home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 190 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  FC Hjørring
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Hjørring  (Læst 1146 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
FC Hjørring
« : 25 Jul 2011, 18:25 »




Intro:

FC Hjørring er et nyt hold på den danske fodboldscene, dog med rødder helt tilbage til 1886. Overbygning fra Hjørring IF til FC Hjørring fandt sted i 2006, og fra 2006 til 2010 har holdet haft markant fremgang. Hvor deres hidtil højdepunkt kom i den forgange sæson med en oprykning til 1. division, hvor de skal bide tænder med Superliga nedrykkerne AgF og HB Køge.
Holdet har hverken budgettet, eller materialet til en direkte oprykning til superligaen.

Holdets stjerner er den tidligere Fredericia bomber Søren Phillip, og Superliga veteranerne Bora  Zivkovic, Simon Nagel, Martin  Pedersen og Jesper Andersen. Jesper Andersen er desuden valgt som anfører for den kommende sæson. Med en sammensætning af de erfarne herrer, og den sprudlende ungdom, er FC Hjørring mål at overleve nedrykning i første omgang. 

Det er dog sikkert at FC Hjørring, og hele Hjørring by er spændt på de nye opgaver i 1. division.

Velkommen til min første blog på FM-scenen. Jeg har ikke den store erfaring, nærmere ingen erfaring med at blogge før. Så håber i vil tage godt i mod min blog, om Vendsyssels fodbold stolthed.

God fornøjelse.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 18:27 af nikovic » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Hjørring
« Svar #1: 25 Jul 2011, 19:28 »




Intro:

FC Hjørring er et nyt hold på den danske fodboldscene, dog med rødder helt tilbage til 1886. Overbygning fra Hjørring IF til FC Hjørring fandt sted i 2006, og fra 2006 til 2010 har holdet haft markant fremgang. Hvor deres hidtil højdepunkt kom i den forgange sæson med en oprykning til 1. division, hvor de skal bide tænder med Superliga nedrykkerne AgF og HB Køge.
Holdet har hverken budgettet, eller materialet til en direkte oprykning til superligaen.

Holdets stjerner er den tidligere Fredericia bomber Søren Phillip, og Superliga veteranerne Bora  Zivkovic, Simon Nagel, Martin  Pedersen og Jesper Andersen. Jesper Andersen er desuden valgt som anfører for den kommende sæson. Med en sammensætning af de erfarne herrer, og den sprudlende ungdom, er FC Hjørring mål at overleve nedrykning i første omgang. 

Det er dog sikkert at FC Hjørring, og hele Hjørring by er spændt på de nye opgaver i 1. division.

Velkommen til min første blog på FM-scenen. Jeg har ikke den store erfaring, nærmere ingen erfaring med at blogge før. Så håber i vil tage godt i mod min blog, om Vendsyssels fodbold stolthed.

God fornøjelse.

Bor selv i Hjørring, så følger selvfølgelig med Smiley
Og fin start Thumbs Up
Logged

Aldrig alene!

Dida
Gæst
 
Sv: FC Hjørring
« Svar #2: 25 Jul 2011, 20:41 »

Fedt med noget dansk LLM Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: FC Hjørring
« Svar #3: 29 Jul 2011, 21:32 »

Fedt med noget dansk LLM Smiley
LLM = 1. division? Huh Opstemt
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Hjørring
« Svar #4: 31 Jul 2011, 14:38 »

følger helt sikkert med Smiley
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010