home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:31:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 21:23:52 Broen13 Blogs [20] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:08:59 Broen13 Blogs #41 Youth to Gold
I går kl. 08:05:24 Broen13 Klubsøgnin... Chivas Guadalajara
24 Feb 2026, 15:32 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
24 Feb 2026, 10:11 Broen13 Challenges Nationalitetsudfordring
24 Feb 2026, 08:38 Broen13 Klubsøgnin... FC Andorra
Antal Registrerede Brugere: 23303
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlbertoDax
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 371153 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2970: 17 Jun 2008, 11:48 »

Er det realistisk? Udfra den demo jeg prøvede var det godt nok meget arkade agtig..
jeg sys nu det er realistisk, den måde man styre bilen på, og når du smadre ind i noget og bilen bliver revet fra hinanden ser også godt ud, der er høj tempo på, og der er bare kamp om pladserne, det bedste bil spil efter min mening lige pt.

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Gosser
Manager

« Svar #2971: 17 Jun 2008, 11:58 »

Er det realistisk? Udfra den demo jeg prøvede var det godt nok meget arkade agtig..

Det er ikke Gran Turismo/Forza Motorsport, men mere arkade, som du også selv siger.

Thore
Manager

« Svar #2972: 17 Jun 2008, 12:52 »

Det er ikke Gran Turismo/Forza Motorsport, men mere arkade, som du også selv siger.

Det var også min opfattelse af det  Smiley
Jeg er personlig ikke til arkade bilspil, okay jeg har nydt Burnout og Motorstorm, men de byder også på noget unikt hvert i sær.

Prøvede i øvrigt lige en demo af det nye Nascar, hold kæft det er grim grafik, det ligner virkelig et gammelt playstation 2 spil

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #2973: 17 Jun 2008, 12:54 »

Billeder af CoD5: http://ga-forum.com/showthread.php?t=313307

Ser ikke voldsomt imponerende ud endnu imo, og træls at det er WW2 igen. CoD4 var for fedt, og det har uden tvivl også noget at gøre med, at det var i nutiden.

Desuden er det ikke dem som udviklede CoD4, som står for udviklingen af CoD5.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #2974: 17 Jun 2008, 13:16 »

sørgeligt at de går den vej igen, nutidig krigsspil er så meget federe end WW2 og alle de andre gamle krige der normalt blive lavet spil over

Gosser
Manager

« Svar #2975: 17 Jun 2008, 13:17 »

Om ikke andet, så er det i Japan osv. nu, men ville nu hellere have et nutidigt spil igen.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #2976: 17 Jun 2008, 14:42 »

Er PS3ens Blu-ray drev regionsfrit, ved afspilning af DVD-film? (altså kan man afspille amerikanske film på en PS3)

Echoes, Silence, Patience and Grace

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #2977: 17 Jun 2008, 14:45 »

af havd jeg kan finde er der ingen regionskode i en ps3, men måske der er en der har afprøvet det der er bedre til at hjælpe

Thore
Manager

« Svar #2978: 17 Jun 2008, 14:46 »

sørgeligt at de går den vej igen, nutidig krigsspil er så meget federe end WW2 og alle de andre gamle krige der normalt blive lavet spil over

Jeg syntes det er kanont de bevæger sig tilbage igen, moderne krigsspil har aldrig rigtig sagt mig noget.
Den atmosfære de gamle Call of Duty spil kunne fange var suveræn, i sær det første spil.

Skal det forgå i moderne tid, så er jeg klart mere til for eksempel Ghost Recon serien.

Nå jeg nu tænker over det, så kunne det egentlig være fedt med et spil over 1. verdenskrig.. Det kunne være suverænt, hvis det blev lavet ordenligt
Er PS3ens Blu-ray drev regionsfrit, ved afspilning af DVD-film? (altså kan man afspille amerikanske film på en PS3)

Det ved jeg faktisk ikke, jeg ved du kan afspille amerikanske blu-ray film, men om du også kan ved DVD film aner jeg ikke.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #2979: 17 Jun 2008, 22:47 »

Det lader ikke til at være tilfældet (at DVD afspilning er regionsfri) DAMNIT!

Thore
Manager

« Svar #2980: 17 Jun 2008, 22:52 »

Det lyder da meget tiltalende  Opstemt
jeg vil godt anbefale www.deepdiscount.co m
De har også rigtig billige blu-ray film

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #2981: 18 Jun 2008, 09:50 »

Det lyder da meget tiltalende  Opstemt
jeg vil godt anbefale www.deepdiscount.co m
De har også rigtig billige blu-ray film

Er det til mig?
- Hvis det er kan jeg sige dig at jeg ikke har et HD TV, så et køb af Blu-ray film ville være åndssvagt.
Grunden til at jeg ville høre om regionskoden var at man kan få King of Queens - Complete Collection til 800 på Amazon.co.uk

DAMNIT!!

Thore
Manager

« Svar #2982: 18 Jun 2008, 11:46 »

Er det til mig?
- Hvis det er kan jeg sige dig at jeg ikke har et HD TV, så et køb af Blu-ray film ville være åndssvagt.
Grunden til at jeg ville høre om regionskoden var at man kan få King of Queens - Complete Collection til 800 på Amazon.co.uk

DAMNIT!!

Ja det var det sådan set, for de har også rigtig billige DVD film  Smiley

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #2983: 18 Jun 2008, 13:24 »

199 sider og jeg har ik overblikket til at se dem alle igennem Ubeslutsom.
Men jeg overvejer at købe en WII, nogen der kan tale for eller imod det?

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #2984: 18 Jun 2008, 13:32 »

199 sider og jeg har ik overblikket til at se dem alle igennem Ubeslutsom.
Men jeg overvejer at købe en WII, nogen der kan tale for eller imod det?

Køb den, hvis du gider være aktiv med den, et stort plus for den er Mario Kart, det er altså bare sjovt, intet kan slå det af sådan nogle spil, plus hvis du for fat i WiiFit har du et kæmpe udvalg af små sjove spil, plus man kommer i noget bedre form (kan jeg skrive under på) plus man kan hente alle nintendos gamle spil, såsom Mario64, donkey kong, sonic og de rigtig gamle mario spil

Men hvis du normalt blive træt af et spil efter kort tid, er en Wii ikke det rigtige, da der ikke er det vildeste udvalg af spil til den.

Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010