|
Jaixo
|
|
Med højre analog stick  I PC-versionen af demoen er der nogle guides in-game, der fortæller hvordan du udfører forskellige tricks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Er der nogen der ved hvordan man kan skrive en standard besked på Chat i Fifa 08? Har lagt mærke til at mange skriver hele tiden ''Invite me to a game. Im ready to defeat you'' i den stil. Er der en venlig sjæl der ved hvordan man gør det? For er træt af at skrive det hele tiden selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Er der nogen der ved hvordan man kan skrive en standard besked på Chat i Fifa 08? Har lagt mærke til at mange skriver hele tiden ''Invite me to a game. Im ready to defeat you'' i den stil. Er der en venlig sjæl der ved hvordan man gør det? For er træt af at skrive det hele tiden selv.
Jeg mener man trykker på en af de analoge sticks...  ellers tryk knappen HELP , så står det der 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Hvordan jonglerer man i FIFA09, på XBox 360? :-)
Jeg ved ikke helt hvad det hedder på Xbox... Men tror det er LT du holder nede samtidig med at du tapper på RB... På PS3 er det L2 og så tap på R1... Nogen må endelig rette mig hvis jeg kalder tingene noget forkert...  Ellers så søg på youtube efter "FIFA 09 skill tutorial" eller sårn. Man kan lave ret mange forskellige ting, men det er dog ret værdiløst at kunne lave "around the world" i en kamp? 
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Jeg mener man trykker på en af de analoge sticks...  ellers tryk knappen HELP , så står det der  Unde HELP står der kun med chat og det.  , men prøver.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Det hjælper ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
vil du ændre de beskeder der er i forvejen  ? eller bare dem der er der ? fpr så trykker du vist bare L2 og går op i toppen.. det er oppe over tallene du vælger sætningerne, og der skulle gerne komme en "prøve" i toppen af skærmen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Er der andre end mig der syntes det er skide irriterende, at i Fifa08 til xbox, der skal man have gold-membership for at kunne spille mod nogle i "My Country" og de andre ting i lobby'n? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
vil du ændre de beskeder der er i forvejen  ? eller bare dem der er der ? fpr så trykker du vist bare L2 og går op i toppen.. det er oppe over tallene du vælger sætningerne, og der skulle gerne komme en "prøve" i toppen af skærmen Ja, jeg prøver det. Tak RapAnden. Er der andre end mig der syntes det er skide irriterende, at i Fifa08 til xbox, der skal man have gold-membership for at kunne spille mod nogle i "My Country" og de andre ting i lobby'n?  Hvis du brænder for det, hvorfor så ikke købe en PS3? Der skal du ikke med sådan noget goldmember.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Hvis han brænder for det tror jeg han hellere vil spare 3k og så købe et goldmembership
Edit: Ordspasser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvis han brænder for det tror jeg han hellere vil spare 3k og så købe et goldmembership
Edit: Ordspasser
ordspasser? hvem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
ordspasser? hvem?
Mig selv, rettede det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Idag kom GTA IV så ind ad brevsprækken, og jeg har problemer med denne mission.
GTA IV | Bull in a China Shop Jeg skal til at kaste noget igennem ruden, så ham kineseren fatter at jeg er seriøs, men hvordan skal jeg finde noget at kaste igennem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Nå, jeg fandt ud af at man bare skulle slå på ruden.  Der kommer nok flere tidspunkter hvor jeg har brug for hjælp.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|