home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 306822 gange)
motZ
Gæst

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6585: 19 Mar 2009, 20:14 »

Hej Allesammen

jeg fik en Wii i mandags så je vil spørge om i kender nogle gode spil :-)

Nu har jeg ikke selv en Wii, men ud fra hvad jeg har set rundt omkring er der da flere meget populære spil til Wii'en som f.eks Super Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Super Smash Bros. Brawl, Rayman: Raving Rabbids og Zelda Twilight Princess.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6586: 20 Mar 2009, 09:15 »

er det sikkert at have sine kortinformationer hos play.com??

Ja Kezman. Jeg har haft mine kreditkortinformati oner derinde siden 2007, og det er aldrig blevet misbrugt. Desuden ligger de på en krypteret side, så medmindre folk kender dit login, er det meget sikkert.

Echoes, Silence, Patience and Grace

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #6587: 20 Mar 2009, 16:26 »

Hej jeg har et problem med min xbox360. Når jeg starter den, så begynder den at lyse rød (altså startknappen). Nogen der ved hvad jeg skal gøre. Den har gjort det de sidste 3 dage..

Tak på forhånd.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #6588: 20 Mar 2009, 16:36 »

Har hørt et rygte omkring DVD film, snart vil stoppe med at blive produceret og det derefter kun er Blu-Ray som sælges?
Er det så ikke dumt at købe DVD film?

AFC
Manager

« Svar #6589: 20 Mar 2009, 20:22 »

Selvom jeg har handlet før på Coolshop.dk og haft ingen problemer med dem, kom det som et chok for mig idag, da jeg blev ringet op af min mor. Hun sagde at hun havde ringet til Coolshop.dk og spurgt hvornår vores ordre kom da vi havde bestilt i onsdags. De svarede så at den var sendt, og vi gerne skulle have fået en mail om hvor der står at ordren er sendt, men det gjorde der ikke. Så klagede hun lidt og han begyndte at svare igen og sige det var latterligt vi ringede og sådan og nu ville han simpelthen bare strege os over, så vi ikke kan handle der mere.

Vi kunne ikke engang få vores 911 kr tilbage som vi havde købt for. Syntes sku det er under alt kritik lige nu. Medarbejderen der burde fyres og butikken lukket. Det kan ikke passe vi ikke engang kan få pengene tilbage. Der står at de trækker først pengene når varen er tilsendt. Latterligt.

Hvad syntes I vi kan gøre her?

Tavares
Manager

« Svar #6590: 20 Mar 2009, 20:28 »

AFC: Der er ikke rigtigt noget at gøre. Hvis du havde købt i en IRL butik, havde det været noget andet. Men eftersom det er internet-handel, ved jeg ikke hvad du kan gøre.

Nu tænker jeg om jeg skal sende min Xbox til Coolshop, eller sende den direkte til Microsoft.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

enged
Gæst

« Svar #6591: 20 Mar 2009, 20:29 »

Først og fremmest ville jeg tjekke mine rettigheder, som hedder at hvis du køber noget på nettet, i Danmark i hvert fald, så har du fuld fortrydelsesret i de første 14 dage. Ergo kan de ikke nægte dig at du få dine penge tilbage, dog skal du jo kunne sende en vare retur, men hvis den ikke er afsendt er det vel ikke noget problem? Huh

AFC
Manager

« Svar #6592: 20 Mar 2009, 20:33 »

Syntes sku det er under al kritik at der findes medarbejdere for en dansk butik over nettet som bare trækker pengen og lader være med at sende varene som lovet en dato og så bare sletter os som bruger derinde.
Først og fremmest ville jeg tjekke mine rettigheder, som hedder at hvis du køber noget på nettet, i Danmark i hvert fald, så har du fuld fortrydelsesret i de første 14 dage. Ergo kan de ikke nægte dig at du få dine penge tilbage, dog skal du jo kunne sende en vare retur, men hvis den ikke er afsendt er det vel ikke noget problem? Huh
Nej, men jeg går ud fra at når der står på siden at leveringstiden er ca. 1-2 dage. Så går jeg ud fra den gerne skulle komme idag, hvilket den ikke er som de ganske tydeligt sagde i røret den var. Så lyver de jo.

enged
Gæst

« Svar #6593: 20 Mar 2009, 20:38 »

Hvis jeg var dig ville jeg lige se om den kommer på mandag, og hvis den ikke er kommet er må du kontakte forbrugerklagenævne t. Coolshop er så stor en side, at de næppe er interesserede i at få en sag om halsen, så skal de vel nok betale pengene tilbage.

AFC
Manager

« Svar #6594: 20 Mar 2009, 20:55 »

Jeg venter også på mandag og giver dem den dag som den sidste chance, ellers ringer jeg til forbrugerklagenævne t som du siger. Mange tak.

AFC
Manager

« Svar #6595: 21 Mar 2009, 14:56 »

Til min store overraskelse kom min ordre fra Coolshop.dk idag. Dejligt. Spillede lige Killzone 2 lidt og kæft jeg er imponeret. Grafikken og lyden og gameplayet er helt fantastisk. Er helt fanget af spillet når jeg spiller det.

Thore
Manager

« Svar #6596: 21 Mar 2009, 15:01 »

Uhh har lige fået min playstation tilbage fra reparation, og en postordre der indholdte Street Fighter 4 og Resident Evil 5! Så er den weekend sku redet!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #6597: 21 Mar 2009, 17:36 »

Uhh har lige fået min playstation tilbage fra reparation, og en postordre der indholdte Street Fighter 4 og Resident Evil 5! Så er den weekend sku redet!

Okay jeg har allerede opgivet Street Fighter. Hold da kæft en sværhedsgrad  ticked off efter en times spil kan jeg ikk engang på esay komme længere end 3. runde.
Det spil kommer jeg vist aldrig rigtig til at spille, det kræver åbenbart mange timer, bare får at man kan lære det. Så vil jeg alligevel heller spille de gamle Street Fighter spil igen, der havde man da i det mindste en chance.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Szczesny
Manager

« Svar #6598: 21 Mar 2009, 17:44 »

Okay jeg har allerede opgivet Street Fighter. Hold da kæft en sværhedsgrad  ticked off efter en times spil kan jeg ikk engang på esay komme længere end 3. runde.
Det spil kommer jeg vist aldrig rigtig til at spille, det kræver åbenbart mange timer, bare får at man kan lære det. Så vil jeg alligevel heller spille de gamle Street Fighter spil igen, der havde man da i det mindste en chance.

Hehehehe Smiley Jeg tænkte også, jeg sparkede røv i Street Fighter II, så jeg starter bare på normal - big mistake! Opstemt

Jeg gik ned i den nemmeste og har klaret de to nemmeste, men i den 3. nemmeste kan jeg ikke klare 'the boss'.

Jeg havde også begyndervanskelighe der, men prøvede nogle af de der challenges der er - det hjalp virkelig meget. Må indrømme at spiller ikke tiltaler mig så meget som for 10-15 år siden, men følte jeg blev nødt til at give det en chance og det hjalp da også. Det kunne sikkert også blive god sjov, hvis man samlede en masse gutter og fik en turnering op at stå.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6599: 21 Mar 2009, 17:52 »

Killzone 2 til PS3.
Er det værd at købe?

Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010