home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - Brøndby IF  (Læst 52675 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #120: 28 Jul 2011, 20:54 »

Er næsten færdig med at skrive updaten, som altså bliver RIGTIG stor, da jeg havde meget jeg ville have sagt Wink
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #121: 28 Jul 2011, 21:00 »

Haha. Men det gør vel ikke så meget, jeg har intet imod at læse Opstemt
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #122: 28 Jul 2011, 21:09 »

Tænkte på om jeg skulle opdele Updaten i to dele, så i for den første update i aften og så den næste i morgen tidlig ??
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #123: 28 Jul 2011, 21:11 »

Nej!
- giv os det hele med det samme (min mening)
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #124: 28 Jul 2011, 21:11 »

Bare fyr den af Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #125: 28 Jul 2011, 21:19 »

Nej!
- giv os det hele med det samme (min mening)

Bare fyr den af Smiley

i ber' selv om den Wink

kommer med den inden for de næste 10 min.
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #126: 28 Jul 2011, 21:50 »

Der er gået mere end 10 min !! Cool
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #127: 28 Jul 2011, 21:51 »


Brøndby IF - Et Videregivende Spil

Så er det blevet min tur til at overtage vores videregivende spil med Brøndby IF.

Efter brøndby zupras flotte andenplads i vores første sæson, er det blevet min tur til at prøve at forsætte det flotte spil og se om vi kan ende øverst i hierarkiet i år.

Målsætningen for den kommende sæson er at være en seriøs titelkandidat til allersidste spillerunde, hvilket betyder at det ikke skal ende med et 9 points sejr til FCK, som det gjorde i sidste sæson.




Transfers Ind

Der er blevet skiftet en del ud på vores hold, i forhold til sidste sæson. Min største prioritering var at få gjort truppen større, da jeg synes at førsteholdstruppen var for smal.

Det første indkøb var blevet gjort af zupras, inden han gav spillet videre til mig. Det er den nu tidligere 32-årige OB spiller Hans Henrik Andreasen som er kommet på en fri Transfers.

Det andet af hele 12 indkøb, er en tidligere Brøndbyprofil, som nu har sluttet sig til klubben igen. Her snakker jeg om den nu 30 årige svenske landsholdsangriber Johan Elmander ( zupras havde ret Wink ). Elmander er ligeledes kommet på en fri Transfers.

Det tredje indkøb er endnu en tidligere Brøndbyspiller, som for den næste sæson skal slå sine græsgange på Brøndby's venstreback. Her taler jeg selvfølelig om den kun 19 årige Nicolai Boilesen, som jeg har lejet sæsonen ud i Ajax.

Da OB tilbød Rasmus Falk til os for kun 2 mio. kr. var det selvskrevet at Falk skulle til klubben. I mit ejet personlige Brøndbyspil, har jeg på perfekt hvis fået omskolet Falk til en perfekt avanceret playmaker på den centrale midtbane. Mit mål er derfor at få gjort det samme i vores spil.

Da Krohn-Dehli blev skadet i optakten, blev jeg meget opmærksom på at vores bredde på fløjene simpelthen ikke var god nok, derfor begyndte jeg at søge efter en god breddespiller, med et potentiale til at blive kommende profil. Her faldt valget på 21 årige Emil Lyng, som jeg overraskende kun skulle give 1,8 mio.kr for.

Efter købet af Lyng, begyndte jeg at søge efter en ny central forsvare, der jeg synes vi manglede en god makker til Goodson. Her faldt valget på Andreas Bjelland, da jeg fandt ud af at jeg kunne få ham til en spotpris. 5,5 mio. kr. skulle vi kun slippe for at få Bjelland i den gule trøje.

Det syvende indkøb er den unge Kant og backspiller Mikkel Cramer fra Randers. Cramer har et stort potentiale og kan spille alle pladser hele vejen ned at venstre side. Derfor er han også en fremragende breddespiller. Vi skulle kun slippe 1,3 mio. kr. for Cramer

Den næste spiller er nok den spiller med det mest prominente navn. Her snakker jeg om den 19 årige angriber fra Manchester United Federico Macheda. Federico Macheda er blevet lejet for hele sæsonen og jeg glæder mig meget til at råde over det unge stjernefrø det næste års tid.

Efter signingen af Macheda begyndte jeg igen at lede efter unge breddespillere og her faldt valget på OB's unge Kasper Larsen. Larsen er kommet til klubben for kun 1,3 mio. kr. og kan spiller både central midt, defensiv midt og central forsvare.

Med salget af Michael Tørnes var søgningen på en billig men fuldgod erstatning gået i gang. Alligevel skulle vi helt frem til den 4 August før jeg fandt en spiller der passede begge kriterier. Valget faldt på Viborgs Kristian Kirk. Det gjorde det fordi Viborg ikke ville have så meget som en krone for Kristian, da jeg spurgte dem hvad de forlangte for målmanden.

Da Thomas Rasmussen kun har 6 måneder tilbage er sin kontrakt og det at han er blevet 34 år, har gjort at jeg også allerede nu har valgt at hente en ny reservespiller på venstre back pladsen. Her faldt valget på Esbjergs unge talent Jonas Knudsen. Jonas kostede 3,75 mio. kr. og jeg glæder mig til at følge hans udvikling.

Det sidste indkøb skete i Transfersvinduets sidste timer, da jeg hentede Erik Sviatchenko på en lejeaftale sæsonen ud. Grunden til lejeaftalen var at jeg længe havde haft problemer med skader til mine forsvarsspillere og at jeg derfor ikke ville tage nogle chancer med at have for lidt forsvarspillere.




Transfers Ud

Michael Tørnes var første spiller der røg på porten i klubben. Faktisk var det Zupras der havde solgt ham før jeg kom til klubben. Tørnes blev købt af tyske Dortmund for 2 mio. kr.

Den næste spiller til at forlade klubben var islandske Eidur Gudjohnson der nu spiller i italienske Reggina. Han blev solgt for 3,5 mio. k.

Den tredje spiller til at forlade klubben var imod min vilje Ahmed Soukouna, der er skiftet til Hoffenheim for 22 mio. kr. Det var vores bestyrelse der accepterede tilbuddet fra Hoffenheim, selvom han var en stor profil for klubben.

Den fjerde spiller til at forlade klubben er tyske Shervin Radjabali-Fardi som i næste sæson skal spille for tyske Paderborn, der har lejet Shervin sæsonen ud.

Den næste spiller til at forlade klubben er det unge talent Franck Semou. Selvom mange af jer havde sagt at jeg ikke skulle accepteret buddet på 3,75 + klausuler, har jeg alligevel valgt at acceptere det. Det har jeg gjort, da jeg aldrig selv har set Semou udvikle sit potentiale til det der står han har ved spillets start. Semou skal i fremtiden spiller for engelske West Bromwich.

Den sidste spiller til at forlade klubben er den unge Australier Brent McGrath der er skiftet til engelske Newcastle for 6,5 mio. kr.

Max Von Schlebrugge og Peter Madsen har også forladt klubben, begge på fri Tranfers.




Superligaen

Vi er startet rigtig godt ud i årets udgave af Superligaen og ligger efter 7 kampe på en delt førsteplads sammen med FC København. 5 sejre og 2 uafgjorte ( den ene med FCK). Lige efter os ligger AGF som har 16 point.
Vi har allerede haft nogle suveræne resultater der virkelig tyder på at dette kunne blive vores sæson.

Vi har bl.a. vundet 2-0 over FCM på udebane
Vundet hele 5-0 over OB på udebane i en kamp hvor vi fuldstændig tværede OB !!
Vundet hele 4-0 over Lyngby på hjemmebane. I en kamp hvor Lyngby endte med at være 9 mand.




Champions League Kval

i kvalifikationen skulle vi i tredje runde imod belgiske Mechelen som skulle vise sig at give mere modstand end forventet.

Den første kamp blev spillet hjemme på Brøndby Stadion, hvor vi kommer bagud allerede efter syv min. Heldigvis kommer vi tilbage på sporet og ender med at vinde 2-1 på mål af debutanten Macheda og Thygesen.

Den anden kamp endte som den første med en 2-1 sejr til os. Ligesom i den første kamp endte vi med at komme bagud 1-0, men fik ligesom i den første kamp vendt spillet. vi scorede vores mål indenfor de sidste 20 min. Målene blev scoret af debutanten Mikkel Cramer og Yurchenko.

I slutspilskampen trak vi den franske storklub Marseille, som også blev endestationen for vores hold. Vi tabte den første kamp 1-0 i Marseille og skulle derfor ud og vinde den anden kamp hjemme på Brøndby Stadion.

Det startede ellers rigtig godt, da vi kom foran på et selvmål af Owen Hargreaves. Men Tomas Necid fik udlignet til kampen resultat 1-1. derfor endte den sammenlagte stilling med en 2-1 sejr til Marseille.

Nederlaget betyder at det bliver Europa League vi kommer til at spille i stedet for Champions League. Vi er kommer i gruppe med FC Groningen, Sporting CP og Lokumotiv Moscow.




Taktik

Jeg har valgt at stille op med en klassisk 4-4-2, hvor vi spiller flydende offensiv fodbold med fokus på presspillet i forsvaret.

Jeg er godt tilfreds med vores holds sammensætning og bredde og tror på en rigtig god sæson, med minimum et trofæ.




Økonomi

Økonomien siger 40 mio.kr. dags dato, hvilket jeg synes er rimelig godt, da det er det dobbelte af hvad vi havde da jeg modtog klubben.
 
Vi har desuden stadig ikke fået penge for at deltage i Europa League og når de kommer ind, ser det rigtig godt ud.
Desuden arbejde jeg på at få opgraderet vores Ungdoms- og Træningsanlæg, som bestyrelsen indtil nu har sagt at de er enige i men at vi ikke har pengene til det. Det regner jeg dog med at få råd til efter at vi får pengene for deltagelse i Europa League. 

Jeg er også ved at arbejde på at få gjort vores personale bedre, da det er fuldstændig håbløs elendigt.


Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #128: 28 Jul 2011, 21:56 »

Må jeg ikke nok tage næste sæson gutter? <3
« Seneste Redigering: 28 Jul 2011, 22:13 af Elmander9 » Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #129: 28 Jul 2011, 22:07 »

Må jeg ikke nok tage næste sæson guttere? <3

Spørg Sebber, det er ham der har 3. sæson Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #130: 28 Jul 2011, 22:24 »

Må jeg ikke nok tage næste sæson gutter? <3

For min skyld må du da gerne, men som Zupras siger, så skal du nok spørge Sebber, da det er ham der har tredje sæson Smiley
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #131: 29 Jul 2011, 00:17 »

Må jeg ikke nok tage næste sæson gutter? <3
Altså det må du gerne Smiley har ikke tiden til det lige nu så det ville være fint  Thumbs Up
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #132: 29 Jul 2011, 00:29 »

Altså det må du gerne Smiley har ikke tiden til det lige nu så det ville være fint  Thumbs Up

Yes!! Så kommer Elmander til at bombe  Djævel..
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #133: 29 Jul 2011, 01:12 »

Yes!! Så kommer Elmander til at bombe  Djævel..

det håber vi også Wink
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil - Brøndby IF
« Svar #134: 29 Jul 2011, 01:23 »

3-1 sejr over Groningen i første Europa League gruppekamp Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010