home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 606 607 [608] 609 610 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 263228 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #9105: 12 Sep 2011, 22:17 »

Hos Microsoft?
Har ikke set nogle steder være billigere?

Evt. køb på Coolshop og få point med?

microsoft er da dyreste sælger overhovedet af det heh

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9106: 12 Sep 2011, 22:33 »

Jeg håber også din erfaring bliver bedre, og til spillets forsvar skal det også sige, at jeg kun spillede singleplayer delen. Den var dog for mig så ringe, at jeg slet ikke gad gøre mere med spillet. Banerne var simpelthen for ensformige, både opgave og udseenedemæssigt, og så forventede jeg nok også væsentligt mere, eftersom det var danske Eidos der stod bag, der trods alt har lavet gode spil i fx Hitman-serien, hvad angår manuskript osv. Smiley

Nu ved jeg ikke hvor godt jeg rammer din genre, men et par spil jeg evt. ville købe var:

Infamous 1 (Har ikke spillet 2'eren, men 1'eren er for fedt)
Fight Night (Har selv Round 4, hvilket koster omkring 100 kr. og er absolut super)
Uncharted - hele serien. (Meget Indiana Jones agtig, dog lidt flere skudvekslinger, og så er historien sat rigtig fedt op)
Gran Turismo 5 er godt, men dog småt set i forhold til GT 4.
F1 2011 (eller blot 2010)

Du rammer vist meget godt. Har allerede Infamous og Gran Turismo 5 var også med på den bestilling der blev sendt afsted i eftermiddags. F1 er også på ønskesedlen, men venter lige til det nye kommer, og måske endda også til det kommer lidt ned i pris, det kommer lidt an på hvor langtidsholdbar Gran Turismo 5 er. Uncharted serien har jeg også haft lidt kig på, men det ligger også lidt ude i fremtiden, mangler ikke single player spil lige pt.

Nu mangler jeg bare et godt rat (eller to) til mine bilspil (nuværende og kommende), og er lidt i vildrede hvad jeg skal købe. De fås jo i alle prisklasse, og ganske givet også i varierende kvalitet. Har set dem fra omkring 250 til 4.000 kroner. Jeg forestiller mig, at det nok er klogest at styre fri af de billigste, men er heller ikke meget for at spendere 2.000 på noget som man måske kan få stort set lige så godt til 6-700.

Kort sagt, hvad skal jeg gå efter? Logitec? Thrustmaster? eller noget helt tredje, og hvilken model? Jeg er helt på bar bund.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #9107: 12 Sep 2011, 22:54 »

Jeg har overvejet at anskaffe mig det der Uncharted da jeg godt kan lide skydespil, har bare aldrig rigtig fået købt mig et, nogen der kan anbefale det eller et andet skydespil for den sags skyld

Tidligere: Baloo38

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #9108: 12 Sep 2011, 22:58 »

CoD Black Ops

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #9109: 12 Sep 2011, 23:05 »

Jeg har overvejet at anskaffe mig det der Uncharted da jeg godt kan lide skydespil, har bare aldrig rigtig fået købt mig et, nogen der kan anbefale det eller et andet skydespil for den sags skyld
Vent 1½ måneds tid og køb Battlefield 3 i stedet.  Thumbs Up

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #9110: 13 Sep 2011, 15:34 »

Hej gutter. Jeg har et problem med min XBOX360. Sagen er at jeg selvfølgelig lige skal downloade FIFA12 Demoen, og det kræver jo XBOX Live Gold membership. Men når jeg prøver at gå ind og prøve at købe det kommer dette frem: 'Can't retrieve information from XBOX Live. Please try again later. Status code: 80190864.'

Håber der er en eller anden der ved hvad der galt. Tak på forhånd.

HRz
Gæst

« Svar #9111: 13 Sep 2011, 15:35 »

Hej gutter. Jeg har et problem med min XBOX360. Sagen er at jeg selvfølgelig lige skal downloade FIFA12 Demoen, og det kræver jo XBOX Live Gold membership. Men når jeg prøver at gå ind og prøve at købe det kommer dette frem: 'Can't retrieve information from XBOX Live. Please try again later. Status code: 80190864.'

Håber der er en eller anden der ved hvad der galt. Tak på forhånd.

Live var nede pågrund af få mange FIFA 12 demo downloads.. Men er vidst oppe nu! :-)

Hvad hedder du over live? Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #9112: 13 Sep 2011, 15:39 »

Don Irvin 93 tror jeg. Det er sgu længe siden jeg har væreet herinde. Opstemt

Swizz CataR
Manager

« Svar #9113: 13 Sep 2011, 15:56 »

Du rammer vist meget godt. Har allerede Infamous og Gran Turismo 5 var også med på den bestilling der blev sendt afsted i eftermiddags. F1 er også på ønskesedlen, men venter lige til det nye kommer, og måske endda også til det kommer lidt ned i pris, det kommer lidt an på hvor langtidsholdbar Gran Turismo 5 er. Uncharted serien har jeg også haft lidt kig på, men det ligger også lidt ude i fremtiden, mangler ikke single player spil lige pt.

Nu mangler jeg bare et godt rat (eller to) til mine bilspil (nuværende og kommende), og er lidt i vildrede hvad jeg skal købe. De fås jo i alle prisklasse, og ganske givet også i varierende kvalitet. Har set dem fra omkring 250 til 4.000 kroner. Jeg forestiller mig, at det nok er klogest at styre fri af de billigste, men er heller ikke meget for at spendere 2.000 på noget som man måske kan få stort set lige så godt til 6-700.

Kort sagt, hvad skal jeg gå efter? Logitec? Thrustmaster? eller noget helt tredje, og hvilken model? Jeg er helt på bar bund.

Jeg ejer ikke selv et rat, og jeg ved ikke såå meget om dem. Dog ved jeg at der er forskellige "slags". Nogle af dem er tiltænkt, at de kan stå på låret af dig, altså ideelt til når du sidder i sofaen - andre er ment til at skulle spændes fast på et bord. Der er formentlig ingen tvivl om, at det der er spændt fast på bordet vil give et bedre effekt, men alligevel vil jeg selv investere i et til lårene, da det er meget nemmere at hive frem og tilbage, og absolut ingen mærker giver i bordet (ikke at den anden gør det, men uheld sker).

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Gungner
Gæst

« Svar #9114: 13 Sep 2011, 17:13 »

Duke Nukem  Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9115: 14 Sep 2011, 08:43 »

Jeg ejer ikke selv et rat, og jeg ved ikke såå meget om dem. Dog ved jeg at der er forskellige "slags". Nogle af dem er tiltænkt, at de kan stå på låret af dig, altså ideelt til når du sidder i sofaen - andre er ment til at skulle spændes fast på et bord. Der er formentlig ingen tvivl om, at det der er spændt fast på bordet vil give et bedre effekt, men alligevel vil jeg selv investere i et til lårene, da det er meget nemmere at hive frem og tilbage, og absolut ingen mærker giver i bordet (ikke at den anden gør det, men uheld sker).

Egentlig en god pointe med lårmodellen kontra bordmodellen. Jeg tror dog stadig jeg er mest lun på bordmodellen, da jeg forestiller mig, at det må være den, der giver den bedste spiloplevelse. Og så er jeg heller ikke så øm over nogen af mine borde, specielt mit sofabord ville jeg egentlig ikke blive ked af at komme til at lave mærker i, så jeg fik et påskud for at købe et nyt.

Jeg har forelsket mig lidt i Logitech driving force GT rattet. Det kan jeg i øvrigt også køre over til Coolshop og hente til en fornuftig pris, så jeg undgår at skulle have det sendt med posten, og den deraf følgende risiko for skader, af deres hårdhændede behandling af pakker. Nogen der ved om det er pengene værd?

Søgaard
Gæst

« Svar #9116: 14 Sep 2011, 09:33 »

Egentlig en god pointe med lårmodellen kontra bordmodellen. Jeg tror dog stadig jeg er mest lun på bordmodellen, da jeg forestiller mig, at det må være den, der giver den bedste spiloplevelse. Og så er jeg heller ikke så øm over nogen af mine borde, specielt mit sofabord ville jeg egentlig ikke blive ked af at komme til at lave mærker i, så jeg fik et påskud for at købe et nyt.

Jeg har forelsket mig lidt i Logitech driving force GT rattet. Det kan jeg i øvrigt også køre over til Coolshop og hente til en fornuftig pris, så jeg undgår at skulle have det sendt med posten, og den deraf følgende risiko for skader, af deres hårdhændede behandling af pakker. Nogen der ved om det er pengene værd?
Jeg har kun hørt godt godt om Logitechs modeller. Jeg ville personligt også hellere vælge bordmodellen, da man jo køber ratten for at få hele oplevelsen, hvilket man efter min mening ikke kommer til at få, hvis man sidder tilbagelænet i sofaen.

Den ultimative oplevelse er selvfølgelig det rat, som er udviklet til GT5, men det koster så 4.000  crazy

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9117: 14 Sep 2011, 10:04 »

Jeg har kun hørt godt godt om Logitechs modeller. Jeg ville personligt også hellere vælge bordmodellen, da man jo køber ratten for at få hele oplevelsen, hvilket man efter min mening ikke kommer til at få, hvis man sidder tilbagelænet i sofaen.

Den ultimative oplevelse er selvfølgelig det rat, som er udviklet til GT5, men det koster så 4.000  crazy

Der er vist flere modeller der er udviklet til GT5. Driving force GT er et af dem, og det står til 865 ved Coolshop. Logitech G27 Racing Wheel ser også rigtig lækkert ud, men 2.000 er måske lige i overkanten, i hvert fald hvis jeg skal have to  Rullende Øjne

Søgaard
Gæst

« Svar #9118: 14 Sep 2011, 10:15 »

Der er vist flere modeller der er udviklet til GT5. Driving force GT er et af dem, og det står til 865 ved Coolshop. Logitech G27 Racing Wheel ser også rigtig lækkert ud, men 2.000 er måske lige i overkanten, i hvert fald hvis jeg skal have to  Rullende Øjne
Jeg tænker nu mere på dette: http://www.billigespil.dk/shop/thrustmaster-t500-rs-7902p.html Wink

Men ja, hvis du skal have to, så er det selvfølgelig begrænset hvad du kan og vil lægge pr. rat. Logitech Driving Force GT ville sikkert også være et god bud. Generelt laver Logitech jo gode sager og de burde vel nok kunne klare de nætter, hvor du vil køre gaderæs i stuen Smiley
« Seneste Redigering: 14 Sep 2011, 10:18 af Søgaard » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9119: 14 Sep 2011, 13:19 »

Det Thrustmaster rat ser godt nok også lækkert ud. Ikke mindst pedalerne ligner i langt højere grad noget kram, end dem der følger med Driving force GT rattet, meeen 4.000 er jeg nok alligevel for nærig til at smide efter et rat. Med mindre selvfølgelig, at det i det lange løb skulle vise sig at være den billigste løsning, men sådan hænger det nok alligevel ikke sammen, for Logitech plejer, som du siger, at lave noget godt kram.

Sider: 1 ... 606 607 [608] 609 610 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010