home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  La Viola # 1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: La Viola # 1  (Læst 770 gange)
La Grande Motte
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
La Viola # 1
« : 23 Jul 2011, 22:22 »


La viola


Efter et par magre år uden de resultater, man kan forvente fra et italiansk traditionshold som Fiorentina, er der muligvis nye og bedre tider på vej. Første skridt i retning mod succes har været ansættelsen af klublegenden, den tidligere Fiorentina angriber Gabriel Batistuta. Ansættelsen er blevet mødt med kæmpe glæde i Firenze klubben og allerede nu mærkes der en boblende optimise hos det kræsne publikum. Om Batigol kan gøre de kræsne fans tilfredse, vil kun tiden vise, evnerne kan der sås tvivl om men statusen og profilen har han til at blive en af de største, også som træner.

Batistuta modtager et Fiorentina hold, med kæmpe talent og fremtidsprespektiv, men også et hold med visse mangler på visse pladser, i bredden såvel som i startelleveren. Holdet lide kraftigt under de to offensive esser Jovetic og Mutu er ukampdygtige, men også defensive vækker lidt uro, idet bredden er meget smal og kvalitet er ikke hvad man kan forvente af en klub som La viola. Handler er nødvendige og handler er der blevet proklameret, kort efter offentliggørelsen af ansættelsen udtalte hovedpersonen følgende til Fiorentinas hjemmeside

" Jeg er en stolt og lykkelig mand, lige siden jeg forlod klubben som spiller har jeg altid drømt om at komme tilbage til klubben i en anden funktion, det er ny lykkes og jeg kan ikke vente med at få en hverdag op at kører her i klubben"

Så der er altså masser at tage fat på for den nye manager, vil han kunne fører klubben til succes? Fiorentina fansene er overbevist mens omverdenen tvivler..
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Viola # 1
« Svar #1: 24 Jul 2011, 01:24 »

Spændende træner og klubvalg... Du har ret i der er fremtid i det hold, men problemet er jo om du kan holde på tallenterne..

Der er nogle sproglige fejl indimellem, men jeg kigger med og ser hvad du finder frem til... Er selv godt igang med at føre Napoli til tops i Serie A, så kan jo være man får nogle nye inputs her Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010