home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:52:58 RasmusA12 Blogs Make America Great Aga...
I går kl. 20:19:00 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Feb 2026, 16:35 warmon Blogs [25] Mit AS Roma-event...
28 Feb 2026, 11:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Feb 2026, 21:52 Broen13 Blogs #47 Youth to Gold
27 Feb 2026, 14:26 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
27 Feb 2026, 08:32 Broen13 Klubsøgnin... FC Basel
Antal Registrerede Brugere: 23320
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Barbarawaila
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 326 327 [328] 329 330 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 372892 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #4905: 17 Dec 2008, 21:36 »

Arh, AFC. Tror du ikke snart at julegaverne er købt helt ind i din familie. Det er de i hvert fald i vores familie. EN UGE TIL JUL Smiley!

AFC
Gæst

« Svar #4906: 17 Dec 2008, 21:38 »

Jo, mener selvfølgelig at jeg har skrevet det på listen. Skulle bare lige høre de andres mening. y bad1

Ja, kun en uge!!!

Gosser
Manager

« Svar #4907: 17 Dec 2008, 22:24 »

PlayStation 3.

Jeg synes egentlig ikke det er så svært at vælge, når man ser på de to konsollers omdømme, og færdigheder. Xboxen kan du ligge ned (så overopheder den), eller du kan stille den op (og diskene bliver ridset). En PlayStation 3, har et eksklusivt udseende der vil få den til at passe ind i ethvert hjem. Og med en brugervenlig XMB, kan alle i huset betjene maskinen, som stiller hele familiens tørst for social og underholdende gaming. Når vi snakker prismæssigt ligger PS3'en et stykke over Xbox'en, men med en gratis netværkstilgang, er disse penge tjent ind i løbet af et stykke tid.

Derudover kommer PlayStation 3 konsollen med markedets billigste Blu-Ray afspiller, som bliver fremtidens videomedie. Med denne kan PlayStation 3 konsollen vise grafik i 1080p tilstande. Med et godt eksempel i Gran Turismo: Prologue.

Sidst men ikke mindst er PlayStation 3 konsollens joystick lille og enkel, den ligger meget bedre i hænderne end Xbox controlleren (IMO). Og kan desuden fås med Rumble funktion (DualShock 3).

Wow, mage til fanboy skal man lede længe efter! Grin Sorry, men det mener jeg virkelig.

1. Bedre færdigheder? Begge maskiner har sine fordele, og er generelt set lige gode, hvad angår færdigheder.

2. Xbox'en overopheder ikke hvis du ligger den ned. Sørg bare for at der er luft omkring den, og det er vel ikke så mærkeligt. Akkurat ligesom en computer. Den ridser heller ikke dine spil, hvis den står op. Den ridser tilgengæld dine spil, hvis du rykker på konsollen, mens den er tændt. Det er en upåklagelig og trist fejl.

3. Aner ikke hvad du mener med XBM, men tvivler på at det er noget, som 360'eren ikke også har.

4. Gratis netværkstilgang - ja, du skal betale for at spille online på en 360, men der går lang tid før dét argument, kan gøre det lønsommere at købe en PS3. Du betaler 250 kroner om året, og du får noget for pengene. En onlinedel der virkelig fungerer, en masse opdateringer, og hurtigere opdateringer på Xbox Marketplace end på PS Network.

5. Blu-Ray, den kan jeg godt følge. Ikke meget at sige til det - lækkert at det er i PS3'en.

6. 360'eren kan også vise 1080p, det er skam ikke noget PS3-eksklusivt.

7. Controlleren til Xbox 360 har også rumble (kan ikke fåes uden), og så er det ellers en smagssag, som du også antyder. Selv føler jeg at 360-controlleren er PS3'ens ditto overlegen.

Og nej, jeg er ikke selv fanboy Smiley Har begge konsoller, og er ganske tilfreds med begge. Er bare træt af at PS3-folk skal disse og nedgøre 360'eren, for det er altså en dejlig maskine, der er mindst ligeså god som PS3'en (bortset fra at den ikke har Blu-Ray).
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 22:26 af Gosser » Logged

Fjogh
Ynglingespiller

« Svar #4908: 17 Dec 2008, 22:33 »

PlayStation 3.

Jeg synes egentlig ikke det er så svært at vælge, når man ser på de to konsollers omdømme, og færdigheder. Xboxen kan du ligge ned (så overopheder den), eller du kan stille den op (og diskene bliver ridset). En PlayStation 3, har et eksklusivt udseende der vil få den til at passe ind i ethvert hjem. Og med en brugervenlig XMB, kan alle i huset betjene maskinen, som stiller hele familiens tørst for social og underholdende gaming. Når vi snakker prismæssigt ligger PS3'en et stykke over Xbox'en, men med en gratis netværkstilgang, er disse penge tjent ind i løbet af et stykke tid.

Derudover kommer PlayStation 3 konsollen med markedets billigste Blu-Ray afspiller, som bliver fremtidens videomedie. Med denne kan PlayStation 3 konsollen vise grafik i 1080p tilstande. Med et godt eksempel i Gran Turismo: Prologue.
Sidst men ikke mindst er PlayStation 3 konsollens joystick lille og enkel, den ligger meget bedre i hænderne end Xbox controlleren (IMO). Og kan desuden fås med Rumble funktion (DualShock 3).

Hej kongkahlenberg.

Sikke en gang lort du fik fyret af der

¡Hala Madrid!

Schoedt
Lilleputspiller
*

« Svar #4909: 17 Dec 2008, 22:35 »

WAUV Gosser, du har alt for mange penge!! især hvis du har begge consoller....

Gosser
Manager

« Svar #4910: 17 Dec 2008, 22:36 »

Hej kongkahlenberg.

Sikke en gang lort du fik fyret af der

Men det gjorde du også Wink Selvom hans indlæg havde mange forkerte ting, så er dit ikke meget bedre. Lidt højere niveau, tak Smiley

WAUV Gosser, du har alt for mange penge!! især hvis du har begge consoller....

Tja, det vil nogen mene - fik PS3'en forholdsvis billigt.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #4911: 17 Dec 2008, 22:41 »

iHola!

Nu har jeg anskaffet mig en Wii, var lige i Skotland i weekenden og der er de ca 6-700 billigere end i DK.
Nå men, der følger jo et dejligt spil med, Wii sports. Men det irritere mig at jeg ikke kan spille single kampe i tennis, jeg kan kun starte i double kampe. Jeg har dog heller ikke haft for meget tid til at rode med det, men det ville være dejligt, hvis en ville fortælle mig, hvordan jeg kan ændre det til single matches.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Mac
Ynglingespiller

« Svar #4912: 18 Dec 2008, 08:44 »

3. Aner ikke hvad du mener med XBM, men tvivler på at det er noget, som 360'eren ikke også har.

Tror næppe, at Xboxen bruger et Sony interface Opstemt
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_Media_Bar#PlayStation_3_XMB

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4913: 18 Dec 2008, 09:07 »

EDIT: Spørger lige herinde igen.

Er jeg den eneste der ikke kan installere Juiced 2 demoen og logge på Playstation Store?

Når jeg forsøger at gøre det, skriver den: Der opstod en fejl. Ring (8.....)

Nogen der ved hvorfor? Det er anden gang det sker ved Juiced 2.

det er fordi det er så uhyggeligt ringe lavet at du ikke kan.. Ps Store gør dig kun en tjeneste ved ikke at lade dig downloade det.. hver glad for det..

Tror næppe, at Xboxen bruger et Sony interface Opstemt
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_Media_Bar#PlayStation_3_XMB

deres XMB ser bare anderledes ud Peace men de har en XMB.. og skal ikke kunne sige hvilken der er bedst..
EDIT: ellers ved jeg man hvert fald kan downloade så Xbox får lignene XMB som ps3'en.. har min ven..
« Seneste Redigering: 18 Dec 2008, 09:24 af Beee » Logged

Fink
Ynglingespiller

« Svar #4914: 18 Dec 2008, 11:24 »

Heej - nogen som kan anbefale et godt spil? Meget gerne platform og gerne billigt..

EDIT: Til Xbox360

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

AFC
Gæst

« Svar #4915: 18 Dec 2008, 13:03 »

det er fordi det er så uhyggeligt ringe lavet at du ikke kan.. Ps Store gør dig kun en tjeneste ved ikke at lade dig downloade det.. hver glad for det..

deres XMB ser bare anderledes ud Peace men de har en XMB.. og skal ikke kunne sige hvilken der er bedst..
EDIT: ellers ved jeg man hvert fald kan downloade så Xbox får lignene XMB som ps3'en.. har min ven..
Dvs. man kan ikke hente spil som PS Store syntes stinker langt ud?

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4916: 18 Dec 2008, 13:04 »

Dvs. man kan ikke hente spil som PS Store syntes stinker langt ud?
Lige Præcis.. Smiley eller også er det bare fjernet fra deres server uden at fjerne det fra storen.. det er jo ret gammelt nu som demo..
men derfor er det stadigvæk super elendigt..

AFC
Gæst

« Svar #4917: 18 Dec 2008, 13:06 »

Ja okay. Syntes det lød lidt mærkeligt, men så ved jeg da at Juiced 2 stinker Smiley

Tak!

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4918: 19 Dec 2008, 14:01 »

damn hvor er Mirrors Edge cool man Smiley er helt hooked, og er kun i gang med 2 "chapter"

AFC
Gæst

« Svar #4919: 19 Dec 2008, 14:27 »

Kan du forklare nærmere, Beee? Lyder som et interessant spil Smiley

Sider: 1 ... 326 327 [328] 329 330 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010