home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:52:58 RasmusA12 Blogs Make America Great Aga...
I går kl. 20:19:00 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Feb 2026, 16:35 warmon Blogs [25] Mit AS Roma-event...
28 Feb 2026, 11:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Feb 2026, 21:52 Broen13 Blogs #47 Youth to Gold
27 Feb 2026, 14:26 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
27 Feb 2026, 08:32 Broen13 Klubsøgnin... FC Basel
Antal Registrerede Brugere: 23320
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Barbarawaila
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 372851 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #4860: 15 Dec 2008, 14:35 »

En af mine venner har begge spil, og han siger Saints Row 2 er bedst. Der er super grafik i begge spil, men man kan gøre mange flere ting i SR2. Men tør ikke bedømme dem, da jeg kun har spillet GTA.

AFC
Gæst

« Svar #4861: 15 Dec 2008, 14:37 »

En af mine venner har begge spil, og han siger Saints Row 2 er bedst. Der er super grafik i begge spil, men man kan gøre mange flere ting i SR2. Men tør ikke bedømme dem, da jeg kun har spillet GTA.
Nogenlunde præcis det samme jeg siger.

arsenalistic
Manager

« Svar #4862: 15 Dec 2008, 14:48 »

Så fik jeg en mail fra Gamestation, at de har sendt mit Fallout 3. Gav kun 200 kr for det, hvilket er sindsygt billigt. Synes det er et ufattelig godt spil det jeg har prøvet det. Glæder mig helt vildt! Nogle der har prøvet det og i så fald, hvad synes I om det?

Jeg synes det er noget af det bedste, jeg nogensinde har spillet. Er helt tosset med det spil, og glæder mig enormt til, der kommer downloadable content til det i januar, februar og marts.  Thumbs Up

Go you Gunners!

Lorenzen!
Lilleputspiller
*

« Svar #4863: 15 Dec 2008, 14:50 »

Har folk stadig problemer med at logge på Home? Jeg kan stadig ikke. Siger fejl C-931 (mener det er det tal)

Nogen der ved noget? Og eventuelt hvordan man undgår det? Wink

Hvis du har en amerikansk PSN, kan du meget let komme på. Jeg får også hele tiden den fejl, når jeg prøver med min EU PSN

Real Madrid
FC Midtjylland

Don Abramovich
Manager

« Svar #4864: 15 Dec 2008, 14:59 »

Hvis du har en amerikansk PSN, kan du meget let komme på. Jeg får også hele tiden den fejl, når jeg prøver med min EU PSN
Ja, det fandt jeg ud af. Smiley

Jeg blev dog lidt skuffet da jeg så at ALT kostede penge - det er jo ikke fedt! Altså Sony osv. skal jo også have lidt penge, men det er jo ikke sjovt at ''spille'' det, hvis man ikke bruger penge  Ubeslutsom

Altid FCK
Manager

« Svar #4865: 15 Dec 2008, 15:19 »

Okay men er der nogen der har prøvet begge spil, helst på PS3 som kan sige hvor gode de er?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Lorenzen!
Lilleputspiller
*

« Svar #4866: 15 Dec 2008, 15:24 »

Ja, det fandt jeg ud af. Smiley

Jeg blev dog lidt skuffet da jeg så at ALT kostede penge - det er jo ikke fedt! Altså Sony osv. skal jo også have lidt penge, men det er jo ikke sjovt at ''spille'' det, hvis man ikke bruger penge  Ubeslutsom

Ja, det har hørt at noget koster penge, men vidste ikke at alt gjorde. Var kun lige hurtig forbi det shoppingcenter der, ellers var jeg inde og spille pool. Synes ikke at der er ret meget at lave. Sony burde også at alle kan spille bowling eller pool på samme tid. Det er irriterende at man skal vente i lang tid, for at spille.

Real Madrid
FC Midtjylland

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4867: 15 Dec 2008, 15:26 »

det kommer simpelthen and på hvad man er til..

For Saints Row er HELT klart det sjoveste ingen tvivl om det, men jeg vil sige at GTA IV er det bedste.. det er bare mere gennemført spillet.. men jeg synes også altid de formå at lave en fed historie i spillet, og det har en del at sige, hvert fald for mig..
for ikke at tale om deres genial online del.. hvor noget af det sjove begynder at komme frem..

så ja Saints Row hvis du ville spille et spil der er sjovt fra start til slut, og hvor du faktisk ikke behøver at gennemføre spillet..
GTA IV hvis man vil spille og gennemføre spillet, da det klart har den fedeste historie..

Altid FCK
Manager

« Svar #4868: 15 Dec 2008, 15:30 »

det kommer simpelthen and på hvad man er til..

For Saints Row er HELT klart det sjoveste ingen tvivl om det, men jeg vil sige at GTA IV er det bedste.. det er bare mere gennemført spillet.. men jeg synes også altid de formå at lave en fed historie i spillet, og det har en del at sige, hvert fald for mig..
for ikke at tale om deres genial online del.. hvor noget af det sjove begynder at komme frem..

så ja Saints Row hvis du ville spille et spil der er sjovt fra start til slut, og hvor du faktisk ikke behøver at gennemføre spillet..
GTA IV hvis man vil spille og gennemføre spillet, da det klart har den fedeste historie..

Men er missionerner svære  GTA og er de sjove i Saints Raw?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #4869: 15 Dec 2008, 15:43 »

altså nu havde jeg kun besvær med 2-3 missioner da jeg spillede GTA .. men det har klart de fedeste missioner... om der er mange svære må du spørge alle n00bsne om Grin problemet med GTA er at når du har gennemført spillet er det ikke sjovt at rende rundt i byen som i de gamle GTA spil.. men det er godt de så har online delen..

saints row er bare det lidt mere useriøst.. missioner er nu okay, der er et par svære i blandt, men også mange nemme.. men at man så kan stjæle en bil der sprøjter med afføring og sprøjte på folk mellem missionerne er gør det nu meget sjovt..

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #4870: 15 Dec 2008, 18:42 »

Fik resistance 2 her i lørdags, og har kun spillet en mission. Fatter ikke noget af historien og hvad fanden de monstre lige pludselig laver foran en??

En der vil være venlig at forklare mig historien hvis i kan? Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #4871: 15 Dec 2008, 18:44 »

Hvad er bedst??

-Xbox360 eller Ps3?  Tror selv det er ps3 fordi den har bedre grafik? -men hvad mener/ved i?

Gosser
Manager

« Svar #4872: 15 Dec 2008, 18:46 »

Bedre grafik? Næææh du, det er 100% ens - forskellene er højest lidt belysning, og det er forskelligt afhængigt af spil.

Eneste umiddelbare forskel på de to konsoller, er at PS3'en har Blu-Ray. Har sagt det før, men siger det gerne igen: Vælg konsol efter om du skal bruge Blu-Ray eller ej, og efter eksklusive titler.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #4873: 15 Dec 2008, 18:59 »

Bedre grafik? Næææh du, det er 100% ens - forskellene er højest lidt belysning, og det er forskelligt afhængigt af spil.

Eneste umiddelbare forskel på de to konsoller, er at PS3'en har Blu-Ray. Har sagt det før, men siger det gerne igen: Vælg konsol efter om du skal bruge Blu-Ray eller ej, og efter eksklusive titler.

Okay. Tak for tippet-.  Smiley

AFC
Gæst

« Svar #4874: 16 Dec 2008, 18:58 »

Er jeg den eneste der ikke kan installere Juiced 2 demoen og logge på Playstation Store?

Når jeg forsøger at gøre det, skriver den: Der opstod en fejl. Ring (8.....)

Nogen der ved hvorfor? Det er anden gang det sker ved Juiced 2.

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010