home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [PAUSE]#7 - Retour à la grandeur!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [PAUSE]#7 - Retour à la grandeur!  (Læst 4595 gange)
TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #5 - Retour à la grandeur!
« Svar #15: 03 Jul 2011, 13:49 »




PART V

* Bemærk at spillere med fed skrift er i startopstillingen
Spillere indikeret med et * er skadet.
Målmænd:
Mickaël Ladreau
Alexandre Oukidja


Forsvar
Adil Rami
Mathieu Debuchy
David Rozenhal
Emerson
Pape Souaré
Frank Beria



Midtbane:
Stéphane Dumont
Bjørn Helge Riise
Yohan Cabaye
Gervinho
Ludociv Obraniak
Pierre-Alau Frau
Rio Mavuba


Angrebet
Dame N'doye
Moussa Sow
Túlio De Melo



Mickaël Landreau (født 14. maj 1979 i Machecoul, Frankrig) er en fransk fodboldspiller, som er utrolig stabil og en målmand i stor, stor klasse. Ja manden står fantastisk. Han har spillet for klubben siden juni 2009, hvor han kom til fra ligarivalerne Paris Saint-Germain. Han har desuden spillet hele ti sæsoner i barndomsklubben FC Nantes. Med Nantes blev han fransk mester i 2001. Men han for dog lidt konkurence fra Alexandre Oukidjo, som sagtens kan vælte den rutinerede målmand af pinden om et års tid, hvis han udvikler sig rigtigt.

Forsvaret er også et stærkt forsvar, som kan hamle op mod selv de største hold i ligaen. På venstre backen ligger Emerson  som er firetyve år gammel og han har stadig en del gode år i sig endnu. Han er helt klart mit førstevalg på venstrebacken, så længe han kan holde sin fine form. I midterforsvaret har vi den rutinerede lejesvend fra Valencia, Adil Rami og den anden lejesvend David Rozenhal. To stærke midterforsvarere. Som får hård konkurrence af Pape Souaré & Frank Beria. 
På højrebacken er Mathieu Debuchy, som er med I startopstillingen pga. Frank beria har skuffet fælt i træningskampene, men han kan alligevel godt forvente sig hård konkurrence.  

Midtbanen er Le Dogues stærkeste kæde. Den er uhyrlig stærk. På den centrale midtbane ligger Stephané Dumont på den defensive midtbane og han skal fungere som ankermand. Den rutinerede herre Bjørn Helge Riise, som er en Norsk landsholdsspiller skal spille på den centrale midtbane og være offensivt orienteret. Cabaye vil formentlig ligge meget defensivt på banen, mens Bjørn Helge Riise vil gå mere med offensivt end Cabaye. Yohan cabaye ligger som den boldvindende midtbanespiller og skal bryde modstandernes offensiv og starte vores kontra chancer og Bjørn vil ligge, som ankermanden på midtbanen. På kanterne har vi de to tekniske spillere nemlig meget eftertraktede Gervinho fra Elfenbenskysten, som Arsenal er ude efter og han ligger på højrekanten. På venstrekanten har vi Ludovic Obraniak, som kommer fra Polen og er 26 år og han har spillet flot fodbold ude på venstrekanten og han har ikke nogen konkurrence. Mange satte spørgmålstegn om ha kunne løfte arven efter at Eden Hazard har taget turen til engelske Arsenal. Men han har indfriet alle forventninger og scoret syv mål indtil videre. De to tekniske spillere er blevet bedt om at, trække lidt mere ind i banen og sparke på mål, men også at, fodre vores ene angriber med bolde, som kan blive hamret lige i kassen! Til sidst har vi Pierre-Alau Frau, som nok måske skal se sig om efter en ny klub da han ikke er med i mine fremtidige planer.

I angrebet er der én stor profil og denne spiller er utrolig målfarlig og fra Senegal - Ja det er Damen, der bliver omtalt her. Han har tidligere spillet i F.C København og han er nu spiller hos os. Vi er rigtig glad for at, få glæde af ham og hans kvaliteter i denne sæson. Han får dog stor konkurence fra Moussa Sow oppe foran i angrebet, hvor Damen bliver brugt tagetmand, hvor han fungere rigtig godt. - Han scorede tre mål i træningskampene vi havde fået spillet.



« Seneste Redigering: 03 Jul 2011, 17:23 af TheisHansen v.2 » Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #4 - Retour à la grandeur!
« Svar #16: 03 Jul 2011, 13:51 »

Rigtig god blog du har gang i her Theis.
Udmærkede indkøb og salg, dog tror jeg godt du kunne have fået flere "bananer" for Hazard  Thumbs Up
-Nu er jeg jo FCK fan, så håber da klart at Damen kan slå igennem i Frankrig.

Jeg bukker & takker. Synes nu selv prisen er fin nok og håber jeg også, men han gar ikke for alvor slået igennem. Græder
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #5 - Retour à la grandeur!
« Svar #17: 03 Jul 2011, 13:55 »

Det må jeg sige Theis, det er en god blog, som du har gang i. Du skriver meget godt og fangene, og man sidder hele tiden og venter på den næste update. Jeg kan rigtig godt lide din opsætning, den er flot og meget overskuelig.

Det er helt generelt en rigtig god blog. KIU Thumbs Up
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #5 - Retour à la grandeur!
« Svar #18: 03 Jul 2011, 13:58 »

Tusind tak det er virkelig skønt at høre Kasper! Græder Jeg tænkte lidt om den ville blive god nok da jeg aldrig har skrevet sådan før, altså som f.eks i starten. Smiley
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #6 - Retour à la grandeur!
« Svar #19: 03 Jul 2011, 15:25 »



PART VI


Sæsonen er skudt igang som var det et 100-meterløb. Fløjtet var startskudet. Jeg gik sammen med resten ad personalet ind på stadion og vi satte os på vores sædvanlige pladser, jeg fik kuldegysninger. Der var fyldt med røde trøjer på stadium Lille Métropole, det var ganske enkelt fantastisk. Fansene begyndte at synge & det var en øredøvende larm, men den var skøn & den tifo, den var smuk et mesterværk af dimensioner! Nu så jeg endelig mit mandskab gå ind på grønsværen anført af vores anfører, Rio Mavuba. Modstanderen hed Stade Rennais og kampen blev fløjtet i gang og vi pressede på hele vejen igennem og vi kom da hurtigt foran 1-0 på mål af Ludovic Obaniak og vores fans brød ud i en euforisk larm! Bare et kvartér efter scorede Moussa Sow på et flot opstil fra Bjørn Helge Riise og Moussa fik scoret tre mål inden pausen. I pausen sagde jeg til drengene at jeg var stolte af deres smukke sammenspil og de bare skulle tage en slapper og kører sejren i hus. Det gjorde de. Flot sæsonstart. 4-0.

I næste runde skulle hovedstadsklubben fra Paris gæste Stadium Lille Métropole og den kamp gik over forventning.
Vi spillede smuk fodbold og skabte rigtig mange chancer og allerede i det tyvende. minut scorede Ludovic Obaniak på hovedstød. Vi gik tilfredse til pause med 1-0. Der skete ikke så meget andet i anden halvleg og kampen var en kamp vi kunne være stolte af at ha vundet! Acceptabelt resultat vi havde opnået mod ét af Frankrigs stærkeste hold.


Le Dogues har virkelig været i en klasse for sig. Vi har vundet samtlige kampe, som vi har spillet. Det meste er gået vores vej her i starten i ligaen og i Liga cup, hvor vi indtrådte i fjerde runde og vi startede med at, møde AJ Auxerre, hvor vi vandt 1-0.
I kvartfinalen tabte vi desværre tll FC Sochaux og det var en kæmpe skuffelse, da vi havde forventninger om at vinde Liga cuppen. I ligaen skulle vi igen møde FC Sochaux og det blev som forventet en sejr til os på 0-2 ude på Stade Auguste Banal og  det blev en ren walkover fra vores side da vi forlod banen, som vindere med en sejr på 0-2 med Bjørn Helge Riise og Adil Rami, som målscorere.


KAMPE
  Stade Rennais 4:0
  PSG 1:0
  FC Sochaux 2:0
  OGC Nice 3:0
  RC Lens 3:0
  AJ Auxerre
  AJ Auxerre 1-0 (Cup)
  FC Sochaux 2-3 (Cup)


Bare fire dage efter kampen mod FC Sochaux, skulle vi op imod OGC Nice, som ikke havde fået den bedste start på sæsonen da de hurtigt røg ud af den franske liga cup til Marseille. De vandt dog deres første ligakamp 3-0 over Montpellier, men derefter gik det ned af bakke for dem med to tabte kampe og tre uafgjorte. Kampen mod os forløb således fint for os og vi kunne tage hjem med et fint resultat på 3-0. Målscore var således Rio Mavuba, Adil Rami & selvmål af gregory Paisley.

Det var som forventet at vi i starten af sæsonen ville ligge i toppen af tabellen og kampen mod RC Lens gjorde vi kunne røge op på førstepladsen og vi indfriede alle fans forventninger med en sejr. Jeg har tænkt meget over at skifte taktik, ikke fordi den nuværende ikke virker, men fordi jeg hellere vil spille med to angribere, så jeg vil sætte mit hoved i blød for at finde på noget.

Efter kampen sad jeg og skuede ud over stadion fra tribunerne af & følte at det var her jeg hører til, ingen tvivl om det. Jeg startede den lille Reanult grand scenic og trillede derud af fra stadion hjem til min lille lejlighed. Da jeg var hjemme gik jeg ind i min flotte stue tændte det store anlæg og skruede helt op for Stromae og fyrede den maks af.


Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #7 - Retour à la grandeur!
« Svar #20: 03 Jul 2011, 18:29 »


PART VII


Baaaaang! Så er vi ude af Europa League gruppespillet og derved også ude af turneringen. Vi skulle ha haft mindst ét point med hjem fra Amsterdam, men nej, nej, nej. Vi tabte kampen mod Ajax 1-3. Ajax, Dortmund og vi havde alle tre ti point inden vores kampe og Dortmund skulle op imod FC Salzburg og Dortmund vandt den kamp overlegent med 2-0, så de var sikkert videre mens Ajax også kom op på tretten point, men med en bedre målscore end os kom de altså videre. En forfærdelig følese, jeg var ved at få grå hår af det. Jeg og holdet var helt nede, vi kunne ikke tro at vores europæiske eventyr var slut.


EUROPA LEAGUE KAMPE
Lausanne 3:1
Lausanne 1:2
Dortmund 1:0
 Ajax 0:2
FC Salzburg 4:1
FC Salzburg 2:0
 Ajax 1:3
Dortmund 1:1


Danske F.C København skal op imod tyske Dortmund i første knockoutrunde, men spørg du mig ender kampen samlet 5-2 til Dortmund.

Ajax skal op imod russiske Zenit. Svær kamp, men tror alligevel at Zenit kan hive en sejr hjem over hollænderne.


’’Vi må bare se at komme videre og glemme det her så hurtigt, som muligt og stræbe efter at vinde ligaen''
Logged

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: #7 - Retour à la grandeur!
« Svar #21: 04 Jul 2011, 13:00 »

Der kommer desværre først en ny update eller to em 1-2 dage. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010