home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Seriøs fejl??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Seriøs fejl??  (Læst 2906 gange)
DavidMadsen
Manager

Seriøs fejl??
« : 27 Jul 2011, 22:34 »

Har lige fået ny computer i dag, og så virkelig frem til at skulle spille i et godt tempo for en gangs skyld. Jeg lagde mine gamle saves over på min nye bærbar, men når jeg forsøger at gå ind i første kamp (efter teamtalk - på vej helt ind i kampen) går computeren helt i stå. Kan ikke lukke FM eller gå tilbage til skrivebordet. Intet!

Tænkte... "Nå, så må jeg bare starte et nyt - øv bøv", men midt i 2. venskabskamp lukkede min computer FM. Har nogen prøvet det samme? Og hvad fanden kan jeg gøre ved det???

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Sv: Seriøs fejl??
« Svar #1: 05 Aug 2011, 18:42 »

Jeg har lige fået samme problem. Ville også gerne have hjælp. Jeg har faktisk også lige købt ny com. Er det også en Acer du har købt? Smiley

Nicolai Søndergaard

julle15
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 06 Aug 2011, 17:00 »

ja, det samme er sket for mig. Har i nvidia gforce grafikkort???

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Aug 2011, 20:08 »

Jeg har også lige købt ny computer og jeg har det samme problem. Jeg tog derfor via. community.sigames.c om kontakt til Neil Brock fra SI Games som kunne fortælle at det desværre er et problem som mange folk med nye computere og Nvidia grafikkort oplever.

Han skriver bl.a.:
"There's an issue with Nvidia cards which Nvidia are releasing a patch for - the sad news is it won't be until September so there's not really much I can offer as a suggestion other than to run it either in power saving mode or medium/low to make sure it doesn't crash. I'd also suggest changing your auto-save to weekly incremental via the preferences so you always have a back up if it does crash. Personally I always 'save as' after every match which means you'll never lose a game and always have backups. Then if you start filling up your hard drive you can go back and delete older files."

Han foreslog mig at ændre indstillingerne for 3D-visning (under Indstillinger -> Billede og lyd). Man kan enten ændre det til at spille i 2D-mode eller man kan ændre fra "auto" til "medium" eller "lav". Mit spil virker hvis jeg spiller i 2D, og den anden løsning virker også til tider.

Det ser desværre ud til at vi må finde os i at spille i 2D eller lignende indtil Nvidia får udbedret fejlen. Og patchen til grafikkortet skulle jo ifølge Neil Brock komme i september. I det mindste kan jeg da glæde jer med at I ikke er de eneste der har fejlen.

Jeg skal nok poste et link i denne tråd, når jeg engang i september får fejlen udbedret Smiley

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 07 Aug 2011, 09:39 »

Jeg har også lige købt ny computer og jeg har det samme problem. Jeg tog derfor via. community.sigames.c om kontakt til Neil Brock fra SI Games som kunne fortælle at det desværre er et problem som mange folk med nye computere og Nvidia grafikkort oplever.

Han skriver bl.a.:
"There's an issue with Nvidia cards which Nvidia are releasing a patch for - the sad news is it won't be until September so there's not really much I can offer as a suggestion other than to run it either in power saving mode or medium/low to make sure it doesn't crash. I'd also suggest changing your auto-save to weekly incremental via the preferences so you always have a back up if it does crash. Personally I always 'save as' after every match which means you'll never lose a game and always have backups. Then if you start filling up your hard drive you can go back and delete older files."

Han foreslog mig at ændre indstillingerne for 3D-visning (under Indstillinger -> Billede og lyd). Man kan enten ændre det til at spille i 2D-mode eller man kan ændre fra "auto" til "medium" eller "lav". Mit spil virker hvis jeg spiller i 2D, og den anden løsning virker også til tider.

Det ser desværre ud til at vi må finde os i at spille i 2D eller lignende indtil Nvidia får udbedret fejlen. Og patchen til grafikkortet skulle jo ifølge Neil Brock komme i september. I det mindste kan jeg da glæde jer med at I ikke er de eneste der har fejlen.

Jeg skal nok poste et link i denne tråd, når jeg engang i september får fejlen udbedret Smiley

Jeg er måske lidt noob men hvor ændrer jeg det til 2D ? Smiley

Nicolai Søndergaard

julle15
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 07 Aug 2011, 11:45 »

Du går ind i indstillinger og så "billed og lyd" g fjerner fluebenet ved 3d kampe. men mange nye computere har 2 grafikkort. jeg har bare sat spillet til at køre på mit dårlige grafikkort, og så virker 3D fint. Hvis I også har 2 grafikkort kan i bare skifte til det andet.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6: 07 Aug 2011, 13:23 »

Hvordan skifter du til at køre på ét grafikkort i stedet for to?

EDIT: Jeg låser lige tråden og så må debatten fortsætte her, da emnet er det samme:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31028.msg923073;topicseen#msg923073
« Seneste Redigering: 07 Aug 2011, 13:26 af Muten » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010