home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.  (Læst 2012 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« : 10 Jul 2011, 18:08 »

Har haft et rigtig godt efterår men nu svækker det så i foråret og jeg går nok glip af CL qual i Bundesligaen.

Hvordan forbedrer jeg disciplinen i klubben?
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #1: 10 Jul 2011, 18:32 »

Jeg havde samme problem engang.. Proev at kig din stab igennem og se efter den stat der hedder 'diciplinniveau' (STAV) ved mig var problemet at alle traenerne havde under 10, saa jeg ansatte nogle med over 15, det hjalp for mig.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #2: 10 Jul 2011, 18:35 »

Tak for svaret.

Plejer også kun at hente træner med over så og så meget i disciplinniveau da de er en af de 3 ting en træner skal have.
Heldigvis smutter de 2 træner der har mindre snart Smiley
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #3: 10 Jul 2011, 18:36 »

det var saa lidt.. glad for at kunne hjaelpe
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #4: 10 Jul 2011, 18:40 »

Noget andet du kan gøre er at uddele bøder for at modtage røde kort og for at have optjent point til karantæne.

Selv giver jeg advarsel ved 2xGult/udløst karantæne for optjente point, 1 uges løn for direkte rødt og 2 ugers løn for brok til klubkammerater/udeblivelse fra træning.

Det er naturligvis relativt hvor ofte disse gives, og nogle gange overser jeg det sikkert.
Giver dog aldrig direkte rødt, hvis det er bagerste mand uden for feltet, i en vind eller forsvind kamp, da dette efter min mening så er den klogeste løsning frem for at lade modstanderen score. Giver heller aldrig 2 ugers løn i bøde hvis der er tale om brok efter samtale med mig - men hvis der spreders uro uden at de har brokket sig til mig først, så hakker spætten, og 9/10 gange sælger jeg også spillere i første vindue efter.

Mener det er Guldbrand der har lavet en fin guide hvor der blandt andet er forslag til hvordan bøder kan bruges til at opretholde disciplinen i truppen.. vender lige tilbage når jeg har kigget.

Edit: jo det var såmænd Guldbrand, http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30390.0
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #5: 10 Jul 2011, 18:55 »

Cool, mange tak.
Nok der den har ligget, har appelæret mange direkte røde kort da jeg mente det var latterligt det skulle give direkte rød.
Men de fik bare flere dages karantæne af det  crazy
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #6: 10 Jul 2011, 19:03 »

Selvom man burde tro at det vil give truppens respekt at man stoler på deres dømmekraft, er det alligevel lidt ligesom at gå ind i en skole klasse og sige til dem som ikke har lavet lektier at "Det forstår jeg fuldt ud, jeg syntes også selv det var federe at se Star Wars hele weekenden", det giver nok nogle smil og grin på dagen, men i længden gør det bare at eleverne forsøger at presse dig længere for at se hvor grænsen går.

På samme måde tror jeg på at det at spillerne ved de får en karantæne for en forseelse, gør at de har den smule mere respekt for dig og holdet, i dette tilfælde øger dette så forhåbentligt disciplinen Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #7: 17 Jul 2011, 14:42 »

Jeg har et problem.. jeg spiller Med OB og oplever når spiller for karantæne for, for mange gule kort. eller røde kort generelt at man ikke kan straffe spillerne med advarelser, eller bøder.. hvorfor kan man ikke det i den danske liga som man kan i de andre store ligaer
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #8: 17 Jul 2011, 17:08 »

Jeg har et problem.. jeg spiller Med OB og oplever når spiller for karantæne for, for mange gule kort. eller røde kort generelt at man ikke kan straffe spillerne med advarelser, eller bøder.. hvorfor kan man ikke det i den danske liga som man kan i de andre store ligaer

Jeg har ingen problemer med at straffe med bøder og advarsler i den danske liga.. Så lyder meget underligt hvis du ikke kan det. Huh
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #9: 17 Jul 2011, 20:12 »

Jeg har ingen problemer med at straffe med bøder og advarsler i den danske liga.. Så lyder meget underligt hvis du ikke kan det. Huh


Det plejer jo at komme sådan en fane ude i nyhederne hvor man kan vælge at gi advarsel eller bøde.. men sådan en kommer der ikke
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spiller er utilfredse med disciplin i klubben.
« Svar #10: 17 Jul 2011, 20:15 »

Mig bekendt, så får man muligheden under en nyhed nede i højreside.

Ellers så kan man altid selv gå ind under spilleren, og der give ham en advarsel eller bøde.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010