Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1027 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Fladskærm
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
25
Forfatter
Emne: Fladskærm (Læst 98008 gange)
MichaelPaw
Gæst
Sv: Fladskærm
«
Svar #300:
12 Okt 2012, 11:53 »
Helt klar den første
Søgaard
Gæst
«
Svar #301:
12 Okt 2012, 17:01 »
Citat af: Thebarber 12 Okt 2012, 10:28
Hvilken af disse tv er bedst til prisen?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32PFL3017T/philips-32-full-hd-tv-32pfl3017t
eller
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32AV933G/toshiba-32-lcd-tv-32av933g
Der er jo ingen af dem, som er fantastiske fjernsyn, men det er prisklassen, så er Philipsen at foretrække, grundet væsentlig bedre farvegengivelse og en bedre fjernbetjening end Toshibaen.
Jeg ville vente til Elgiganten eller en anden butik har Philips 32PFL4047 på tilbud. Den ligger så til 2999,-, men du får et LED-tv og et væsentlig bedre billede end på de to nævnte fjernsyn. I forhold til at smide de sidste penge, så får du meget for pengene og du får et fjernsyn, som kan mange af de ting, som de dyrere fjernsyn også kan i form af Smart-tv.
Citat af: MarkAndersen 12 Okt 2012, 11:45
Gå altid efter Full HD.
Når Tv'et ikke er større, så kan du ikke se en forskel på Full HD eller HD-Ready.. Oftest er HD-Ready selvfølgelig de billigere fjernsyn, men du skal jo op i 40-42" før du begynder at se en forskel og 46-50" før en almindelig tv-bruger kan se forskellen i billedet ved almindeligt brug og uden at have modsætningen til at sammenligne med.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #302:
12 Okt 2012, 17:37 »
Citat af: Søgaard 12 Okt 2012, 17:01
Når Tv'et ikke er større, så kan du ikke se en forskel på Full HD eller HD-Ready.. Oftest er HD-Ready selvfølgelig de billigere fjernsyn, men du skal jo op i 40-42" før du begynder at se en forskel og 46-50" før en almindelig tv-bruger kan se forskellen i billedet ved almindeligt brug og uden at have modsætningen til at sammenligne med.
Er ikke ekspert på området, men vil sige at det langt fra er min oplevelse, ved ikke om de HD-Ready fjernsyn jeg har set har været elendige, men billedet har i hvert fald virket dårligere end på de HD fjernsyn jeg har set.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Søgaard
Gæst
«
Svar #303:
12 Okt 2012, 18:06 »
Citat af: KrookDale 12 Okt 2012, 17:37
Er ikke ekspert på området, men vil sige at det langt fra er min oplevelse, ved ikke om de HD-Ready fjernsyn jeg har set har været elendige, men billedet har i hvert fald virket dårligere end på de HD fjernsyn jeg har set.
HD-Ready fjernsyn er jo oftest de billigere fjernsyn på markedet og derfor er kvaliteten også derefter.
Full HD og HD-Ready er jo blot betegnelser for opløsningen på skærmen og for at kunne se tydelige pixeleringer, så skal du altså op i en stor skærm. På de billige fjernsyn bliver der selvfølgelig sparet på komponenterne, hvilket også går udover opløsningen, men oftest er grunden til ringe farver eller bevægelser panelet og/eller billedemotoren, som ikke kan skabe et naturligt billede. Et godt eksempel er Panasonics TXL32C5E, som er et HD-Ready fjernsyn, men skaber et rigtig godt billede, hvorimod en skærm som Grundigs 32VLC6123T2 ikke giver et bedre billede, trods den højere opløsning. Det er grundet, at der sidder en rigtig god billedemotor i Panasonicen, hvorimod Grundigen kun har en middelmådig billedemotor efter min mening.
Jeg vil selvfølgelig anbefale man altid går efter det bedste rent specifikationsmæssi
gt, men rent visuelt, så er der ikke synlig forskel på de to opløsninger ved små størrelse skærme. Så snart vi kommer over 32", så er det kun de allerbilligste skærme, som har en opløsning på 1366x768 og det er sjældent noget at spare på disse, fremfor et af de andre tv, som er på tilbud. Derfor er det også sjældent at jeg sælger et 40-42" eller større på arbejdet, som er HD-Ready, grundet der er sparet på de andre komponenter i fjernsynet og billedet ikke er så indbydende, som andre fjernsyn, selv når kunden har taget prisen i betragtning.
Enzo
Manager
«
Svar #304:
12 Okt 2012, 19:45 »
Vil lige høre om det er muligt at sætte sin PS3 eller XBOX til ens computerskærm? - Og om det kan betale sig, med hensyn til grafikken?
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Søgaard
Gæst
«
Svar #305:
13 Okt 2012, 14:18 »
Citat af: Enzo 12 Okt 2012, 19:45
Vil lige høre om det er muligt at sætte sin PS3 eller XBOX til ens computerskærm? - Og om det kan betale sig, med hensyn til grafikken?
I princippet kan du sagtens, hvis der er HDMI i din monitor. Kan det betale sig? Det kommer jo helt an på hvilken monitor og fjernsyn du har. Hvis din monitor har et bedre billede end dit fjernsyn, så ja. Hvis den ikke har et bedre billede, så nej.
Enzo
Manager
«
Svar #306:
13 Okt 2012, 14:30 »
Citat af: Søgaard 13 Okt 2012, 14:18
I princippet kan du sagtens, hvis der er HDMI i din monitor. Kan det betale sig? Det kommer jo helt an på hvilken monitor og fjernsyn du har. Hvis din monitor har et bedre billede end dit fjernsyn, så ja. Hvis den ikke har et bedre billede, så nej.
Hvordan finder jeg ud af det?
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Søgaard
Gæst
«
Svar #307:
13 Okt 2012, 14:36 »
Citat af: Enzo 13 Okt 2012, 14:30
Hvordan finder jeg ud af det?
Det er jo noget, som du skal bedømme og ikke noget du nødvendigvis kan slå op i manualen.
Enzo
Manager
«
Svar #308:
13 Okt 2012, 20:15 »
Jeg har en Hdmi udgang i min skærm. Men det virker ikke når jeg bare forbinder det ene kabel.. Nogle der har forstand på det, og som vil hjælpe mig?
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #309:
29 Okt 2012, 19:21 »
Under skærmindstillinger/skærmopløsning tror jeg, Enzo. Og så bare prøve sig lidt frem.
Derudover er jeg på jagt efter et nyt fladskærm.
Men vil gerne høre hvordan teknologien på 3d er lige pt.?
Har kig på det her tv
http://www.amazon.de/LG-42LM620S-LED-Backlight-Fernseher-Energieeffizienzklasse-Full-HD/dp/B007JELVJO/ref=sr_1_6?s=home-theater&ie=UTF8&qid=1351534952&sr=1-6
Samt hvordan teknologien er med 3d passiv i stedet for aktiv.
«
Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 19:33 af fresse94
»
Søgaard
Gæst
«
Svar #310:
30 Okt 2012, 19:29 »
Citat af: fresse94 29 Okt 2012, 19:21
Under skærmindstillinger/skærmopløsning tror jeg, Enzo. Og så bare prøve sig lidt frem.
Derudover er jeg på jagt efter et nyt fladskærm.
Men vil gerne høre hvordan teknologien på 3d er lige pt.?
Har kig på det her tv
http://www.amazon.de/LG-42LM620S-LED-Backlight-Fernseher-Energieeffizienzklasse-Full-HD/dp/B007JELVJO/ref=sr_1_6?s=home-theater&ie=UTF8&qid=1351534952&sr=1-6
Samt hvordan teknologien er med 3d passiv i stedet for aktiv.
Der er sket store fremskidt på 3D til 2012 udgaverne, hvor jeg især synes passiv 3D har overrasket mig. På LG's topmodeller og de nye Grundig fjernsyn, som bruger LG paneler, så er der en rigtig god dybde i billedet, som er på niveau med de aktive 3D fjernsyn. Enhver TV-forretning med respekt for sig selv bør have både aktiv og passiv 3D, som de kan vise kunderne og derfor er det egentlig bare at komme afsted i Elgiganten, Fona osv, hvis man er i tvivl om hvor godt 3D-effekterne egentlig er.
Omkring det fjernsyn du har kig på, så skal du være opmærksom på, at der ikke er dansk service på den, så hvorimod LG er villig til at sende en tekniker ud til dig, hvis det var en nordisk udgave af fjernsynet, så skal du faktisk til Tyskland før du kan gøre brug af din reklamationsret på dette fjernsyn. Så der er penge at spare i første omgang, men i forhold til hvis der skulle ske noget med fjernsynet, så ville det være væsentlig nemmere, hvis det blev købt indenfor landets grænser.
Iøvrigt et fint fjernsyn, uden jeg synes der er et fantastisk billede på det. Faktisk føler jeg, at man bør gå op i LM660, som minimum, hvis man vil have et godt billede i LG's 3D-serie. Ellers skulle et TV, som 42LS570 være et bud, hvor du ikke får 3D, men stadigvæk et fantastisk billede.
Jeg kan fortælle, at jeg personligt har et Sony 55HX855 i lejligheden, som er Sony hidtidige topmodel på det danske marked og har et fantastisk billede og hvis man virkelig er på udkig efter et kvalitetsfjernsyn med et lækkert design, så bør man kigge på HX855
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #311:
30 Okt 2012, 21:18 »
Citat af: Søgaard 30 Okt 2012, 19:29
Der er sket store fremskidt på 3D til 2012 udgaverne, hvor jeg især synes passiv 3D har overrasket mig. På LG's topmodeller og de nye Grundig fjernsyn, som bruger LG paneler, så er der en rigtig god dybde i billedet, som er på niveau med de aktive 3D fjernsyn. Enhver TV-forretning med respekt for sig selv bør have både aktiv og passiv 3D, som de kan vise kunderne og derfor er det egentlig bare at komme afsted i Elgiganten, Fona osv, hvis man er i tvivl om hvor godt 3D-effekterne egentlig er.
Omkring det fjernsyn du har kig på, så skal du være opmærksom på, at der ikke er dansk service på den, så hvorimod LG er villig til at sende en tekniker ud til dig, hvis det var en nordisk udgave af fjernsynet, så skal du faktisk til Tyskland før du kan gøre brug af din reklamationsret på dette fjernsyn. Så der er penge at spare i første omgang, men i forhold til hvis der skulle ske noget med fjernsynet, så ville det være væsentlig nemmere, hvis det blev købt indenfor landets grænser.
Iøvrigt et fint fjernsyn, uden jeg synes der er et fantastisk billede på det. Faktisk føler jeg, at man bør gå op i LM660, som minimum, hvis man vil have et godt billede i LG's 3D-serie. Ellers skulle et TV, som 42LS570 være et bud, hvor du ikke får 3D, men stadigvæk et fantastisk billede.
Jeg kan fortælle, at jeg personligt har et Sony 55HX855 i lejligheden, som er Sony hidtidige topmodel på det danske marked og har et fantastisk billede og hvis man virkelig er på udkig efter et kvalitetsfjernsyn med et lækkert design, så bør man kigge på HX855
Når du skriver at LG er villig til at sende en tekniker ud, er det så på deres regning eller min? Hvis det er min egen, så har jeg en elektronik forsikring til 800 kr. tror jeg, så det er ikke helt galt hvis der skulle ske noget.
Nu siger du fint fjernsyn. Ved du hvordan det er at se bold på det? Er der slør og sådan noget, eller er der en naturlig gang? Vil du også vurdere at det er fint fjernsyn til prisen? (4400 kr. ca)
Ellers hvis du skulle anbefale et andet tv, som ikke har 3d, men måtte vælge blandt alle mærker, hvad skulle det så være? Har et par krav med at det helst skal være 42" og LED-tv og budgettet er maks. 5000 kr.
Søgaard
Gæst
«
Svar #312:
30 Okt 2012, 21:40 »
Citat af: fresse94 30 Okt 2012, 21:18
Når du skriver at LG er villig til at sende en tekniker ud, er det så på deres regning eller min? Hvis det er min egen, så har jeg en elektronik forsikring til 800 kr. tror jeg, så det er ikke helt galt hvis der skulle ske noget.
Nu siger du fint fjernsyn. Ved du hvordan det er at se bold på det? Er der slør og sådan noget, eller er der en naturlig gang? Vil du også vurdere at det er fint fjernsyn til prisen? (4400 kr. ca)
Ellers hvis du skulle anbefale et andet tv, som ikke har 3d, men måtte vælge blandt alle mærker, hvad skulle det så være? Har et par krav med at det helst skal være 42" og LED-tv og budgettet er maks. 5000 kr.
På deres regning selvfølgelig. Der er en række fordele ved den nordiske reklamation fremfor den tyske ved diverse fjernsynsproducente
r. Din elektronikforsikrin
g vil gå ind og dække diverse ulykker med fjernsynet, hvor reklamationen vil gå ind at dække, hvis der er tale om en fabrikationsfejl eksempelvis.
Fjernsynet har efter min mening stadig for meget input-lag til at det er fantastisk at se fodbold i HD på det, men det er svært at finde et tv til under 5000, som er det. Så til prisen er det et udmærket fjernsyn, selvom jeg ikke selv kunne finde på at købe det, men nu arbejder jeg også med det og er nok blevet kræsen af det. Derimod ville jeg gå efter at give de sidste knap 1000 kroner og se efter et 42" Panasonic ST50, som skulle være noget af det bedste til rimelige penge. Men så er vi selvfølgelig ovre i en plasma skærm og ikke led. Alternativt så skal du kigge på eksempelvis Samsung 40ES5505 eller Philips 42PFL4047, som begge skulle være indenfor dit budget, men hvor der igen vil være lidt input-lag, som generelt kendetegner de billigere LED-skærme. Det er dog to af de bedre og klart dem i klassen, som gør det bedst!
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #313:
31 Okt 2012, 20:22 »
Stjæler lige denne..
Hvad er forskellen på disse to:
1.
http://fleggaardshop.dk/Produktkategorier/Elektronik/TV/Samsung/Samsung-UE40ES6710.aspx
2.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40ES6715XXE/samsung-40-3d-led-smart-tv-ue40es6715
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #314:
31 Okt 2012, 20:34 »
Og hvad er bedst af LCD, LED og Plasma?
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »