home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 232720 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
X360 | PS3 | Wii
« : 12 Maj 2006, 18:26 »

Velkommen til Xbox 360, Playstation 3 og Nintendo Wii tråden!

I denne tråd kan vi snakke om alt hvad der har med de tre konsoller og gøre. Selv har jeg en Xbox 360 og en Playstation 3.

Hvilke har I, og hvad spiller I?

Værsgo at snak konsoller! Wink

Hvis i ønsker at spille online med andre her fra siden, så tjek denne tråd: Konsol-kampe
« Seneste Redigering: 29 Sep 2008, 18:50 af Gosser » Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #1: 12 Maj 2006, 18:36 »

Manglede lige et billede af controlleren:



Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #2: 12 Maj 2006, 18:37 »

Jamen det spil ser da ganske fint ud.... og når de så rigtig får testet maskinen bliver det jo meget bedre  Thumbs Up

okkk 4.500 det er jo ikke engang en måneds løn, så det skulle da ikk være noget problem  Wink
Ej jeg gider sku ikk give så meget for den, når kommer ned til den 2.000 køber jeg den nok.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #3: 12 Maj 2006, 18:41 »

Ser da for fed ud... Glæder mig så ekstremt meget til den kommer ud, er blevet  træt af alle Xbox spillerne som blærer sig over deres grafikker  Grin
Synes nu os lige 4500.- er mange penge... behøves den at være 60 Gb? Rullende Øjne
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #4: 12 Maj 2006, 18:42 »

Jamen det spil ser da ganske fint ud.... og når de så rigtig får testet maskinen bliver det jo meget bedre  Thumbs Up

okkk 4.500 det er jo ikke engang en måneds løn, så det skulle da ikk være noget problem  Wink
Ej jeg gider sku ikk give så meget for den, når kommer ned til den 2.000 køber jeg den nok.

Så skal du vente noget tid Grin

..men der skal vi jo alle da den først udkomemr d. 17. november Græder Smiley
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #5: 12 Maj 2006, 18:44 »

Ser da for fed ud... Glæder mig så ekstremt meget til den kommer ud, er blevet  træt af alle Xbox spillerne som blærer sig over deres grafikker  Grin
Synes nu os lige 4500.- er mange penge... behøves den at være 60 Gb? Rullende Øjne

Man kan få den med 20GB, men den er vidst kun 750 kroner billigere, og når man nu er igang kan man da ligesågodt købe den "store" Thumbs Up

Desuden anbefaler diverse sider osv. at man ikke køber den med 20GB, ligesom alle anbefaler ikke at købe den billige model af Xbox 360'en Wink
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #6: 12 Maj 2006, 18:46 »

Så skal du vente noget tid Grin

..men der skal vi jo alle da den først udkomemr d. 17. november Græder Smiley

Tja fik en playstation 2 på udgivelses datoen, men så meget har jeg sku heller ikk brugt den, vil heller side foran min computer med FM og høre noget musik.
Syntes ofte det er for bøvlet og skulle tænde for playstationen.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #7: 12 Maj 2006, 18:48 »

Tja fik en playstation 2 på udgivelses datoen, men så meget har jeg sku heller ikk brugt den, vil heller side foran min computer med FM og høre noget musik.
Syntes ofte det er for bøvlet og skulle tænde for playstationen.

Det kan der være noget om, men jeg tror det ændrer sig, i hvert fald for mig, når jeg anskaffer mig en Playstation 3 Smiley
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #8: 12 Maj 2006, 18:52 »

Det vil jeg da håbe  Wink
Syntes i hvert falde det er mange penge hvis den kun bliver brugt et par gange om måneden... det skal dog lige siges jeg er mega Final Fantasy fan, og mig bekendt kommer de ikk til computer, så det er måske grund nok til og købe en  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #9: 12 Maj 2006, 18:58 »

Det vil jeg da håbe  Wink
Syntes i hvert falde det er mange penge hvis den kun bliver brugt et par gange om måneden... det skal dog lige siges jeg er mega Final Fantasy fan, og mig bekendt kommer de ikk til computer, så det er måske grund nok til og købe en  Wink

Arh, den kommer forhåbentligt til at blive brugt mere end et par gange om måneden Grin

Jeg forstår dog heller ikke prisen, for i USA kommer den kun til at koste 3000 Huh

Kan heller ikke forstå de tror på de kan sælge den til 4500,- i Europa, for jeg tør vædde med mange så bare køber en Xbox 360 istedet Wink

..dog ikke mig Djævel
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #10: 12 Maj 2006, 18:59 »

jeg vil også altid være loyal over for playstation...
det var min første konsol dengang i 1997, og det der fik mig til og spille computer... vel heller ikk for sjov skyld man har over 100 ægte playstation 1 spil  Cool
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #11: 12 Maj 2006, 19:02 »

jeg vil også altid være loyal over for playstation...
det var min første konsol dengang i 1997, og det der fik mig til og spille computer... vel heller ikk for sjov skyld man har over 100 ægte playstation 1 spil  Cool

Shockeret

Hvad koster de i gennemsnit, stykket? Er det omkring 100,- eller derover er det skræmmende Grin

Thumbs Up
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #12: 12 Maj 2006, 19:03 »

Shockeret

Hvad koster de i gennemsnit, stykket? Er det omkring 100,- eller derover er det skræmmende Grin

Thumbs Up

Det sku mere du, de fleste er købt som nye, så det er en 500 kr. ellers så er de købt til platinium prisen 200 kr.
Så det er sku del sjat penge jeg har i playstation spil  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #13: 12 Maj 2006, 19:05 »

Det sku mere du, de fleste er købt som nye, så det er en 500 kr. ellers så er de købt til platinium prisen 200 kr.
Så det er sku del sjat penge jeg har i playstation spil  Wink

Kunne ikke huske hvad spillene kostede dengang crazy

Men siger vi i gennemsnit 300,- dask stykket, så er det 30.000 kroner funny
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Playstation 3
« Svar #14: 12 Maj 2006, 19:06 »

det er faktisk en del når man tænker over det....
gad godt jeg kunne få dem i kroner og øre i stedet for spil... for mange af de er sku noget være lort  Peace
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 3 ... 623 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010