home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - Brøndby IF  (Læst 52701 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #135: 29 Jul 2011, 01:27 »

vores økonomi er nede på 20 igen, da jeg har hentet et helt nyt personale. kun to fra det forhenværende personale klarede fyrings- og ansættelsesrunden Wink
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #136: 29 Jul 2011, 01:56 »

Emil Lyng spiller fremragende for tiden. han spiller så godt at han holder anfører Krohn-Dehli på bænken  Opstemt
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #137: 29 Jul 2011, 13:07 »



Synes lige jeg ville dele dette fremragende resultat med jer Smiley
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #138: 29 Jul 2011, 13:32 »

Er ikke med, men til chack..


Ja også taber du 3 - 0 i returen.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #139: 29 Jul 2011, 16:20 »

Er ikke med, men til chack..


Ja også taber du 3 - 0 i returen.

haha, det kunne være det var endt sådan, men nu er det ikke kvalen vi møder sporting Wink

men derfor kan det da godt være, håber det dog ikke Wink
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #140: 29 Jul 2011, 18:52 »

FCK satser nok på det kendte Smiley

Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #141: 29 Jul 2011, 22:07 »

Hey gutter Smiley

Jeg har været ude og sejle siden i mandags, men jeg har lige læst "alle" updates og kommentarer, og jeg synes specielt vores transfers har været fantastiske. Virkelig flotte resultater! KIU, og glæder mig til at det bliver min tur Grin
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #142: 30 Jul 2011, 00:08 »



Dejligt resultat Smiley

kan sige at det går fremragende for tiden !!
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #143: 30 Jul 2011, 00:20 »



Dejligt resultat Smiley

kan sige at det går fremragende for tiden !!
FC-blod på trøjen!
Ej rigtig flot resultat Thumbs Up
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #144: 30 Jul 2011, 01:24 »

Næste update vil komme i morgen.

Er nået til til januar månede nu og efter transfersvindue vil updaten komme Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #145: 30 Jul 2011, 11:29 »


Brøndby IF - Et Videregivende Spil


Spillet siger nu D. 5 februar 2012 og derfor er det blevet tid til at gøre status for sæsonen indtil videre. Per Nielsen og Brøndby er nå et frem til en kontraktforlængelse, så kontrakten nu udløber i 2017. indtil videre har det gået fantastisk på næsten alle områder og jeg glæder mig til at spille de sidste par måneder, inden jeg skal give spillet videre til den næste mand i rækken.




Transfers


Januar transfersvinduet blev et stille et af slagsen, da jeg allerede var tilfreds med det hold jeg havde. Lidt er der dog sket og vi har sagt farvel til et par spillere og fået en enkelt ny spiller ind.

Thomas Rasmussen havde kontraktudløb den 31 december 2011 og fik ikke forlænget sin kontrakt. Det gjorde han ikke, da jeg ikke ville give 50.000 i løn om måneden til en 34 årige backup, da ikke har fået særligt meget spilletid.

Den anden spiller til at forlade os i januar måned, var den 23 årige angriber Nicolaj Agger. Med købet af vores eneste nye spiller i januar, var Agger blevet i overskud og derfor er han blevet solgt til italienske Ascoli for 1,7 mio. kr.

Vores eneste indkøb i januar måned er den tidligere Randers og OB profil Baye Djiby Fall fra Lokomotiv Moscow. For at være helt ærlig, så havde jeg ikke tænkt mig at købe ham, da jeg først fik overdraget spillet til mig. Men da jeg så har haft den situation at møde ham i Europa League over to kampe, hvor han lavede nogle gode indhop for Moscow besluttede jeg mig for alligevel at hente ham. Han kommer på en fri transfers, da han ikke fik forlænget sin kontrakt med Moscow.




Superligaen


I Superligaen har vi spillet helt fantastisk og overgået mine egne forventninger. Jeg havde inden sæsonen sat målet at vi skulle være seriøse titelkandidater i år, men vi har simpelthen spillet så fantastisk, at vi efter 18 kampe fører med hele 10 point ned til FCK på andenpladsen.

Vi har ikke tabt en kamp endnu i Ligaen, vi har vundet 14 og spillet 4 uafgjorte. Jeg har nu efter den gode sæsonstart valgt at ændre vores målsætning fra at være titeludfordre til at vi skal vinde i år.




Danske pokalturnering


Den danske pokalturnering er årets eneste skuffelse indtil videre. Her formåede vi på utrolig vis at sætte en 3-0 føring over styr og tabe på straffe mod andendivisions klubben Avartar.

Det var reserverne der spillede og jeg kan sige at der var flere spillere der fik bøder efter kampen, som de alle accepterede.




Europa League grp. C


Her har vi årets største overraskelse af dem alle. Vi var endt i gruppe med FC Gronningen, Sporting CP og Lokomotiv Moscow, og jeg havde forventet at vi ville få det meget svært. Men vi spillede utroligt flot og formåede på fantastisk spil, at tvære de andre hold og vinde gruppen med hele 13 point ud af i alt 18 point.

Vi skal i første knockout runde imod belgiske Standard Liège og hvis vi skulle være så heldige og dygtige at gå videre skal vi enten imod  hollandske FC Twente eller engelske Aston Villa.




Økonomien


Vores økonomi er blevet til røde tal på det sidste, men det er ikke nået jeg tror vi skal være bekymret for endnu. Jeg er sikker på at når sæsonen er færdig og vi har fået de præmiepenge vi mangler, så skal økonomien nok igen være på plus. Vores største problem er at vi ikke generere nok indtægter i forhold til vores udgifter. Vores indtægter er ikke engang stor nok til at betale den månedlige afbetaling af vores lån.

Derfor burde en af vores kommende målsætninger være at få generet nogle nye indtægtskilder, som for eks. Nogle nye samarbejdsklubber i udlandet.




Det var alt for nu, den næste update vil også være den sidste og vil komme til slutningen af sæsonen sjovt nok.

I er velkomne til at spørge om ss'er.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #146: 30 Jul 2011, 12:22 »

Fantastiske resultater  Thumbs Up Det ser virkelig godt ud - lidt træls med økonomien men som du selv siger er den nok i plus ved slutningen af sæsonen - og mon ikke der er bedre sponsorater i vente efter sådan en sæson? Smiley

Kunne du evt. smide et ss op af Djiby Fall? Både hans egenskaber men også han statistik - altså hvor mange kampe plus mål osv Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #147: 30 Jul 2011, 12:24 »

Djiby Fall's profil er der allerede under transfers. hans statistik må du lige vente med, da jeg ikke lige sidder ved min computer.

Sidder med min Iphone og skriver dette Wink
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #148: 30 Jul 2011, 12:28 »

Super god update, og en fantastisk placering! Thumbs Up

Du skrev tidligere på sæsonen, at Emil Lyng spillede rigtig godt, og sendte Krohn på bænken. Kunne godt tænke mig at se et SS af Lyng, og måske også Krohn-Dehli. Er han forresten stadig på bænken? Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #149: 30 Jul 2011, 12:54 »

Super update og gode resultater. Det er altid meget svært at generer Indtægter i suppen, men vinder du suppen så er vi sikret 55 mio for CHL deltagelse ikke?

Fortsæt det gode arbejde.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010