home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  1 Bruger, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  United går konkurs!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: United går konkurs!  (Læst 5924 gange)
man utd
Lilleputspiller
*

United går konkurs!
« : 03 Jul 2011, 20:33 »

Hej.

Tænkte på om der ik var en der kunne lave en database hvor Man Utd Mister deres penge har minus i budgettet og har mistet alle de store stjerne. Der må kun være Spillere der er fra egen avl.
De skal stadig være i Premier League.

Det vil også være fint hvis det blev lidt ligesom denne her database som bare er med Man Utd.
http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=729

Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: United går konkurs!
« Svar #1: 03 Jul 2011, 20:47 »

... Jeg forstår det ikke.. Du vil have vi genskaber den database som du linker til? Hvorfor downloadet du ikke bare den database du allerede har fundet...

HRz
Gæst

« Svar #2: 03 Jul 2011, 20:51 »

Det er til FM 2010, han har vel fm 2011?

Thore
Manager

« Svar #3: 03 Jul 2011, 21:14 »

Det vil være en spændende idé.
Jeg kan prøve og rode lidt med det i morgen, men kunne dog godt finde på og smide holdet ned i championship.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #4: 04 Jul 2011, 00:49 »

Ja fik alligevel rodet lidt med det her til aften.

Jeg har rykket klubben ned i Championship (det kan dog selv ganske nemt ændre, hvis man vil have klubben i PL fra start af)
Sir Alex er gået af som manager, og er i stedet blevet bestyrelses formand, men Sir Bobby er blevet administrerende direktør.

Jeg har fjernet en del af træner staben, så den er blevet noget mindre end man er vant til.

På spiller siden har jeg bibeholdt de gamle gode drenge, og en del af de unge talenter. De fleste spillere har også fået en løn nedgang.
Der er også blevet fjernet en del af ungdomspillerne, så der nu primært kun er britiske tilbage.
Hvis man vil have flere spillere fjernet, er det jo også ganske nemt selv og gøre  Smiley

Klubbens rep er også blevet sat lidt ned, men er dog stadig ganske god.

Når man overtager klubben står den stadig som værende rig, men med de fleste sponsor forsvundet, og en massive gæld intakt, så skal det hurtigt blive småt med pengene.

Her er lidt billeder:

Den er som sagt hurtig blevet smidt sammen, så har ikke gennemtestet den. Vil gerne høre om problemer, hvis i støder på nogle  Smiley

Links:
United er rykket ned i championship, men har bibeholdt deres kvalifikation til CL
https://rapidshare.com/files/3187003395/United_falit_v2.dbc

United er rykket ned i championship, men har ikke fået lov at stille op i CL
https://rapidshare.com/files/1836684577/United_falit_v2_2.dbc

United er stadig i PL, men har ikke fået lov til at deltage i CL
https://rapidshare.com/files/627056938/United_falit_v2_3.dbc
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 17:37 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 04 Jul 2011, 14:08 »

Thore, de skulle stadig være i Premier League  Smiley

Thore
Manager

« Svar #6: 04 Jul 2011, 14:11 »

Thore, de skulle stadig være i Premier League  Smiley

Ja, men nu har jeg mest lavet databasen for min egen skyld, det er dog ganske nemt selv og ændre hvis man vil have dem op i PL igen  Smiley

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 04 Jul 2011, 14:16 »

Ja, men nu har jeg mest lavet databasen for min egen skyld, det er dog ganske nemt selv og ændre hvis man vil have dem op i PL igen  Smiley

Ja, okay. Troede bare at du havde glemt eller overset det  Wink

Thore
Manager

« Svar #8: 04 Jul 2011, 14:37 »

Jeg kom til at se, at klubben stadig skulle spille CL, og det er måske ikke så realistisk.
Så har smidt et par nye versioner op, hvor de er i championship, men ikke er med i CL.
Og så endelig en hvor de stadig er i PL, men ikke er med i CL.

Så er der lidt og vælge i mellem  Smiley

Senere smider jeg en version op, hvor klubber blive rykket længere ned i liga systemet, og de fleste spillere er væk.

Der er dog lige et par ting, jeg godt kunne tænke mig lidt input på.
Hvis jeg ligger dem langt ned i systemet, hvor meget syntes i så deres rep skal falde?
Hvad med deres gæld, den skal vel næsten afvikles, eller bliver det nok for svært?

man utd
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 04 Jul 2011, 15:01 »

Jeg vil lige takke dig for den version du har lavet nu. Rigtig fedt lavet Smiley

Thore
Manager

« Svar #10: 04 Jul 2011, 15:28 »

Jeg vil lige takke dig for den version du har lavet nu. Rigtig fedt lavet Smiley

Det var så lidt  Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11: 04 Jul 2011, 15:37 »

Jeg tænkte, for at det skulle være helt realistisk så skulle de vel få indtægter via spillersalg da de alt andet lige jo ville sælge de store spillere som du har fjernet altså Nani Rooney Vidic Chicharito Evra Valencia og lign.

Mp
Ynglingespiller

« Svar #12: 04 Jul 2011, 15:40 »

Jeg tænkte, for at det skulle være helt realistisk så skulle de vel få indtægter via spillersalg da de alt andet lige jo ville sælge de store spillere som du har fjernet altså Nani Rooney Vidic Chicharito Evra Valencia og lign.

Man kunne evt. sætte lånet ned med det beløb de for ind, det ville vel også ske i virkeligheden Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #13: 04 Jul 2011, 15:42 »

Man kunne evt. sætte lånet ned med det beløb de for ind, det ville vel også ske i virkeligheden Smiley
lige præcis det jeg tænkte Smiley

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #14: 04 Jul 2011, 15:43 »

Er det muligt at hente filen, uden at oprette en bruger på Rappido eller hvad det nu hedder, da det koster penge? Wink

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010