|
Fink
|
|
Tak tak  Ville lige prøve her først da folk herinde oftest er venlige og meget hjælpsomme.. Og samtidig er det nemmere med personlig hjælp end en officiel troubleshoot  men tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
"Pain is temporary, glory...lasts forever!" -George Best
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Okay. Det er sgu da skidt. Hvornår bestilte du??
I juleferien. Den 25. december vist nok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Okay. Det er sgu da skidt. Du har ikke skrevet eller ringet og rykket dem for det??
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Det er jo ikke noget problem så længe man kigger på hvor varen kommer fra. Det står der også masser om inde på Amazon.uk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Så modtog jeg lige Fifa09 og Midnight Club LA til PS3!  Så skal der games!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Det er jo ikke noget problem så længe man kigger på hvor varen kommer fra. Det står der også masser om inde på Amazon.uk..
Nej self. Nu ville jeg egentlig også bare lige gøre folk opmærksomme på at de skal være opmærksomme når de køber fra eksempelvis England...  Noget helt andet: Min PS3 har nu været til reperation i en 4-5 dage, jeg bliver så idag ringet op af FONA, min maskine er totalskadet, og jeg skal derfor bare ned og hente en ny. Det skal lige bekræftes af forsikringen, men når det så er gjort får jeg mig bare en ny...  Det var godt at jeg lige nåede at få lagt mine save-games over på en ekstern inden jeg smed den afsted...  Det eneste jeg ikke har fået lagt over er mine GHWT saves, det kunne man simpelthen ikke... Men det var sjovt at komme igennem første gang, så hvorfor ikke også nu? 
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Delivery Estimate er det mig der er forkert på den eller betyder det når varen ankommer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Er det ikke noget med forventet tid?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Delivery Estimate er det mig der er forkert på den eller betyder det når varen ankommer?  Delivery Estimate skulle gerne være den dag varen forventes at ankomme 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Delivery Estimate skulle gerne være den dag varen forventes at ankomme  Okay tak  Bestilte det idag men det kommer først 5. feb - 25 feb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Tjekkede i øvrigt lige deres side tidligere. Der stod at de først regnede med at have det hjemme igen d. 2/1-2009 - så var jeg lige inde for at kigge nu og så stod det der ikke mere, så det må være kommet hjem nu  Så bestiller jeg også lige  Okay tak  Bestilte det idag men det kommer først 5. feb - 25 feb  Ja så har de da heller ikke lovet for meget, hvis estimeret ankomstdato er mellem d.5 og 25. lol 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 15:45 af StormQ »
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Ja så har de da heller ikke lovet for meget, hvis estimeret ankomstdato er mellem d.5 og 25. lol  Estimate er imellem d 2. feb og den 16. feb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Hvor har du lige bestilt henne, siden det tager så lang tid?  Amazon.co.uk Det er ret surt da jeg ellers havde hørt SÅ meget godt om den på siden her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|