home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Brighton - Rise to Glory
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Brighton - Rise to Glory  (Læst 57473 gange)
darkalf
Manager

Brighton - Tilbage i Prl
« Svar #60: 25 Jul 2011, 10:17 »

Brightons tilbagevenden til Prl kom hurtigere end Manager Andersen havde regnet med, og derfor skulle der handles en helt anden kvalitet spillere ind i sommerens transfervindue end dem man ellers er vant til at signe i Brighton. Da klubben var blevet stillet de mange penge i tvindtægter i udsigt, som man får for en sæson i Prl, fik Hr. Andersen ved sæsonstartsmødet besked på at han skulle prøve at undgå nedrykning til CCC igen. Til dette formål blev der stillet 220 mil kr til indkøb samt 1,9 mil i lønbudget. Hr. Andersen sendte omgående sine scouts ud for at hører deres meninger om hvilket spillere man kunne lokke til klubben, og hvilke man godt kunne skyde en hvid pind efter. Det blev til 9 nyindkøb for en samlet pris på 275 mil dkr, og salg af 12 spillere for 107,5 mil dkr. De fleste af spillerne som man hentede blev hentet på 4 års afbetalinger, da Andersen vurderede at det var nødvendigt med flere kvalitets spillere i truppen.

Phil Jones har æren af at være den dyreste spiller som Brighton nogensinde har signet, da Blackburn ville have 90 Mil dkr for ham. Han er tiltænkt en rolle på den defensive midtbane og i centerforsvaret, hvis der skulle opstå så mange skader at det bliver nødvendigt.

John Fleck blev lejet fra Man City, men Andersen syntes tilsyneladende godt om det han har set de første 3 kampe, så han valget at betale 70 mil dkr for Fleck, som skal dække den venstre midtbane og den centrale offensive plads på midten.

Ivan Fatic er hentet for 45 mil dkr i Ascoli. Han går direkte ind på venstrebacken og sætter sig tungt på denne plads da han er klasser bedre end hans backup.

Ritchie De Laet blev smidt ud af Man Utd efter sidste sæson, og Andersen valgte at signe ham med det samme. Ritchie skal danne midterforsvar med Marco Rossi i denne sæson.

Craig Gardner blev hentet for 65 mil i Birmingham, som sidste sæson var konkurrent til Brighton i CCC. Birmingham fik ikke sikret oprykningen, og da Gardner ville videre i hans karriere valgte Hr. Andersen at smide et bud efter ham, som blev accepteret af Birminghams bestyrelsesformand da han følte at Birmingham manglede penge i kassen.

David Bentley blev frigivet fra Tottenham og efter en prøvetræning i Brighton valgte partnerne at skrive en kontrakt frem til 2016. Der er dermed sikret kvalificeret modstand til James O'Shea på højre midtbane.

Rhys Taylor fik løbepas i Chelsea og da Hr. Andersen følte at der skulle en ny 2. målmand ind på holdet slog han til og skrev kontrakt med Taylor.

Miles Addison har været meget skadet i sin tid i Derby og fik derfor ikke sin kontrakt forlænget. Brighton manglede en rotations spiller til forsvar og midtbane, og slog derfor til med det samme.

Jiri Kladrubsky er endnu en rotationsspiller til truppen. Han kan dække de fleste pladser i forsvar og på midtbanen, og skal nok ikke regne med alt for mange kampe i løbet af sæsonen.

Af de mest nævneværdige salg kan nævnes Franco Costanzo som skiftede til Burnley for 22 mil dkr, Emanuele Terranova røg for 23 mil dkr til Espanyol og Mahamadou Sissoko kom tilbage til Frankrig og Dijon FCO for 22 mil dkr. Resten af spillerne der røg ud var alle rotationsspillere i sidste sæson, mens andre aldrig har fået en kamp for klubben.

darkalf
Manager

Brighton - Tilbage i Prl
« Svar #61: 25 Jul 2011, 10:31 »

Kampprogram

Så er venskabskampene mod de sydamerikanske hold spillet færdig og ligaen begyndt. Brighton begyndte deres kampagne for at overleve i Prl hjemme mod de forsvarende mestre fra Tottenham. Hr. Andersen havde 5 af sine nyindkøb med i den første kamp og det er tydeligt at spillerne ikke kender hinanden så indgående endnu. Brighton var spillet i bund det meste af kampen, og kom fortjent bagud da Luka Modric scorede på et flot langskud i det 37 min. Brighton kom dog bedre med i 2. halvleg og fuldt fortjent fik John Fleck udlignet til slutresultatet 1-1. Kampens spiller blev Jack Butland som klarede hans første Prl kamp til 8,4.

Næste kamp var ude mod Liverpool. Hr. Andersen regnede ikke med det store, men hans spillere ville det anderledes. Mål af David Goodwillie og Ahmed Soukouna sikrede en meget overraskende sejr på 2-0 på Anfield.
Butland var endnu engang en vigtig sidste skanse, men kampens spiller blev Goodwillie som scorede og lave en assist.

Ligacuppens 2. runde havde givet Brighton hjemmebane mod Barnsley og det blev et reservespækket hold som til sidst vandt 1-0 på mål af Zavon Hines.

De resultater giver følgende ligastilling:

Månedens spiller

Jack Butland har fundet storspillet frem til hans debutsæson i Prl og tager fuldt fortjent både månedens spiller og månedens unge spillertitlerne. Han har indtil videre stået til 7,70 i 3 kampe, hvilket har affødt interesse fra Liverpool, men Hr. Andersen har ingen intentioner om at sælge sin unge stjerne, som efterhånden også er fast mand på Englands U21 landshold.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 19:01 af darkalf » Logged

Enzo
Manager

Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #62: 25 Jul 2011, 10:50 »

Flot arbejde Wink
Og gode resultater især imod Liverpool og Stoke Smiley
God vind! Peace

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager

« Svar #63: 25 Jul 2011, 10:54 »

Stoke var jo desværre kun en venskabskamp, men hvis jeg kan slå dem i venskabskampene kan jeg vel også vinde over dem i ligaen når den tid kommer.

Enzo
Manager

« Svar #64: 25 Jul 2011, 11:28 »

Havde jeg ikke lige set, men et kanon resultat imod Liverpool  Thumbs Up

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager

Brighton - Landstrænerpost
« Svar #65: 25 Jul 2011, 14:58 »

Brightons succes de sidste 2 sæsoner har gjort at Hr. Andersen er et varmt navn på rygtebørsen hver gang der ryger en træner i svinget i nogle af de større lande og ligaer. Irland tilbød Andersen sædet som manager for deres A-landshold, efter det mislykkedes at komme med til EM2012. Andersen har fået ansvaret for at prøve at kvalificere Irland til WM2014. Man skal prøve at blive nummer 1 i Grp 9 som også indeholder Albanien, Bulgarien, Sverige og Spanien. Ikke den nemmeste gruppe, men med lidt held kan alt jo ske i fodbold. Der er indtil videre ikke blevet spillet nogle landskamp med Hr. Andersen som chef, men d. 13/10/2012 skal man på udebane prøve at tage point mod Spanien. Det bliver spændende at se om Hr. Andersen kan skille de to poster af, eller om et af de 2 jobs må opgives igen.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #66: 25 Jul 2011, 15:09 »

Vil kigge lidt

Tidligere: Baloo38

darkalf
Manager

« Svar #67: 25 Jul 2011, 15:10 »

Jamen kig du bare baloo38

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #68: 25 Jul 2011, 15:12 »

Jamen kig du bare baloo38

Mange tak for det, selvom du ikke havde givet mig lov, havde jeg det nok alligevel  Grin

darkalf
Manager

« Svar #69: 25 Jul 2011, 15:12 »

Det er så iorden Thumbs Up

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 25 Jul 2011, 15:42 »

Så fik jeg læst bloggen igennem! flot arbejde - og sikke nogle resultater!

Synes dog det er modigt at tage landstrænerjobbet, da det imo tager fokus fra klub karrieren, og lysten ryger. Men nu må vi se Smiley

darkalf
Manager

« Svar #71: 25 Jul 2011, 15:49 »

Brighton vil altid komme i første række så bliver der det mindste så siger jeg op i Irland for at koncentrer mig om Brighton

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #72: 25 Jul 2011, 16:01 »

Så har jeg også læst alle igennem og elsker det simpelthen, især dine transfer og i det hele taget dine updates hvor du har lidt farve med, da jeg altid kun skimter en update, støder jeg lige på en farve også er jeg jo nødt til at vide hvad det handler om, det er genialt, dog synes jeg lige som Rafa at det er synd, at du tager landsholdet også da, igen er jeg enig med Rafa, det tager lysten fra mig når jeg spiller med begge, men super updates, en idé vil være at sætte SS af dine indkøb så vi kan se niveauet på dem, men det er jo i sidste ende op til dig. Men ligegyldigt hvad så læser jeg med.

darkalf
Manager

« Svar #73: 25 Jul 2011, 18:42 »

Jamen det vil jeg da overveje at gøre fremover så i andre også kan se spillerne. Og tak for din positive respons, man skal jo lærer hele tiden og da det er første blog fra min hånd så skal man jo være lydhør for gode forslag.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #74: 25 Jul 2011, 18:48 »

Ja men det er jo din blog så du bestemmer om du vil

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010