home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1117 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den Store Løbetråd
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Den Store Løbetråd  (Læst 12216 gange)
Zulue
Manager

Sv: Den Store Løbetråd - af vesperGT
« Svar #15: 19 Maj 2008, 22:16 »

Løb.. Interesserer mig virkelig ikke. Det er så uinteressant (wow), og man løber jo bare. Hvis der var en bold, noget sjovt undervejs kunne det være, at jeg havde taget det mere seriøst, men løb er noget af det værste jeg kender til.

Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #16: 19 Maj 2008, 22:17 »

jeg sjipper i stedet for at løbe. Man føler sig lidt Rocky, det er sjovt, man kan gøre den indenfor og så føler man tiden går hutigere end løb :d Den kan stærkt anbefales. 10 min sjipning svarer til 30 min løb
Til gengæld viser det hvad du virkelig er.. Nemlig en kæmpe tøs Wink

Selv har jeg 5 fodboldtræninger om ugen, hvilket jo foregår over hele året.. så det er begrænset, hvad jeg løber ud over til disse træninger.. det bliver dog til nogle ture i december, januar og februar, for at komme i form til forårssæsonen.. mens om sommeren behøves det ikke, da vi kun holder 1-2 ugers ferie fra bolden Smiley

Når det sker, så bliver det med en god gang Dance/House/Hardstyle i ørerne, så jeg kan holde tempoet oppe Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #17: 19 Maj 2008, 22:31 »

Førhen hvor jeg var mere seriøs i fodbold løb vi også en masse om vinteren, når der var sne på banen. Det må man også sige gav pote, da vi endte med at bliver nr 2 i jysk mesterskab i mesterrække 2

søgaard
Gæst

« Svar #18: 20 Maj 2008, 17:44 »

Førhen hvor jeg var mere seriøs i fodbold løb vi også en masse om vinteren, når der var sne på banen. Det må man også sige gav pote, da vi endte med at bliver nr 2 i jysk mesterskab i mesterrække 2
Der var dog et meget træls nederlag til undertegnede, hvor i havde gjort klar til den helt store fest Wink

Tavares
Manager

« Svar #19: 21 Maj 2008, 12:32 »

Hmmmm .... det eneste jeg løber er ned til kiosken for at købe en cola i halvlegen  Wink
Thumbs Up

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Metsu1
Manager

« Svar #20: 21 Maj 2008, 13:49 »

Ja, navnet siger vel sig selv.

Hvor god form befinder i jer i lige nu, og er der et mål med jeres løberi?

Mit personlige mål er at i løbet af sommeren at kunne løbe minimum 3 gange rundt om den ene del af Utterslev Mose (4km) uden at holde pause.

Hvad siger i?

3. maj gennemførte jeg Lillebælt-halvmarathon. Første pause var ved 16 km, men jeg løb også i et meget stille tempo, da jeg indtil den dag ikke havde løbet længere ind 10 km.

Eneste problem jeg havde var mine fødder.  De føltes som om, de var ved at brænde op ved 15 km mærket

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #21: 23 Maj 2008, 14:12 »

Jeg elsker at løbe, men gør det desværre ikke for tiden, da jeg træner fodbold 2 gange om ugen, og ikke ønsker overbelastning. Jeg løber i opstarsfasen, for virkelig at komme i form, samt når jeg er rigtig sur. Det er dejligt når man kommer ind i en rytme hvor det ikke længere er nogen plage at komme igang (er det altid). Man får så dejlig energi af det! Thumbs Up

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 14 Jun 2009, 20:04 »

Hiver lige den gamle tråd her frem istedt for at starte ny...

men trænger til noget musik der virkelig giver en god løberytme.. synes ikke jeg selv har noget der virkelig funker.. nogen gode idé'er og hvad løber i selv til ??

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #23: 14 Jun 2009, 20:20 »

Jeg har ikke brug for så megen rytme, men jeg lytter bare til Linkin Park hele vejen Peace Lytter til det jeg kan lide, så enkelt er det.

19-18!

pølleboben
Ynglingespiller

« Svar #24: 14 Jun 2009, 20:22 »

Den plade der hedder "Pump it" bruger jeg. Der er mange af de gode på som fx Call on me, infinity og saturday night. Den kan klart anbefales Smiley

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 14 Jun 2009, 20:27 »

Den plade der hedder "Pump it" bruger jeg. Der er mange af de gode på som fx Call on me, infinity og saturday night. Den kan klart anbefales Smiley

det var faktisk os en fed liste der er på den skive.. lidt der evt. kan give lidt ekstra til løbet..

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 14 Jun 2009, 20:50 »

Jeg har deltaget i Vestkystsløbet i dag. Det var godt nok kun 9,2 km., men med min dårlige form, var det en sejr bare at løbe hele vejen  Opstemt

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 14 Jun 2009, 20:59 »

ja jeg er kun lige, mere eller mindre, begyndt at træne til 10km løb.. det er det min sommerferie skal gå med hvert fald..

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 14 Jun 2009, 21:11 »

Førhen løb jeg rigtig meget, og var virkelig i god form, men efterhånden er det som om at gymnasiet og drukturene er blevet vigtigere end løben, så nu er ikke i god form længere, jeg har efterhånden en god form Wink

Hiver lige den gamle tråd her frem istedt for at starte ny...

men trænger til noget musik der virkelig giver en god løberytme.. synes ikke jeg selv har noget der virkelig funker.. nogen gode idé'er og hvad løber i selv til ??

Find nogle gamle moby sange frem, det er skide godt løbemusik, kan specielt anbefale, flower.

andersfa123
Gæst

« Svar #29: 15 Jun 2009, 14:09 »

Min kondi er så dårlig som den overhovedet kan være. Nogle gange får jeg enda sidestik af at gå.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010