home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1043 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spillere i det gamle forsvundet?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillere i det gamle forsvundet?  (Læst 1281 gange)
pasj
Juniorspiller
**

Spillere i det gamle forsvundet?
« : 29 Okt 2005, 12:15 »

Jeg er temmelig tosset på SIgames.... Smiley

Jeg har altid fået af vide at spillere der var med i spillet sidste år, og som ikke er repræsenteret for selv samme klub ryger på free transfer... Det er også tilfældet med mange af spillerne... Men bare ikke med mig.. Jeg var med i fm2005, men i det nye er jeg ikke engang på free transfer.. Hvad gør man med sådan nogle spillere? Bliver de bare slettet er gør de som nogle gør, ryger på free som jeg havde forventet?

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Sv: Spillere i det gamle forsvundet?
« Svar #1: 29 Okt 2005, 12:23 »

Jeg er temmelig tosset på SIgames.... Smiley

Jeg har altid fået af vide at spillere der var med i spillet sidste år, og som ikke er repræsenteret for selv samme klub ryger på free transfer... Det er også tilfældet med mange af spillerne... Men bare ikke med mig.. Jeg var med i fm2005, men i det nye er jeg ikke engang på free transfer.. Hvad gør man med sådan nogle spillere? Bliver de bare slettet er gør de som nogle gør, ryger på free som jeg havde forventet?
Måske fordi de danske resourcjer måske lige ikke kender til den verden du lever i hvor du er stjerne .. og de lever i en underlig verden hvor man tar de spillere der er informationer om, ellers kunne man jo smide alle ind i spillet, vi har vel alle spillet fodbold i en klub på et tidspunkt, og er derfor på free transfer nu .. :S funny

Bademesteren
Manager

« Svar #2: 29 Okt 2005, 12:24 »

Mener at de beholder de bedre spillere i databasen.

Hvis ikke man er god nok, så ryger man ud...  Peace

Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink  

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 29 Okt 2005, 12:30 »

Mener at de beholder de bedre spillere i databasen.

Hvis ikke man er god nok, så ryger man ud...  Peace

Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink  

Eller måske fik de ikke licens til at bruge hans navn ..  Peace

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #4: 29 Okt 2005, 13:49 »

Måske fordi de danske resourcjer måske lige ikke kender til den verden du lever i hvor du er stjerne .. og de lever i en underlig verden hvor man tar de spillere der er informationer om, ellers kunne man jo smide alle ind i spillet, vi har vel alle spillet fodbold i en klub på et tidspunkt, og er derfor på free transfer nu .. :S funny

Så så...   Cool

Jeg spillede på OBs U-18 hold, og var da mange steder på nettet sagt at jeg var en okay spiller hvis man trænede mig rigtigt Smiley - Men derfor er det mærkeligt at se flere af mine på det tidspunkt holdkammerater være på free transfer og de var dårligere end mig i spillet... Derfór jeg synes det er lidt mærkeligt Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010