home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265553 gange)
AFC
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #7545: 26 Aug 2009, 15:53 »

Ja, der kunne jeg også finde walkthroughs, men jeg prøver. Tak Smiley

AFC
Manager

XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7546: 08 Jun 2010, 13:05 »

Gosser har oprettet denne tråd før - det var bare lang tid før servernedbruddet. Derfor tillader jeg mig at oprette sådan en tråd her også. Her kan vi snakke om alt vedr. XBOX, PS3 eller Wii.

Btw. I tænker sikkert, hvorfor jeg opretter alle de tråde her, men det er jo for en god sags skyld. Jeg vil have siden op at køre på det optimale igen og få god stemning herinde igen over servernedbruddet.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7547: 08 Jun 2010, 23:54 »

Regner med jeg skal have en XBOX 360 elite den skal købes på nettet, jeg var sikker på jeg skulle købe den på coolshop hvor den er rimelig billig, men så idag da jeg kiggede stod der fandme den ikke var på lager - så ville gerne have hjælp til af finde en side hvor den er billig og hvor fragten også er forholdvis hurtig.

og det skal være en xbox elite altså den sorte Smiley.

FCK

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #7548: 08 Jun 2010, 23:59 »

Supra Societatem Nemo

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7549: 09 Jun 2010, 00:04 »

FCK

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #7550: 09 Jun 2010, 00:05 »

(: Det jo lækkert.

Supra Societatem Nemo

søgaard
Gæst

« Svar #7551: 09 Jun 2010, 20:18 »

Jeg har lige bestilt "Pure Football" til 220 kroner, hvilket jeg håber bliver lidt af et røverkøb.
Grafisk ser det ud til at være på niveau med Fifa og PES.
Forskellen er til gengæld selve spilformen, da man i Pure Football ingen regler har, samtidig med at man spiller 5 mod 5. Altså er man mere ovre i noget der ligner streetsoccer med diverse prof spillere, hvor der dog stadigvæk er fokus på fodbolden og ikke en masse tricks, som f.eks. i Fifa street udgaverne.

N17
Manager

« Svar #7552: 09 Jun 2010, 20:39 »

Tja det er så SLET IKKE i nærheden af hverken PES eller FIFA10 - heller ikke grafisk. For mig at se, så er det en dårlig version af FIFA Street, samtidig krydret med, at tricks osv. stort set ikke er noget værd.

Et meget ringe spil, som jeg er glad for, at det ikke er mig, som har betalt penge for. Glad for jeg prøvede det inden, så jeg ikke købte det selv. Stod nemlig med overvejelsen!

Se evt. noget gameplay osv her: http://www.youtube.com/v/k35e3MRDfhY

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #7553: 09 Jun 2010, 20:41 »

Dog vil jeg sige, at det er ok sjovt, når man spiller multiplayer, da der jo ikke er nogle regler. Men synes ikke det er pengene værd, men det er jo igen en smagsvurdering Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

søgaard
Gæst

« Svar #7554: 09 Jun 2010, 20:51 »

Tja det er så SLET IKKE i nærheden af hverken PES eller FIFA10 - heller ikke grafisk. For mig at se, så er det en dårlig version af FIFA Street, samtidig krydret med, at tricks osv. stort set ikke er noget værd.

Et meget ringe spil, som jeg er glad for, at det ikke er mig, som har betalt penge for. Glad for jeg prøvede det inden, så jeg ikke købte det selv. Stod nemlig med overvejelsen!

Se evt. noget gameplay osv her: http://www.youtube.com/v/k35e3MRDfhY
Grafisk kan det måske ikke helt følge med alligevel i forhold til det, som jeg havde set fra det. Jeg har aldrig synes om Fifa Street spillene, men derimod er dette mere et koncept, som tiltaler mig, da det netop ikke er tricksene, som der er i højsædet, men derimod det mere fysiske aspekt i spillet.

Nu bliver min PS3 sjældent brugt, når jeg sidder alene, men derimod brugt, når jeg sidder sammen med et par venner, hvor f.eks. Fifa er ved at miste lidt af underholdningsværdi en, da jeg aldrig rigtig har set det helt store lys i spillet hverken online eller offline og føler, at man efter fem kampe har udnyttet samtlige ting i spillet.
Pure Football bliver garanteret også ensformigt i længden, men i forhold til Fifa lige nu, så var det et bedre alternativ end PES, som jeg ligesom Fifa aldrig har fundet vanvittig interessant.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7555: 09 Jun 2010, 23:03 »

Hello champs!
Jeg har netop anskaffet mig 2010 Fifa World Cup til min PS3!
Jeg har nu opdateret min trup-fil, så det gerne skulle være de seneste trupper.
MEN HVOR HULEN ER FOLK SOM MTILIGA, SIMON POULSEN OG ERIKSEN?? Godt nok burde Mtiliga og Poulsen ikke være med til VM, men ligefrem udelade 2 udtagede spiller fra Fifa VM-spillet??

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7556: 12 Jun 2010, 21:12 »

Så har jeg fået købt en XBOX langt om længe og har købt følgende spil:

- Saints Row 2, 149.-
- UFC 2010, 399.-
- Lost, 75.-
også ar jeg bestilt det kommende Medal of honor, men er der nogle som har spillet UFC eller Lost og hvad syntes i om det? Smiley

FCK

Enged
Gæst

« Svar #7557: 12 Jun 2010, 21:15 »

Hello champs!
Jeg har netop anskaffet mig 2010 Fifa World Cup til min PS3!
Jeg har nu opdateret min trup-fil, så det gerne skulle være de seneste trupper.
MEN HVOR HULEN ER FOLK SOM MTILIGA, SIMON POULSEN OG ERIKSEN?? Godt nok burde Mtiliga og Poulsen ikke være med til VM, men ligefrem udelade 2 udtagede spiller fra Fifa VM-spillet??
De er med nu, bare rolig Wink Dog er det kun Eriksen med en ovr på 71 som er noget værd.

Gosser
Manager

« Svar #7558: 12 Jun 2010, 21:17 »

Mtiliga er også, i mangel på bedre Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #7559: 12 Jun 2010, 21:23 »

også ar jeg bestilt det kommende Medal of honor, men er der nogle som har spillet UFC eller Lost og hvad syntes i om det? Smiley
Har UFCU2010 Smiley Intet mindre end et fantastisk spil, single player delen er dog lidt trættende, men Karriere delen er intet mindre end faaaantaaastisk, og så er online delen heller ikke helt dårlig Smiley

Vil dog anbefale dig at melde dig til dette forum - http://community.ufcundisputed.com/ - Hvor du kan melde dig til konkurrencer og Fight camps mm Smiley

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010