home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Le Mans Spil?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Le Mans Spil?  (Læst 1840 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller

Le Mans Spil?
« : 29 Jun 2011, 20:32 »

Hey freaks, under le mans lavede en kammerat og jeg, et væddemål, men dette væddemål indebærer at der findes et spil til PS3 eller Xbox, hvor man kan køre racerløb i 24 timer. Væddemålet indebærer ganske simpelt, at vi hver skraber et hold sammen på 3 mand hver, ligesom i det rigtige Le Mans, og herefter kører de to hold mod hinanden i ægte le mans stil. Så er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig, og vise mig et spil hvor man kan køre i 24 timer. Spillet skal som sagt være til konsol, og så kunne det være lir, hvis man også kan køre på den rigtige Le Mans bane, og at der kan være flere teams med, styret af CPU så der kommer nogle forhindringer på banen. Er der nogle der kan hjælpe?

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

asj89
Gæst

Sv: Le Mans Spil?
« Svar #1: 29 Jun 2011, 20:35 »

Hey freaks, under le mans lavede en kammerat og jeg, et væddemål, men dette væddemål indebærer at der findes et spil til PS3 eller Xbox, hvor man kan køre racerløb i 24 timer. Væddemålet indebærer ganske simpelt, at vi hver skraber et hold sammen på 3 mand hver, ligesom i det rigtige Le Mans, og herefter kører de to hold mod hinanden i ægte le mans stil. Så er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig, og vise mig et spil hvor man kan køre i 24 timer. Spillet skal som sagt være til konsol, og så kunne det være lir, hvis man også kan køre på den rigtige Le Mans bane, og at der kan være flere teams med, styret af CPU så der kommer nogle forhindringer på banen. Er der nogle der kan hjælpe?
Hold da op det lyder fedt! Kender desværre ikke noget der kan bruges. Skuffet

U-4-E
Manager

« Svar #2: 29 Jun 2011, 20:36 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Le_Mans_24_Hours_video_games

Citat
In Race Driver Grid, released in 2008, the player is able to race at Le Mans, in a condensed 12-minute race, 24-minute race, one hour race, and so forth to full 24-hours race. According to the time scale chosen, day and night occur at different times. Cars & drivers from the 2006 Race are featured. The Circuit de la Sarthe is also available without the chicanes in other race events.

emil5417
Ynglingespiller

« Svar #3: 29 Jun 2011, 20:40 »

Man kan også i GT5 hvis man kommer langt nok frem i level, kan ikke huske det præcise level man skal opnå !

Arsenal<3

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 29 Jun 2011, 20:43 »

Man kan også i GT5 hvis man kommer langt nok frem i level, kan ikke huske det præcise level man skal opnå !

Så ser det andet ud til at være mere lige til... Smiley Jeg tror godt jeg kunne finde på at købe det der race driver grid, og se om det fungerer, for det kunne være vildt blær at prøve det her projekt af synes jeg i hvert fald selv...

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010