home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 306893 gange)
motZ
Gæst

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6570: 16 Mar 2009, 19:19 »

Killzone 2
Er først lige kommet i gang med dette fantastiske spil men på det korte tid er jeg sgu blevet meget begejstret for det. Grafikken i spillet er bare i top og våbnene er bare fantastiske. Kan dog ikke sige så meget om det på nuværende tidspunkt men jeg vender da tilbage når jeg en gang har gennemført det. Men er indtil videre utrolig positivt hvilket de mange anmeldelser af det også er.

Uncharted: Drakes Fortune
Selvom 2'eren er ikke så forfærdelig lang væk er dette stadig et spil der bare må ejes! Uden tvivl det bedste spil til konsollen. Historien i spillet er bare fantastisk og kan blive svær at finde i andre spil. Man sidder virkelig bare klistret til skærmen gennem hele spillet og eneste minus er måske at det er lidt kort. Men man nyder de timer det nu tager, fuldt ud. Grafikken er også utrolig i dette spil selvom spillet kun brugte noget med 30% af PS3'ens kræfter hvilken også vidner om at der kan laves endnu mere utrolige spil til denne konsol. Styringen i spillet er der heller ikke at sætte en finger på. Dette spil skal ejes og prøves. Inden 2'eren kommer vil jeg stærkt anbefale dig at smutte ud at købe dette spil, så du får hele historien med når 2'eren jo skal prøves. Selvom det var en af de første store titler til konsollen sælger den stadig stort og du vil som sagt ikke gøre noget forkert ved at købe det.

Det var så lige to store titler som helt klart er et køb værd.
Tag et kig på dem. Wink

AFC
Manager

« Svar #6571: 16 Mar 2009, 19:23 »

Super anbefalinger du kom med der motZ.

De spil ser meget spændende ud. Jeg har også kigget længe på Uncharted Drakes Fortune og Killzone 2 og jeg ser sku meget positivt på spillene, især pga. anmeldelserne fra diverse spilmagasiner og hjemmesider. Spillene er helt klar også nogle som skal med i næste køb som jeg regner med at blive i en af dagene. Nu venter jeg bare på de får Killzone 2 og WWE Smackdown 2009 på lager. Uncharted er på lager, så slår snart til.

Mange tak!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6572: 16 Mar 2009, 20:05 »

Super anbefalinger du kom med der motZ.

De spil ser meget spændende ud. Jeg har også kigget længe på Uncharted Drakes Fortune og Killzone 2 og jeg ser sku meget positivt på spillene, især pga. anmeldelserne fra diverse spilmagasiner og hjemmesider. Spillene er helt klar også nogle som skal med i næste køb som jeg regner med at blive i en af dagene. Nu venter jeg bare på de får Killzone 2 og WWE Smackdown 2009 på lager. Uncharted er på lager, så slår snart til.

Mange tak!

Jeg går ud fra at du snakker om Shopto.net - når du håber på at Smackdown vs. Raw 2009 kommer på lager. Jeg kan hermed fortælle at de forventer det på lager inden onsdag. Du kan også overveje at købe Legends of Wrestlemania, som udkommer fredag. Det glæder jeg mig personligt meget til.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #6573: 16 Mar 2009, 20:29 »

Killzone 2
Er først lige kommet i gang med dette fantastiske spil men på det korte tid er jeg sgu blevet meget begejstret for det. Grafikken i spillet er bare i top og våbnene er bare fantastiske. Kan dog ikke sige så meget om det på nuværende tidspunkt men jeg vender da tilbage når jeg en gang har gennemført det. Men er indtil videre utrolig positivt hvilket de mange anmeldelser af det også er.

Uncharted: Drakes Fortune
Selvom 2'eren er ikke så forfærdelig lang væk er dette stadig et spil der bare må ejes! Uden tvivl det bedste spil til konsollen. Historien i spillet er bare fantastisk og kan blive svær at finde i andre spil. Man sidder virkelig bare klistret til skærmen gennem hele spillet og eneste minus er måske at det er lidt kort. Men man nyder de timer det nu tager, fuldt ud. Grafikken er også utrolig i dette spil selvom spillet kun brugte noget med 30% af PS3'ens kræfter hvilken også vidner om at der kan laves endnu mere utrolige spil til denne konsol. Styringen i spillet er der heller ikke at sætte en finger på. Dette spil skal ejes og prøves. Inden 2'eren kommer vil jeg stærkt anbefale dig at smutte ud at købe dette spil, så du får hele historien med når 2'eren jo skal prøves. Selvom det var en af de første store titler til konsollen sælger den stadig stort og du vil som sagt ikke gøre noget forkert ved at købe det.

Det var så lige to store titler som helt klart er et køb værd.
Tag et kig på dem. Wink

Du har ret!
Uncharted er absolut klasse, og selvom jeg havde det fra releasedate, er det stadig i top 2 af fedeste spil jeg har - snært overgået af Killzone 2!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

AFC
Manager

« Svar #6574: 16 Mar 2009, 20:44 »

Jeg går ud fra at du snakker om Shopto.net - når du håber på at Smackdown vs. Raw 2009 kommer på lager. Jeg kan hermed fortælle at de forventer det på lager inden onsdag. Du kan også overveje at købe Legends of Wrestlemania, som udkommer fredag. Det glæder jeg mig personligt meget til.
Nej jeg mener ikke shopto.net, men coolshop.dk. Ellers tak for reminderen! Thumbs Up

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6575: 17 Mar 2009, 09:30 »

Nej jeg mener ikke shopto.net, men coolshop.dk. Ellers tak for reminderen! Thumbs Up

Kig alligevel på Shopto, det er MEGET billigere derinde. Desuden synes jeg Coolshop er elendige til at få varer hjem. Smackdown vs. Raw 2009 koster kun 23 pund derinde, og med fragt på 3,50 pund er prisen med den øjeblikkelige lave pundkurs: DKK 212,- leveret

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6576: 17 Mar 2009, 14:23 »

Hej allesammen...
Jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg kommer i kontakt med microsoft så UPS kommer og henter min xbox 360 og sender den til reperation. Kan i evt komme med et link til der hvor man ska skrive en mail til microsoft.

Yessir
Manager

« Svar #6577: 17 Mar 2009, 18:01 »

Hej allesammen...
Jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg kommer i kontakt med microsoft så UPS kommer og henter min xbox 360 og sender den til reperation. Kan i evt komme med et link til der hvor man ska skrive en mail til microsoft.

Har du problemer med din Xbox, eller har du spørgsmål til din Xbox Live Account? Ring til
Xbox support: 80 88 40 97 eller benyt tlf nr. 38 48 73 93 hvis du ringer fra en mobiltelefon.

Xbox e-mail support subxbxen@microsoft.com
Xbox Online support www.xbox.com

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6578: 18 Mar 2009, 10:38 »

Så er det i morgen Ultimate Team udvidelsen rammer PS Store og Marketplace. Personligt glæder jeg mig rigtig meget til både trophies og denne nye udvidelse af spillet. Det fremmer klart min lyst til at spille FIFA.

Desuden skulle der komme meddelelse om et nyt MGS om ikke så lang tid. Smiley.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6579: 19 Mar 2009, 08:16 »

Så er den officielle FIFA Trophy liste her:
http://www.psu.com/ps3-trophies/fifa_09/

Dejligt mange Sølv-trophies!

Drillo
Gæst

« Svar #6580: 19 Mar 2009, 13:18 »

Hej allesammen...

Ring til.Xbox support:
80 88 40 97 eller
38 48 73 93 hvis du ringer fra en mobiltelefon.

og fortæl om dit problem. Hvis UPS kommer og henter din Xbox skal du huske at sin Xbox skal være i en neutral kasse så man ikke kan se at det er en xbox der er i kassen, samtidig skal den være forsvarligt pakken ned så den ikke tager skade ved transporten.

Szczesny
Manager

« Svar #6581: 19 Mar 2009, 13:40 »

Heja boys..

Er der nogle af Jer der har erfaringer med Mx vs atv untamed eller Juiced 2 - og kan de anbefales?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #6582: 19 Mar 2009, 13:49 »

Hej Allesammen

jeg fik en Wii i mandags så je vil spørge om i kender nogle gode spil :-)

FMFreaks inside you.

AFC
Manager

« Svar #6583: 19 Mar 2009, 16:34 »

Så blev Killzone 2 og Ratchet and Clank: Tools of Destruction lige bestilt på coolshop.dk til Ps3 for 632kr. Regner med at få dem imorgen.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6584: 19 Mar 2009, 20:13 »

er det sikkert at have sine kortinformationer hos play.com??

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010