home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #3 [FM08] Ulvene på rov!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #3 [FM08] Ulvene på rov!  (Læst 2748 gange)
TheisHansen v.2
Gæst
 
#3 [FM08] Ulvene på rov!
« : 04 Jul 2011, 16:34 »



Del 1

Jeg sad inde i min stue, tog fjernbetjeningen til det store B&O tv, slog over på tekst-tv og læste til min forbavselse at Troels Bech var blevet fyret, som træner i Esbjerg fb. Troels havde siddet på trænersædet i den danske havneby i to år. Troels er blevet fyret efter en række dårlige resultater, så derfor har han besluttet sig for at forlade EfB. Han har forladt klubben i forståelse med ledelsen. Troels Bech er også kendt som fodboldekspert, hvor han er særlig kendt for sine skarpe analyseevner og sin humoristiske tilgang til fodbolden. Nederst på siden stod der at de nu var på jagt efter en ny mand til trænerposten og at de var åbent for alle emner, erfarne og uerfarne. Jeg har skyndte mig at hente min hvide Macbook, som lå inde på skrivebordet og jeg satte mig på den sorte lædersofa og startede med at skrive min ansøgning. Endelig var min ansøgning færdig, den fyldte en A4 side og jeg var selv godt tilfreds med den.

Jeg gik videre på tekst-tv og læste at en del spillere i Esbjerg trup var meget utilfredse med klubbens situation. Én af de spillere var gambianske Demba Nyrén, som udtalte til TV2-sporten at han ville væk fra klubben da klubbens placering i denne sæson har været så forfærdelig og at Klubbens økonomiske situation også er yderst kritisk. Vi har ikke fået vores løn udbetalte i halvanden måned! udtaler Demba Nyrén til TV2 Sporten.

En expert udtaler følgende: Esbjergs ledelse skal gøre noget nu! Hvis de ikke vil ende med at gå konkurs og ende helt nede i danmarksserien og skrabe bunden.

Jeg lagde mig i min dejlige bløde seng, men kunne ikke falde i søvn på grund af spænding, men tankerne om klubbens kritiske situation gik lige igennem hovedet på mig, jeg vendte og drejede mig, men kunne ikke flade i søvn, så jeg tog en sidste slurk af min lille flaske vodka der stod på natbordet og tænkte, hvis jeg bliver ansat i klubben skal jeg nok få dem tilbage på sporet og vise dem hvem der bestemmer! Jeg lå bare og stirrede op i det mørke loft indtil jeg til sidst lod trætheden komme over mig.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 21:52 af TheisHansen v.2 » Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #1 [FM08] Nye tider!
« Svar #1: 04 Jul 2011, 16:34 »

HAPS!
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #2 [FM08] Nye tider!
« Svar #2: 04 Jul 2011, 17:33 »



Del 2

Skuffelsen var enorm, min ansøgning om at overtage jobbet i Esbjerg blev afvist! Nu sidder jeg tilbage med en bitter smag i munden. Frygten for at blive vraget til fordel for en anden og måske mere succesfuld træner var stor. Jeg fandt min macbook frem, igen. Der var røget en lille flue på nettet, jeg mener indboksen. Det var fra F.C Midtjyllands bestyrelsesformand, Jens Ørgaard. I e-mailen stod der en del om at de havde hørt om at jeg havde ansøgt som træner i Esbjerg og de ville åbenbart have mig i spidsen for ''Ulvene''. Jeg kunne kun sige ja til deres udslip! Der stod lidt længere nede at jeg bare skulle glemme pressens påstande om at jeg er uerfaren inden for jobbet.& at de glæder sig til at mig imorgen på SAS-Arena i Herning.

FC Midtjylland er en dansk fodboldklub fra byerne Herning og Ikast i Midtjylland. Klubben spiller p.t. i Superligaen.
FC Midtjylland stiftedes 1. juli 1999 som en overbygning til klubberne Herning Fremad og Ikast FS, der begge på det tidspunkt befandt sig i 1. division. Allerede i sin første sæson rykkede fusionsklubben op i Superligaen med 6 point ned til B93, dog med færre scorede mål.

Akademiet. Som den første klub i Danmark startede FC Midtjylland i juli 2004 et fodboldakademi med det højt anerkendte akademi i den franske klub FC Nantes Atlantique som forbillede. I hver junior- og ynglinge-årgang er otte spillere optaget på akademiet og på kontrakt i klubben. Alle spillere på akademiet bor på Idrætsefterskolen i Ikast, i Sportscenter Ikast eller på Sportstar College, hvor der trænes op til ni gange om ugen. Vi håber på at kunne avle en del af danmarks fremtidige talenter og vi vil satse en del på talenter i klubben.

« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 19:00 af TheisHansen v.2 » Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #2 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #3: 04 Jul 2011, 18:27 »

Til info så kommer der én update inden for et par timer. Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #4: 04 Jul 2011, 18:45 »

ser fornuftigt ud, glæder mig meget til at følge denne FM08 Blog.  Smiley
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #2 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #5: 04 Jul 2011, 18:47 »

Tusind tak for det. Smiley
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #3 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #6: 04 Jul 2011, 21:17 »


Del 3
* Bemærk at spillere med fed skrift er i startopstillingen
Spillere indikeret med et * er skadet.
Målmænd:
Martin Raska
Lasse Heinze


Forsvar
Kolja Afriyie
Maros Klimpl
Magnus Troest
Leon Jessen
Winston Reid


Midtbane:
Femi Alijore
Danny Olsen
Celso Borges
Mikkel Thygesen (skadet)
Simon Poulsen
Claus Madsen


Angrebet
Frank Kristensen
Baba Collins
Sergei Duda
Jonathan Cristaldo

Truppen anno 2007 er parat og rigtig stærk! På målmandsposten har vi Martin Raska og Lasse Heinze. Førstevalget på den post er klart Martin Raska, han har gjort det flot i de venskabskampe vi nu har spillet, så han skal stå på mål forhåbentlig hele sæsonen igennem. Men han kan sikre sig lidt hård konkurence fra Lasse Heinze.

I forsvaret har vi tyske Kolja Afriyie på højrebacken han er utrolig klog back, som ikke har nogen konkurence. I midter forsvaret har vi to store stærke spillere i form af tyve-årige Magnus Troest og Maros Klimpl, de to har gjort det fantastisk flot og holdt niveau her i optakten. På venstre backen har vi unge talentfulde, Leon Jessen som faktisk har skubbet Christopher Poulsen helt ud af kampen om venstre backen. Stortalentet Simon Kjær giver de to midterforsvare stor konkurence på posten.

Midtbanen er ulvenes stærkeste kæde. Den er uhyrlig stærk. På den centrale midtbane ligger Femi Alijore, Danny Olsen og stjernekometen Celso Borges. Danny Olsen skal fungere være den defensive på midtbane, selvom det ikke er hans stærkeste side. Den unge Celso Borges, som er en spiller fra Costa Rica, skal spille på den centrale midtbane og være offensivt orienteret sammen med Alijore. Femi Alijore ligger som den boldvindende midtbanespiller og skal bryde modstandernes offensiv og starte vores kontra chancer og Celso vil ligge, som spilfordeleren på midtbanen. På kanterne har vi de to tekniske spillere nemlig, Simon Poulsen og Mikkel Thygesen. Mikkel er desværre ude i 2 måneders tid efter en alvorlig skade. De to tekniske spillere er blevet bedt om at, fodre vores ene angriber med bolde, som kan blive hamret lige i kassen!

Til sidst har vi jo angriberne. Her har vi Farlige Frank, Jonatan Cristaldo, Duda & afrikanske Baba Collins. Vi bruger farlige frank øverst oppe foran han fungere som, vores targetmand da han er god med både fødderne og hovedet. Jonathan Cristaldo er hentet for at være backup for Frank og måske en fremtidig afløser for ham. Baba collins er også en backup og Duda vil jeg gerne ha solgt eller lejet ud hurtigs muligt.



Transfers anno 2007




Efter enhver sæson er det en træners opgave at, gøre hvad han kan for at styrke hans hold til den kommende sæson. Dette har også været tilfældet i F.C Midtjylland, hvor der dog kun er blevet hentet to forstærkninger ind, men truppen råder også over en del gode talenter. Jeg har købt to gode backups i Jonathan cristaldo & Celso Borges, som jeg samlet har brugt 3.750.000 millioner på.

Jamiu Lawal er solgt til Sønderjyske er blevet solgt for 750.000 dk,- & Salami er blevet solgt for 11.000.000 dk til Rosenborg BK og så vil Danny Olsen overtage hans plads på midtbanen. Transfervinduet er her for nyligt lukke i, men jeg vil så hurtigt som muligt hente en erstatning for Adigun.


Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #3 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #7: 04 Jul 2011, 21:33 »

Ser rigtig fint ud, savner dog screenshots af de nyindkøbte spillere. (:
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #3 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #8: 04 Jul 2011, 21:39 »

Kan da lige finde dem frem. Smiley

http://oi55.tinypic.com/i4odpu.jpg Jonathan.

http://oi54.tinypic.com/29d8mxg.jpg Celso. Smiley
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #3 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #9: 04 Jul 2011, 21:42 »

Lækkert tak (:
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #3 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #10: 04 Jul 2011, 21:44 »

Så lidt.
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #3 [FM08] Ulvene på rov!
« Svar #11: 19 Jul 2011, 19:24 »

Ja hej igen! Efter en lille pause er jeg klar til at køre bloggen videre, men ved ikke helt om der kommer en update i dag eller i morgen. Smiley

Vil i ha jeg skriver om kampene eller skriver på en helt anden måde?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010