home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 264064 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #8610: 05 Maj 2011, 16:12 »

Hej folkens. Jeg står og skal købe en PS3, men idet det skal være en familie konsol, skal der også være nogle spil for mine søstre. Den ene er 8 og den anden 14, nogle der har nogle forslag?
Der er jo kommet Playstation Move, som er nogenlunde det samme som Wii hvor man har en controller og man styrer spillet via denne "kontroller/stav"

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

AFC
Manager

« Svar #8611: 12 Maj 2011, 21:06 »

Lige en lille opdatering på nedbruddet. Det seneste nye jeg har fundet frem til er, at i følge dette link så kommer PSN muligvis i live igen d. 31. maj.

For at snakke om noget andet så tændte jeg lige PS3'en for første gang i rigtig rigtig lang tid. Satte Assassins Creed Brotherhood i for at se om det kunne hjælpe på kedsomheden. En enkelt bane var åbenbart den aller sidste og jeg har nu gennemført Assassins Creed Brotherhood. Et rimelig kort spil, hvis jeg skal være ærlig. Og en meget mærkelig slutning. Dog tror jeg at den mærkelige slutning skyldes at der kommer en 4'er i Assassins Creed serien.

Men ellers et fedt spil som altid med god grafik og god action især i kampduellerne som bliver forbedret gang på gang!

Btw. er der andre af jer der har Brotherhood? Hvis ja, hvad synes I så om spillet?

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #8612: 12 Maj 2011, 21:11 »

I den nyhed vælger de at undlade, at Sony sagde de muligvis åbner op for onlinedelen inden 31. maj, men at PSN Store først kommer op til 31. maj. Nyeste rygter fra twitter er, at de er igang med at teste det 'nye' system på verdensplan og det tegner jo fint så.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

AFC
Manager

« Svar #8613: 12 Maj 2011, 21:14 »

Tegner rigtigt fint ja. Nu kan man heller ikke vente særlig meget længere. I hvert fald ikke fra mig af Tunge

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #8614: 12 Maj 2011, 21:15 »

Tegner rigtigt fint ja. Nu kan man heller ikke vente særlig meget længere. I hvert fald ikke fra mig af Tunge
så er vi 5 kende 3 andre som er ved at blive syge i hovedet af det

Tidligere: Baloo38

PhilipFlink
Manager

« Svar #8615: 12 Maj 2011, 21:21 »

Btw. er der andre af jer der har Brotherhood? Hvis ja, hvad synes I så om spillet?

Jeg har det, og synes det er et utroligt fedt spil. Jeg kunne godt lide slutningen uden at røbe for meget Smiley Kan godt lide disse spil, hvor man kommer til at tænke lidt : Kunne det her være rigtigt? osv. Elsker disse spil Smiley - Uncharted er også i den "genrer" Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #8616: 12 Maj 2011, 21:37 »

Nogle der har PlayStation move og som kan anbefale det?     Men noget andet er at jeg skal have L.A Noire. Andre der skal have det ?

Vi skal alle være her.

Seller95
Manager

« Svar #8617: 12 Maj 2011, 21:47 »

Overvejer også at investere i L.A. Noire!

Arsenal <3

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #8618: 12 Maj 2011, 21:52 »

Overvejer også at investere i L.A. Noire!
Har læst det fylder 3 disc til Xbox . Det er 3 gange længere end gta læste jeg.

Vi skal alle være her.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #8619: 12 Maj 2011, 21:54 »

Tror, der er nogle åndssvagt lange videoer ind i mellem, som fulder vanvirttig meget. Har allerede bestilt det.

Andreas93
Gæst

« Svar #8620: 12 Maj 2011, 22:19 »

Lige en lille opdatering på nedbruddet. Det seneste nye jeg har fundet frem til er, at i følge dette link så kommer PSN muligvis i live igen d. 31. maj.

For at snakke om noget andet så tændte jeg lige PS3'en for første gang i rigtig rigtig lang tid. Satte Assassins Creed Brotherhood i for at se om det kunne hjælpe på kedsomheden. En enkelt bane var åbenbart den aller sidste og jeg har nu gennemført Assassins Creed Brotherhood. Et rimelig kort spil, hvis jeg skal være ærlig. Og en meget mærkelig slutning. Dog tror jeg at den mærkelige slutning skyldes at der kommer en 4'er i Assassins Creed serien.

Men ellers et fedt spil som altid med god grafik og god action især i kampduellerne som bliver forbedret gang på gang!

Synes personligt at Brotherhood var et fint spil, men langt fra 2'eren. Det virkede mest af alt, som en måde at malke serien på og det at der er blevet annonceret endnu et AC til efteråret, hvor man endnu en gang skal styrer Ezio, viser bare at Ubisoft vil malke serien så meget de kan.

Men ja L.A Noire skal nok blive godt.

HansenLFC
Gæst

« Svar #8621: 12 Maj 2011, 23:23 »

Positivt at de er ved at få løst problemet, så kan vi få en masse glade mennesker, ved sådan en enkelt ting Smiley

AFC
Manager

« Svar #8622: 13 Maj 2011, 17:03 »

Jeg har det, og synes det er et utroligt fedt spil. Jeg kunne godt lide slutningen uden at røbe for meget Smiley Kan godt lide disse spil, hvor man kommer til at tænke lidt : Kunne det her være rigtigt? osv. Elsker disse spil Smiley - Uncharted er også i den "genrer" Smiley
Synes desværre slutningen var lidt mærkelig. Havde forventet en lidt anderledes slutning, men lad os håbe at det er et tegn til, at der kommer en AC 4!

Uncharted er bestemt også nogle fede spil. Har gennemført 1'eren og 2'eren og jeg må sige, at det er et af de fedeste spil jeg nogensinde har spillet. Fantastisk grafik og man lever sig virkelig ind i det. Eller jeg gør i hvert fald. Kampscenerne og selve historien i spillet er bare fantastisk. Man oplever mange mystiske ting i spillet, hvilket gør det endnu mere spændende, fordi man vil have det opklaret med det samme!

Glæder mig virkelig til, at 3'eren kommer!

plutonium
Manager

« Svar #8623: 13 Maj 2011, 18:24 »

Synes personligt at Brotherhood var et fint spil, men langt fra 2'eren. Det virkede mest af alt, som en måde at malke serien på og det at der er blevet annonceret endnu et AC til efteråret, hvor man endnu en gang skal styrer Ezio, viser bare at Ubisoft vil malke serien så meget de kan.

Men ja L.A Noire skal nok blive godt.

Mjaaa...

AC Revelations er jo et spil der samler op på både Altair og Ezio, så man får begge karakterer rundet af. Målet er, at det her bliver det sidste kapitel i Ezios historie, så man har fulgt ham fra novice til guildmaster, hvorefter en ny kan tage over. Spillet skulle også tydeliggøre hvorfor Altair og Ezio er så vigtige for verdenshistorien (set med AC-universets briller)

Derudover skulle der vist også være noget mere action med Desmond.

Så jeg glæder mig faktisk rigtig meget. Derudover syntes jeg også at Brotherhood var forrygende.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MichaelPaw
Gæst

« Svar #8624: 15 Maj 2011, 10:32 »

SÅ ER VI SQU SNART ONLINE IGEN GUTTER Smiley
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 10:51 af MichaelPaw » Logged

Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010