home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Brighton - Rise to Glory
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Brighton - Rise to Glory  (Læst 53199 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #15: 29 Jun 2011, 21:59 »

Overhovedet ikke!
Jeg har også fulgt med siden start  Thumbs Up

- Jeg vil kommentere lidt uddybende senere, men har ikke lige tid nu.
Dog øverst i dine transfers forklaringer og oversigten synes jeg du bør gøre, som du har gjort, når du forklare din taktik.

pt. står alt med stort i din transfer oversigt. Hvis du fjerner FED fra beskrivelsen, og måske kun gør spilleren, og evt. pris FED, så virker det mere overskueligt for læser Smiley

Jonni

Godt at du har opdaget det.. jeg har slet ikke skænket det en tanke siden jeg lavede den update. endnu engang tak for hjælpen og jeg håber da du vil læse med endnu. Håber at holde liv i bloggen indtil det næste manager kommer på gaden. Thumbs Up
Logged


don diablo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #16: 01 Jul 2011, 08:49 »

Ja jeg vil jo gerne spørge om du kan skimte nedrykningsstregen nedefra   Grin... spøg til side... nu ved jeg ikke hvor langt du er kommet i sæsonen men det ville være dejligt med en jævnlig update af hvordan det går i ligaen og evt. overraskende resultater... Og evt. nogen som har en exeptionel vild sæson...
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #17: 01 Jul 2011, 08:57 »

Ja jeg vil jo gerne spørge om du kan skimte nedrykningsstregen nedefra   Grin... spøg til side... nu ved jeg ikke hvor langt du er kommet i sæsonen men det ville være dejligt med en jævnlig update af hvordan det går i ligaen og evt. overraskende resultater... Og evt. nogen som har en exeptionel vild sæson...
Jamen der vil komme updates hver gang jeg har spillet 10 kamp i ligaen ligesom den forgående update.
Logged


Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #18: 02 Jul 2011, 13:49 »

Godt at du har opdaget det.. jeg har slet ikke skænket det en tanke siden jeg lavede den update. endnu engang tak for hjælpen og jeg håber da du vil læse med endnu. Håber at holde liv i bloggen indtil det næste manager kommer på gaden. Thumbs Up
Lyder rigtig godt Smiley !
Jeg glæder mig til meget mere!  Wink
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #19: 02 Jul 2011, 15:05 »

Ja nu mangler jeg bare lige tiden til at spille. Havde regnet med at få spillet en del i dag, men blev kaldt på arbejde.
Logged


Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #20: 02 Jul 2011, 15:36 »

Ja nu mangler jeg bare lige tiden til at spille. Havde regnet med at få spillet en del i dag, men blev kaldt på arbejde.
Kan du jo ikke gøre for (:

Og btw. gode indkøb af keeperen, og Adriano  Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #21: 03 Jul 2011, 08:03 »

Ja de gør det fandme godt de to, men holdet viser også en helt utrolig moral. Har netop spillet en liga kamp mod Yeovil, hvor vi kom bagud 2-0 på 2 meget tvivlsomme mål.. I pausen satte jeg spørgsmålstegn ved deres stolthed og i løb af de første 10 min af 2. halvleg stod der 2-2.. så skiftede jeg 3 mand ud med 25 min igen og 1 min efter det scorede Chris Wood til 3-2 til os.. fantastisk comeback efter vi var spillet helt ud af banen i 1. halvleg.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Brighton - Forrygende efterår 2010
« Svar #22: 04 Jul 2011, 12:12 »



Så er det atter tid til at tage en smut forbi sydengland, og tjekke hvordan det går med Hr. Andersen's Brighton og deres kamp for at vinde oprykning til CCC. Brighton har spillet 16 kampe siden vi sidst var på besøg og det har resulteret i 13 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag.
Sæsonens første nederlag kom i Liga cuppens 4. runde hjemme på Withdean, hvor fansene efter 90 mins bold måtte se Brighton strække våben mod Fulhams PrL mandskab. Brighton spillede deres chance, men blev slået 1-2.
Tilgengæld er man videre i både FA Cuppen, hvor man i 1. runde slog Southend med 2-1. I 2. runde stod man over for Salisbury, som blev sendt hjem med en sæk på 6-0. Lodtrækningen til 3. runde har givet Brighton en 3. runde kamp hjemme mod Blackpool. Bliver spændende at prøve kræfter med endnu et Prl mandskab. Man er desuden i JPT ( Vans Trophy Cup) sydfinale mod Plymouth. Vinderen over 2 kampe skal så i den "store" finale mod vinder holdet fra nordfinalen som står imellem Rotherham og Huddersfield.

Kampprogram

[img=http://img200.imageshack.us/img200/5906/kampprogram.th.jpg]
Da Brighton fra d 9/11 til den 30/11 ikke lukkede nogle mål ind var det ny rekord i klubben, og Hr. Andersen håber at denne rekord på et tidspunkt kan blive gentaget og helst overgået.

Ligastilling

[img=http://img801.imageshack.us/img801/5972/ligastilling.th.jpg]
I ligaen har Brighton og Peterborough skilt sig ud fra de andre hold.

Månedens Spiller

Endnu engang bliver Adriano kåret til månedens spiller. 29 kampe har indtil videre kastet 31 mål og 15 ass af sig. Han har virkelig taget ligaen med storm, men er endnu ik eftertragtet af større hold, hvilket er meget godt da han har en frikøbsklausul på 28 mil, hvis et hold fra en større liga ser sig varm på ham.
[img=http://img687.imageshack.us/img687/2223/mnedensspiller.th.jpg]

Månedens unge Spiller

Jordan Spence har spillet med en ro og et overblik som man kun ser i spillere 7-8 år ældre end ham selv. Han er virkelig en spiller som har en lys fremtid foran sig. Spence har scoret 3 mål, hvor det vigtigste nok faldt i kampen mod Exeter, som på det tidspunkt lå på 22. pladsen i ligaen. Brighton har styret kampen og kun takket været Exeters målmand er man ikke foran med 4. I 93 min får Brighton tiltvunget sig endnu et hjørnespark og bolden ender efter en del klumpspil foran fødderne på Spence, som sparker den sikkert ind. Andersen lignede en der lige havde vundet ligaen, da han så bolden gå ind.
[img=http://img694.imageshack.us/img694/3477/mnedensungespiller.th.jpg]

« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 18:58 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Brighton - Flot spil
« Svar #23: 04 Jul 2011, 19:34 »



Kampprogram


[img=http://img233.imageshack.us/img233/5906/kampprogram.th.jpg]
Så blev det midt i december og Brighton gik ind i en meget travlt periode, både indenfor og udenfor kridtstregerne på stadion. Der skulle spilles 13 kampe på 45 dage, noget af en prøvelse for den smalle trup man havde til rådighed pga af skader og landskampe. Det blev til 10 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag. Sæsonens første nederlag i ligaen kom ude mod Sheffield Wed den 28. dec, som vandt 2-1. Det var ikke lige den fødselsdagsgave Hr. Andersen ønskede sig, da han kunne fejrer sin fødselsdag dagen efter kampen. I FA Cuppen's 3. runde havde man trukket Blackpool fra Prl, så den 8/1-11 bød Brighton op til fight på Withdean. Man skulle tro at Blackpool ville blive en for stor opgave for Andersen's 11 udvalgte, men Brighton spillede frisk til og sikrede sig en helt utrolig 3-1 sejr på 2 mål af Ahmed Soukouna og 1 af Adriano. I 4. runde ville lodtrækningen det således, at man trak Hull fra Championship endnu engang på hjemmebane. Så januar blev rundet af med endnu en storkamp, der trak fulde huse (8800) tilskuere. Det blev en meget grim affære med hårde tacklinger og skidt spil fra begge hold. I det 20. min trak Robert Koren i nødbremsen og fik dermed direkte rødt kort. Nu lurede overraskelsen i takt med, at Hull trak sig længere tilbage på banen. Kampen forsatte med hårde tacklinger og begge hold fik skadet nøglespillere, men til sidst trak Brighton det længste strå i det man vandt 2-0. 5. runde byder endnu engang på en hjemmebanekamp imod et Prl hold, da man har trukket Fulham, som slog Brighton ud af Liga Cuppen. Det bliver spændende at se om man kan overraske endnu et storhold.

Ligastilling

[img=http://img825.imageshack.us/img825/5972/ligastilling.th.jpg]
Brighton har efterhånden fået slået et enormt hul ned til de andre, men de skal stadigvæk igennem 16 ligakampe før sæsonen er slut. Desuden er de fleste af de andre hold forlængst slået ud af diverse cups, så Hr. Andersen skal roterer godt rundt med sine spillere for at sikrer, at man er kampduelig i alle turneringer.

Månedens spiller

[img=http://img808.imageshack.us/img808/2223/mnedensspiller.th.jpg]
I sidste update var han det unge talent, men i denne omgang har Jordan Spence spillet bedst af alle så det er fuldt fortjent at han bliver månedens spiller.

Månedens unge spiller

[img=http://img64.imageshack.us/img64/3477/mnedensungespiller.th.jpg]
Denne updates unge spiller er en gammel kending. Jack Butland har med mange store redninger henover det sidste ½ år været stærkt med virkende til, at Brighton er helt urørlige. 21 clean sheets i 41 kampe er det blevet til indtil videre i denne sæson for den 17 årige komet målmand.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 18:59 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Brighton - Vintertransfer 2010
« Svar #24: 04 Jul 2011, 20:04 »


Transfers


Transfer ud:

[img=http://img17.imageshack.us/img17/1971/transfervinter2010ud.th.jpg]

Pga af Hr. Andersens indkøbsfrenzy i sommers måtte der ske noget her i Januar vinduet, hvis man ikke skulle ende med røde tal i klubkassen. Andersen havde udset sig 10 spillere, som han ville af med, og missionen lykkedes til dels.

Matt Sparrow røg hurtigt i unåde ved Hr. Andersen, da hans indstilling til livet som professionel fodbold spiller lod en del tilbage at ønske, så da Motherwell bød 2,5 mil kr fik han løbepas.

Francisco Sandaza fik ingen spilletid og da Peterborough bød 1,3 mil kr, sagde Brighton hurtigt farvel og tak.

Jamie Smith fik aldrig en kamp for Brighton og ville aldrig få det så 100Kkr fra AFC Wimbledon er en fin pris.

Liam Bridcutt var udset til at skulle være back up for Kabous på den defensive midtbane, men han vidste aldrig at han var Andersens tillid værdig så de 4,5 mil kr som Sheffield Wed ville give for ham var meget velkommen i Brightons skattekiste.

Casper Ankergren fik med tilkomsten af Jack Butland aldrig chancen for at slå sit navn fast, så da Leicester ville give 1,2 mil kr sagde Andersen mange tak.

Cristian Baz fik hellere aldrig en kamp for klubben og skifter for 25K kr til Darlington.

Alt i alt er der solgt spillere for 9,75 mil kr og sparet små 100K kr på lønbudgettet.

Transfer ind:

[img=http://img714.imageshack.us/img714/6159/transfervinter2010.th.jpg]

Calum Davenport - 28 år - Calum kommer til Brighton for 0 kr og har skrevet under på en 5 årig aftale til 18000 kr i ugen. Han har erfaring fra Prl og Championsship og hvis han kan holde sig skadesfri bliver han en vigtig spiller for Brighton, når han engang er kommet tilbage i kampform.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 18:59 af darkalf » Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #25: 04 Jul 2011, 21:56 »

Super fede updates Hr. Andersen hehe.

Det går jo super for dig Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #26: 05 Jul 2011, 05:58 »

Jo tak det går sq over alt forventning ihvertfald i FA cuppen. I ligaen har jeg den giftigste duo oppe foran og det bedste forsvar så det kommer ikke som nogen overraskelse at holdet er så suverænt i forhold til de andre hold.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Brighton - Sæsonafslutning
« Svar #27: 09 Jul 2011, 08:44 »



We are the Champions!!


Efter en lang sæson er det nu tid til at gøre status. De mange fans af Brighton ville nok aldrig have troet, at en ung dansk ukendt manager kunne have haft så meget succes i sin første sæson, som tilfældet er med danske Hr. Andersen.
Klubben var inden sæsonen tippet til at være med i top 10 i League One, men Andersen har ved hjælp af spændende handler på transfermarkedet, taktik og det held som altid til smiler tophold, formået at vinde League One med en overraskende stor margin ned til de andre hold.

Ligastilling




Det skal blive spændende og se om Andersen kan bygge på succesen og sikrer, at Brighton ikke rykker direkte ned fra CCC igen.
Kampprogram




De sidste 20 kampe i sæsonen bøde på 16 liga kampe og 4 cup kampe. Ligaen bød på 12 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Da mesterskabet blev sikret 6 kampe før sæson afslutningen kunne man tage den med ro i de sidste kampe. I FA cuppens 5. runde havde man trukket Fulham hjemme på Withdean. 8820 tilskuere kan der være på stadion og alle pladser var fyldt op flere timer før kampstart. Fans fra begge klubber glædede sig til en underholdende kamp, og de fik hva de kom efter. Brighton startede nervøst og kun stor spil af Butland i målet forhindrede Fulham i at bringe sig foran. 0-0 ved halvleg var måske ikke fortjent, men efter pausen kom Brighton bedre med i kampen. Fulham bragte sig foran efter 54 min ved Clint Dempsy, men Brighton blev ved med at presse på for en udligning. Efter 85 min kom forløsningen. Klumpspil i Fulhams målfelt efter et hjørnespark endte med at John Pantsil scorede selvmål. Jublen på lægterne havde knap lagt sig før Brighton fik en sidste mulighed for sejren. Elliott Bennett fik frispark lige udenfor feltet, men desværre for ham og hovedparten af fansene på stadion ramte bolden lige på træværket oppe ved sammenføjningen mellem stolpe og overlægger. Returkampen endte 4-1 til Fulham, men Brighton fik da vidst at de hjemme på Withdean kan spille lige op med de fleste hold. Vans Trophy pokalen endte i Brighton efter en 5-2 sejr over Huddersfield.

Månedens spiller



Ahmed Soukouna tog heldigvis over da Adriano løb ind i en skade der satte ham ud af spillet i 2 mdr. Det gjorde han så godt at han endte med 38 mål og 19 assists i 42 ligakampe. Han er derfor en fortjent vinder af den sidste måndens spiller i denne sæson.

Månedens unge spiller




Jack Butland blev endnu engang kåret til den unge spiller, som har gjort det bedst. Han vidste storspil mod blandt andet Fulham, og slutter sæsonen med 29 clean sheets i 59 kampe. Det bliver spændende og se om den unge mand kan klare sig i CCC.

Årets spiller





En slem skade til Adriano betød, at spillet blev lidt mere svingende i kvalitet oppe foran, men han nåede dog at blive fit for fight igen til den allersidste ligakamp, hvor han med 1 mål gjorde sig selv til topscorer i ligaen med 30 mål og 18 assists i 35 kampe. Han spillede 50 kampe i alt scorede 46 mål lavede 18 assister til en samlet rating på 7.70. Han er blevet 32 år, men det lader ikke til at påvirke ham. Andersen håber at han kan scorede nogle samme antal mål i næste sæson.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2011, 13:07 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #28: 09 Jul 2011, 08:48 »

Til sidst er her et billede på hvordan spillerne har præsteret i ligaen i år, og hvordan det er gået i de 2 andre ligaer over os.




CCC 2010 ligastilling



Prl 2010 ligastilling


Jeg håber I også vil følge med i næste sæson, når vi prøver kræfter med CCC og den nok større udfordring der ligger i at spille i den liga.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 09:07 af darkalf » Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton - Rise to Glory
« Svar #29: 10 Jul 2011, 10:18 »

Gode updates. Tillykke med oprykningen Smiley
Så må vi håbe på du kan holde på Adriano og Soukuona til  næste sæson og at Butland bliver ved med at stå så godt som han har gjort.
Har du sikret dig Jordan Spence eller er han kun lejet? Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010