home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1153 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 263262 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #9075: 07 Aug 2011, 21:08 »

Men i mener, jeg godt kan købe det nyeste, uden jeg vil få de store problemer med, at kunne forstå handlingen og følge ordentligt med?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #9076: 17 Aug 2011, 22:28 »

Så fik man lige RROD med ekstra rød streg.  Rullende Øjne

Swizz CataR
Manager

« Svar #9077: 17 Aug 2011, 22:42 »

Er der nogen der har erfaringer med Hitman-spillene? Jeg overvejer lidt at købe det, da jeg egentlig godt kan lide actionspil, men helst ikke noget med krig eller fremtid. Så jeg har kun spillet Heavy Rain og GTA IV, som ikke var sportsspil over de sidste par år, så tænkte at jeg ville erhverve mig et nyt et.
Og kan man godt bare starte med, at spille det nyeste spil, eller vil jeg ikke få noget ud af det, når jeg ikke har spillet forgængerne?

Jeg har spillet stort set dem alle, og jeg kan klart anbefale spillene. Dog er det som de andre er inde på, vigtigt at du er med på, at du ikke som sådan løber rundt og pløkker folk ned (det kan man dog også). De har alle en rigtig god historie, og man skal have tålmodigheden til at planlægge sin færd.

Jeg synes de fedeste er Hitman 2 og Hitman 4. Dog trækker 4'eren det længste strå, da den lige er det nyere, det federe grafik, og så er missionerne i mange tilfælde lidt mere komplicerede. I 2'eren kan man relativt nemt klare opgaverne perfekt.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #9078: 30 Aug 2011, 22:31 »

Hvornår er releasedatoen for Madden 12 i Danmark?

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #9079: 30 Aug 2011, 22:34 »

2. September så vidt jeg husker Smiley

Jeg har dog bestilt det fra USA, da jeg vil kunne bruge det sammen med NCAA. så jeg kan importere RTG og draft classes.. Og det er blevet sendt, så har det nok lige inden dansk release eller på dansk release..

Ser utrolig meget frem til Madden i år og alle de ændringer som er blevet gjort, er noget som jeg har villet ha i spillet i lang tid, så ser utrolig meget frem til, at kunne sidde og spille noget ordentlig football... Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #9080: 30 Aug 2011, 22:37 »

1 september ifl ea. Har bestilt det hos shopto.net for ca 340, så det kommer nok på mandag or so.

Super gode anmeldelser dette års udgave har fået, så det skal nok blive godt.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2011, 22:39 af Sunbao » Logged

Altid FCK
Manager

« Svar #9081: 31 Aug 2011, 20:26 »

Jeg må ellers indrømme, jeg ikke har været så imponeret af det i demoen. Jeg synes ikke der er nogen store ændringer, og imo. er det bare Madden 11 med updates og bedre grafik.
Jeg er derimod begejstret for NCAA.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9082: 03 Sep 2011, 23:45 »

Jeg må ellers indrømme, jeg ikke har været så imponeret af det i demoen. Jeg synes ikke der er nogen store ændringer, og imo. er det bare Madden 11 med updates og bedre grafik.
Jeg er derimod begejstret for NCAA.

Der er blevet meget fokuseret på franchise mode, som man jo ikke ser i demoen. Det er jeg også meget glad for, da franchise mode er det vigtigste efter min mening. Jeg køber/bestiller det så snart jeg kommer til lidt penge igen  Peace

19-18!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #9083: 10 Sep 2011, 13:12 »

Nogen der kan anbefale nogle gode multiplayer (2 spillere) spil PS3, som kan spilles lokalt på samme konsol? Nye som gamle, og ikke de store krav til genren. Bare fyr løs.

Jeg mangler lidt nyt, til når min bror kommer forbi og skal tæskes i et eller andet  Smiley

Jeg har:
Fifa 11
Gran Turismo 5 Prologue
Lara Croft and the guardian of light
Dead Nation
Madden NFL Arcade
Worms 2

De er alle ved at være spillet til mæthedsgrænsen, så nu mangler der noget nyt. Findes der eventuelt noget FPS eller TPS som kan spilles i local co-op? Bilspil med lidt flere baner end Gran Turismo 5 Prologue har også stor interesse. Men vi er ikke så kræsne hvad genren angår, så skyd endelig løs.

HRz
Gæst

« Svar #9084: 10 Sep 2011, 13:14 »

Nogen der kan anbefale nogle gode multiplayer (2 spillere) spil PS3, som kan spilles lokalt på samme konsol? Nye som gamle, og ikke de store krav til genren. Bare fyr løs.

Jeg mangler lidt nyt, til når min bror kommer forbi og skal tæskes i et eller andet  Smiley

Jeg har:
Fifa 11
Gran Turismo 5 Prologue
Dead Nation
Madden NFL Arcade
Worms 2

De er alle ved at være spillet til mæthedsgrænsen, så nu mangler der noget nyt. Findes der eventuelt noget FPS eller TPS som kan spilles i local co-op? Bilspil med lidt flere baner end Gran Turismo 5 Prologue har også stor interesse. Men vi er ikke så kræsne hvad genren angår, så skyd endelig løs.

Kane and Lynch 2 split screen co-op Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #9085: 10 Sep 2011, 13:18 »

Jeg har:
Fifa 11
Gran Turismo 5 Prologue
Dead Nation
Madden NFL Arcade
Worms 2

Virtua Tennis og Fight Night spillene er gode at duellere i.

Ellers er der spil som Buzz og NHL.

Et spil som Winter Games 2011 skulle også være rigtig godt, og kan erhverves for sølle 100 bobs i stereostudio. Har ikke selv prøvet det, men har fået meget ros, de steder jeg har forhørt mig.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #9086: 10 Sep 2011, 13:33 »

Jeg har spillet rigtig meget Rainbow Six Vegas 2 med en ven - Co-op og rimelig udfordrende!
Der er også et spil som Call Of Duty: World at War hvor der er monster fedt at spille nazi zombies 2 sammen Thumbs Up

Gungner
Gæst

« Svar #9087: 10 Sep 2011, 13:55 »

Virtua Tennis og Fight Night spillene er gode at duellere i.

Ellers er der spil som Buzz og NHL.

Et spil som Winter Games 2011 skulle også være rigtig godt, og kan erhverves for sølle 100 bobs i stereostudio. Har ikke selv prøvet det, men har fået meget ros, de steder jeg har forhørt mig.

Det er ikke for at flue-kneppe, men spillet hedder Winter Sports 2011  Wink
Og ja, til 100 kroner er det bestemt værd at tjekke ud til noget multiplayer gaming.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9088: 10 Sep 2011, 14:23 »

army of two er et fedt spil til det.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9089: 10 Sep 2011, 14:24 »

Nogen der kan huske hvornår fifa 12 demoen kommer?

Sider: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010