home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1108 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den Store Løbetråd
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Den Store Løbetråd  (Læst 12129 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Den Store Løbetråd - af vesperGT
« Svar #30: 15 Jun 2009, 14:19 »

Min erfaring siger mig, at det ikke altid er bedst at løbe til dance, house eller techno. Jeg lytter til stille og roligt rock - Kings of Leon, fordi det giver mig ro, det er ikke altid fedt at løbe med en endnu højere puls. Særligt hvis man løber i naturen er stille og rolig rock også fedt. Tit hører jeg også sange med en speciel forhistorie. Hey Mama af Kanye West og Tears in Heaven af Eric Clapton. Ikke fordi de er specielt gode, men fordi Kanye West skrev sangen til sin mor da hun netop var død, og Eric Clapton skrev sin sang da hans lille søn lige var død. uden at blive sentimental så giver den mig en slags mental styrke fordi jeg ved at det er en så stærk og alvorlig sang

søgaard
Gæst

« Svar #31: 15 Jun 2009, 14:50 »

Jeg plejer at løbe til musik, som Fall out boy, Daughtry eller lignende musik.
Techno/dance giver tit en for hurtig rytme og det skader faktisk dit løb, da du unødvendigt sætter tempoet i vejret så.
Men når jeg løber interval, så kan jeg ikke høre andet end techno, da det hjælper mig med at sætte tempoet ekstra i vejret!

motZ
Gæst

« Svar #32: 15 Jun 2009, 19:22 »

Da jeg for nylig stoppede med at gå til fodbold i den lokale fodbold klub pga. alt for lidt seriøsitet på det 4. hold som jeg var fejlagtigt placeret på, mener jeg selv og mange andre, så bestemte jeg mig for at stoppe og så løbe en tur en gang i mellem..

Men har det egentlig bedst med at løbe om aftenen når det er koldt. F.eks om vinteren eller bare en lidt kølig aften på andre tider af året.. Vil dog til at løbe lidt mere seriøst i den kommende tid, med at løbe et eks. antal kilometer om ugen. Det er meget forskelligt hvad jeg hører af musik når jeg løber, men for det meste bare noget af det jeg godt kan lide, og hører næsten aldrig techno når jeg løber. Som førnævnt, så synes jeg ikke det giver en motivationen som visse andre sange. Grunden til at jeg gerne vil holde mig lidt i form, selvom jeg ikke går til nogen sport er at jeg var en af de hurtigste på hele vores årgang, og det vil jeg dog alligevel godt holde lidt fast i, men samtidig også blive bedre til at løbe i længere tid.

Men er der nogen der har erfaringer med Nike + iPod sættet som vidst nok skulle give en, en masse informationer om hvor hurtigt du løber, hvor langt du har løbet osv. Det virker til både Nano og Touch og da jeg har en iPod Nano kunne det da godt være at jeg skulle prøve at kigge på det..

Smiley

Enzo
Manager

Løb og motions tråden!
« Svar #33: 05 Jul 2011, 22:27 »

Hej alle freaks.
Jeg går ud fra at nogle af jer, engang imellem laver andet at freake football manager Peace
Nemlig at løbe.
Her kan man alt fra hvad man har i ørerne, til hvor dejlig en tur man løber, og måske hvilke sko man løber i Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

Sv: Løb og motions tråden!
« Svar #34: 05 Jul 2011, 22:28 »

Jeg kan da starte Peace
Hvor langt løber i, og hvor ofte? Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #35: 05 Jul 2011, 22:31 »

Jeg løber et par gange i ugen. 45 min roligt tempo, den enge gang. Og de andre 15 roligt, 20 højt, 15 roligt. Og så nogle gange de kortere distance med rigtig højt tempo.

Bruger blandt andet denne playliste, som er taget direkte fra TDC:
Survivor - Eye of the tiger
Coldplay - Viva la vida
Faithless - Insomnia
Avril Lavigne - Sk8erboi
Green Day - Basket Case
The Loft - City of Dreams
MGMT - Kids
Lady Gaga - Pokerface
Black Eyed Peas - My Humps
Infernal - Self Control

Enzo
Manager

« Svar #36: 05 Jul 2011, 22:32 »

Hvor langt er dine ture, og hvad hjælper det med skiftende tempo? Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #37: 05 Jul 2011, 22:36 »

Tjaa.. de er alt mellem 6 og 12 km. Det skiftende tempo tjaa.. tror det hænger sammen med håndbolden på en måde. Det er min træner, som siger det. Han må tro det gør godt for noget Wink

korzika
Gæst

« Svar #38: 05 Jul 2011, 22:37 »

Søgaard
Gæst

« Svar #39: 05 Jul 2011, 22:38 »

Jo, og lad os lige sammenflette et par af trådene Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #40: 05 Jul 2011, 22:38 »

Hvem flettede de to tråde sammen?

Søgaard altså. Lad dog mig! Wink

Enzo
Manager

Sv: Den Store Løbetråd
« Svar #41: 05 Jul 2011, 22:54 »

Jeg løber selv fordi at jeg ihærdigt prøver at vinde et 10 kms løb, sidste dag inden efterårsferien..
Jeg vandt det fårrige år, med en tid på 44 min, og jeg endte som nr. 3 sidste år, tiden er ligegyldig da jeg ikke trænede til det år..
Nu er det så at jeg træner mere end nogensinde, for at nå en tid på under 40 min, og tror i at det kan lykkedes, ved  at løbe 5,5 km 3 gange om ugen, plus en gang boldt her de første par uger af sommerferien? Smiley

N17
Manager

« Svar #42: 05 Jul 2011, 22:56 »

Jeg har lige været skadet, men ellers løber jeg alt mellem 3 km og 15 km... Så det er meget forskelligt. Fik en skade op til Broløbet 2011, men valgte at gennemføre det trods smerter, men det har så betydet at jeg ikke har løbet siden.. Men skal starte op igen her i denne uge Smiley ... Starter i morgen med en kort tur på 5 km, men tror desværre jeg må forvente en tid omkring 35 minutter, da jeg på ingen måde vil få skaden op igen!

Dog er jeg ikke en der løber hurtigt, da min hurtigste tid på 5 km er 27, så det er ganske langsomt Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #43: 05 Jul 2011, 22:58 »

Da jeg var på toppen formmæssigt, for et halvt års tid siden, løb jeg en 3000 meter test på 10.50 til talenttræning! Opstemt Nu løber jeg 5 kilometer på 35 minutter. 

If you can't join them, beat them.

Enzo
Manager

« Svar #44: 05 Jul 2011, 23:01 »

Igår løb jeg 5,5 km på 18 min Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010