|
AFC
Gæst
|
|
Sehested47@. Har spillet det i ca. 3-4 timer og det er lidt kedeligt i længden, men bare sæt niveauet op til det sværeste. Så er det sjovere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Okay, så du kan godt anbefale det?
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Ja. Det er mega billigt på Coolshop.dk. Så syntes du skal købe det. Det er god underholdning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Det kan godt være at det er dumt spørgsmål men jeg har hørt en masse om at hvis man for installeret en chip i en wii at der så er 50% risiko for at den går i stykker. Er jeg den eneste der har hørt det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Syntes ikke du skal gøre det. En af mine venner fik selv en i en PS2 og da han så skubbede et spil ud, gik den i stå i drevet og den gik i stykker pga. chippen. Så jeg vil fraråde det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Syntes ikke du skal gøre det. En af mine venner fik selv en i en PS2 og da han så skubbede et spil ud, gik den i stå i drevet og den gik i stykker pga. chippen. Så jeg vil fraråde det.
Nu skal de jo lige sige at jeg skrev at det var til en Wii  Jeg overvejer kraftift at købe en Nintendo Wii men med en chip i ved jeg ikke helt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Nej, men det var også et eksempel  . Jeg vil generelt fraråde at sætte chip i alle konsoller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Nej, men det var også et eksempel  . Jeg vil generelt fraråde at sætte chip i alle konsoller. Okay  Men jeg siger tak for svaret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Hvad gør en chip af gode ting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
ikke noget FTR - udover du kan spille brændte spil, hvem der så gider det! Men den gør tilgengæld at der ingen garanti er og at du gør indmaden mere sårbar for at gå i stykker!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Okay, så ved jeg det:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Kender i nogle gode sider at købe en wii  Den skal helst være ny  Har tjekket Dba.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Kender i nogle gode sider at købe en wii  Den skal helst være ny  Har tjekket Dba.dk Prøv at kige på Qxl.dk Ellers kig på Coolshop
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
N17
|
|
SÅ BLEV DER SGU BESTILT PS3  Playstation 3 med Little Big Planet FIFA 09 WWE 09 Samlet pris inkl. levering 2650,- 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
SÅ BLEV DER SGU BESTILT PS3  Playstation 3 med Little Big Planet FIFA 09 WWE 09 Samlet pris inkl. levering 2650,-  Det må så være en 40gb til den pris?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|