home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hamburger SV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hamburger SV  (Læst 8821 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hamburger SV
« Svar #15: 13 Sep 2011, 09:43 »

Jeg har udsat min "Dortmund" med HSV i kampen om blot at overleve i Bundesligaen.

Det betyder, at jeg har været nødt til at bruge en del penge i transfervinduet, hvor jeg fik hentet syv nye ansigter til klubben. Jeg hentede bl.a. en aldrende Hinkel hjem fra Sevilla og Jonathan Spector, da jeg havde et stort problem på højreback positionen. Derudover er De Zeuuw hentede til den defensive midtbane, samt et par unge tyske talenter fra Arsenal, der ikke havde fået chancen.

Dermed lever min drøm om et rent tysk hold stadigt, men jeg skal lige have banket lidt mere stabilitet ind på holdet, inden jeg kaster mig ud i at lave en rigtig "Dortmund"  Wink


Hvor langt er du kommet? Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamburger SV
« Svar #16: 13 Sep 2011, 11:42 »

Hvor langt er du kommet? Thumbs Up

Jeg er stadig i min første sæson som oprykker, men har nu kæmpet mig op på en 13. plads takket være de forskeliige forstærkninger.

Jeg håber, jeg kan nå rigtig langt i dag og måske hele sæsonen, hvor jeg naturligvis kommer med et lille resume.

Jeg forventer, at jeg starter på Dortmund projektet fra næste sæson, så der vil alle de talenter, der har et stort potentiale blive hevet op på førsteholdet, så de kan få noget kamptræning hen af vejen.

Derfor forventer jeg også i næste sæson en sæson på det jævne, men forhåbentlig kan vi kæmpe os til en plads i Top 10.
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Hamburger SV
« Svar #17: 13 Sep 2011, 16:33 »

Glæder mig så til et resumé senere Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamburger SV
« Svar #18: 18 Sep 2011, 13:33 »

Den første sæson i Bundesligaen er nu overstået og vi er stadig at finde i den bedste række  Wink

Det endte med en 13. plads, hvilket var to placeringer over den forventede placering som nummer 15, så alt i alt en godkendt første sæson i Bundesligaen.

Siden hen er der sket rigtig meget i HSV og jeg har for alvor skiftet ud i truppen og undervejs er det faktisk blevet til et par fornuftige handler.

Følgende nævneværdige spillere er blevet hentet ind i løbet af de seneste to transfervinduer, hvoraf det seneste, endnu ikke er lukket:

Jonathan Spector - LOSC Lille  - 16 mio. kr.
Rouven Steiner - Arsenal - 16 mio. kr.
Demy de Zeeuw - Arsenal - 7 mio. kr.
Levan Kenia - Köln - 8.75 mio. kr.
Andreas Hinkel - Sevilla - 500.000 kr.
Felipe - Fiorentina - 4.5 mio. kr.
Moritz Leitner - Arsenal - 12 mio. kr.
Kevin Watson - Fri transfer
Guus Joppen - Nürnberg - fri transfer
Ilkay Gündogan - Nürnberg - fri transfer
Bruno Fornaroli - Newell's - fri transfer
David Mendes da Silva - fri transfer
Andreas Ernst - FC Bayern - 4.75 mio. kr.
Robert Yildirim - Internazionale - Leje (2 mio. kr. - fremtidig 17 mio. kr.)
Ryan Babel - fri transfer
Sékou Diakite - Ingolstadt - 5 mio. kr.

I alt er der altså blevet brugt 76.5 mio. kr. på at forstærke holdet i løbet af de seneste transfervinduer og alt i alt, er jeg næsten tilfredse med alle handler. De handler, jeg ikke er tilfredse med, kan I se i oversigten over solgte spillere, hvor der allerede er sagt farvel igen til nogle af de nye spillere.

Manuel Salz – LOSC Lille – 5.25 mio. kr.
Moritz Stoppelkamp – Fürth – 10 mio. kr.
Owen Hargreaves – Birmingham – 6 mio. kr.
Marcelo Estigarribia – Las Palmas – 12 mio. kr.
Shkodran Mustafi – Getafe – 20 mio. kr.
Gojko Kacar – Genoa – 30 mio. kr.
Sebastian Mila – Düsseldorf – fri transfer
Dakson – Düsseldorf – 10 mio. kr.
Mehdi Bourabia – Lazio – Valladolid - 32 mio. kr.
Alexander N’Doumbou – 13 mio. kr.
Mathias Autret – Espanyol – 35 mio. kr.
Gonzalo Pineda – Groningen – 4 mio. kr.
Maxim Choupo-Moting – 20 mio. kr.
Jonathan Spector – Parma – 14 mio. kr.
Sulley Muntari – Roma – 26 mio. kr.

Ovenstående salg + diverse lejeaftaler har givet lige omkring 200 mio. kr. i indtægter, så rent økonomisk har transfervinduerne indtil videre været en stor succes for os. Jeg ville gerne have beholdt spillere som Muntari og Kacar, men de var ikke sikre på, at HSV kunne udvikle sig til en klub, der matchede deres ambitioner og da Muntari var i hans sidste kontraktår med HSV, valgte jeg at indkassere det, jeg kunne få for ham, hvilket er et ok beløb, når man tænker på, at han blev hentet på en fri transfer året før.

De mange indkøb og salg har også betydet, at taktikken er blevet ændret. I den forgangne sæson spillede vi hovedsageligt en 4-2-3-1 opstilling med to defensive midtbanespillere og tre offensive midtbanespillere, hvoraf de to var kantspillere. Kantspillerne er blevet sløjfet i denne sæson, så taktikken er i øjeblikket en 4-1-2-1-2 opstilling og den stærkeste opstilling kan ses herunder:


Min plan om at lave en ”Dortmund” er ikke helt lagt på hylden, men tålmodigheden til dette har simpelthen ikke været til stede. Planen er nu, at jeg ikke skal købe flere spillere til klubben og stille og roligt få sluset nogle af talenterne ind på holdet og ind i startopstillingen. Pengekassen er dog ikke helt lukket, da der jo kan dukke et tilbud op, der er for godt til at afvise   Wink

Skriv endelig, hvis I vil se SS af de enkelte spillere, jeg orkede bare ikke til at lave et af dem alle til denne "update"  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamburger SV
« Svar #19: 06 Okt 2011, 22:51 »

Selvom denne dags højdepunkt uden tvivl har været udgivelsen af demoen på den nye udgave af FM, så håber jeg, at der stadig er nogle, der kan blive underholdt af nedenstående, selvom det er et FM11-save  Wink

Sæsonen 2015/2016 er færdigspillet og det er en sæson, der må betegnes som fantastisk og med et resultat, der oversteg selv mine vildeste forhåbninger.

I ligaen endte vi nemlig højest overraskende på en 4. plads, så der er europæisk fodbold på tapetet næste år for Die Rothosen, men desværre ikke Champions League, hvilket havde været overdrevet fantastisk.

Her er først et SS af slutstillingen og dernæst et SS af kampprogrammet

Min topscorer og sæsonens bedste spiller blev denne unge herre, Rouven Steiner, som jeg hentede i Arsenal før sæsonstart for blot 17 mill. kr. Det er muligt, at han bliver solgt i sommerpausen, hvis buddet er stort nok, men vi snakker i klassen 150-170 mill. kr. før jeg overvejer det.

Udover den unge Steiner, var de bedste spillere i løbet af sæsonen Ryan Babel, Mario Bolatti og Marc Stein.

Vi var også yderst tæt på at overraske i pokalen, men da vi nåede til semifinalen fik vi den værst tænkelige lodtrækning med de kommende mestre fra Leverkusen på udebane, mens den anden semifinale var mellem 2. divisionsklubben Ingolstadt og Werder Bremen, som vi ellers havde haft et rigtig godt tag på i løbet af sæsonen.

Vi tabte semifinalen med 1-0 efter en kamp, som vi faktisk kunne og nok burde have vundet, men vi manglede koldblodigheden i de afgørende situationer. Leverkusen var dermed i finalen, men denne tabte de overraskende med 1-0 mod Werder Bremen, hvor Marko Marin blev matchvinder.

Økonomisk set har vi nærmest kronede dage i HSV, hvor vi kan mønstre en saldo på lidt mere end 200.000.000 kr.. Det værste hul er dermed stoppet i klubkassen, så pengene ikke længere bare fosser ud og med europæisk fodbold til næste sæson, håber jeg, at vi kan få endnu flere penge skrabet sammen, så vi kan forbedre diverse ting i klubben (trænings- og ungdomsfaciliteter osv.)

Jeg vender tilbage med nyt, fra Imtech Arena når vi nærmere os sæsonstart igen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hamburger SV
« Svar #20: 01 Nov 2011, 10:53 »

Sådan Metsu.. Flot 4. plads og ærgerligt med pokalen..  Tunge Men det bliver spændende at følge dig i Europa, hvis du foresætter med FM11.. og økonomien er da ved at være kørt i stilling til at lave en Dortmund.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010