home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57151 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #135: 03 Jul 2011, 23:37 »

Tror godt jeg ved hvor det er Peace
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #136: 09 Jul 2011, 11:58 »

Så er jeg søreme tilbage fra ferie Smiley

Jeg vil komme med minimum en update lidt senere i dag; Jeg skal bare lige pakke ud og ordne nogle småting først Peace
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #137: 09 Jul 2011, 18:31 »

Fedt! Håber det var en god ferie  Thumbs Up
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #138: 09 Jul 2011, 19:51 »

det er en vanvittig blog du har gange i "vmanstar" den er simpelthen super at læse sys jeg  Smiley keep up the good work Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #139: 09 Jul 2011, 20:45 »

Tak, det er altid rart med skulderklap.

Jeg kan oplyse, at jeg i øjeblikket er i gang med at skrive en update, som vil blive lagt ud sent i aften, da jeg lige skal ud at løbe en tur Peace
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #140: 09 Jul 2011, 21:45 »

Jeg har næsten færdiggjort en optakt til Paris - Nice, men så finder jeg ud af, at jeg har analyseret etaperne fra 2010 -.-
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #141: 09 Jul 2011, 22:03 »

Jeg er ked af at måtte sige det, men det bliver desværre ikke til nogen update i dag. Jeg var blevet færdig, hvis det ikke var for 2010 bommerten, og selvom det ikke er ret sent, så er jeg pænt træt efter en lang dag på farten, som startede klokken fem i morges.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #142: 09 Jul 2011, 22:37 »

Det var ærgeligt, men glæder mig bare over at du snart kommer igang igen Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #143: 09 Jul 2011, 23:46 »

det er i orden Vmanstar, bare tag den tid du skal bruge Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #144: 10 Jul 2011, 10:22 »

Paris - Nice
Optakt

Sæsonens første mål ligger lige om hjørnet. Det hele går løs i morgen, når vi ruller ud af Paris og sætter kursen mod Nice; Lige nu befandt jeg mig dog på et underklassehotel minimum 2 timer fra det centrale Paris – medmindre man skulle være så heldig at ramme fuldstændig ubemandede franske motorveje, hvilket dog var højst usandsynligt. Der var ingen lagner på madrassen, og puden var overtrukket med noget engangsfilt. Der lugtede surt og støvet lå i tykke lag oven på skabet, som var det eneste på det 5 kvadratmeter store – eller lille – værelse, udover sengen. Jeg havde ikke tid til at ærgrer mig mere over de elendige forhold, som vi kørte under på Androni, og som en Leopard-rytter aldrig ville kunne forestille sig, da det nuværende fokus var rettet på løbsgennemgangen, der startede om fem minutter.

Der var intet konferencerum, så chefen stod klar til at modtage os nede i receptionen, hvorfra vi så tog til en skummel cafe i en dyster gyde hundrede meter henne ad vejen. For en gangs skyld var chefen der med det samme – hvilket jo skyldtes, at han var nød til at lede os hen til cafeen – så vi kunne for en gangs skyld gå lige på og hårdt i gang med mødet.

”Som I vel nok ved, så er det overordnede mål her en plads blandt de fem øverste, når podiet i Nice bliver offentliggjort – hvem der så opfylder vores målsætning, er jeg egentlig pisse ligeglad med. Når vi i morgen starter i Houdan,” hvad fanden? Hedder det ikke Paris – Nice, fordi man starter i Paris og slutter i Nice? Nå, fuck det – jeg skal nok vinde alligevel, ”ikke noget med at spille karl-smart – ikke noget med at hoppe med i tidlige udbrud og køre for egen vinding – vi satser kun på Izaak og Jose.”

”Første etape starter i Houdan, hvor den også slutter. Etapen er flad som en pandekage, og vi skal bare sørge for at holde os fra tidstab og så ellers bare spare benene til de kommende etapers strabadser. Beskyt Izaak og Jose samt sidde helt fremme i feltet; Så skal det hele nok gå godt.

”Vi skal bare gøre præcis ligesom på første etape, da denne er endnu fladere. Hold jer ude af problemer og undgå for alt i verden styrt.”

”Så begynder det at blive en smule spændende. Tredjedagen af Paris – Nice byder på en lille stigning kort før mål, hvor favoritterne nok vil afprøve hinanden. Izaak og Rujano, I skal bare følge med dem og lad være med at tabe noget tid, og hvis I kan, så slå dem i spurten. Hvis I har gode ben, har I selvfølgelig tilladelse til at improvisere nogle angreb.”

”Etapen er en smule kuperet, men jeg tror ikke, at der vil ske nogle forskydninger i klassementet; Dertil er terrænet for tamt og stigningerne for langt fra mål. Vi skal bare fokusere på, at holde Izaak og Jose fremme, og hvis favoritterne – imod forventning – skulle angribe, så skal I bare være klar og sidde på deres hjul.”

Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #145: 10 Jul 2011, 10:23 »


”Løbets femte etape lukker endelig op for løbet. Opgaven er, at I afleverer Kovac og Rujano for bunden af stigningen før mål. Der vil helt sikkert blive angrebet, men der følger en lille nedkørsel efter den første bakke, inden finalen så igen går en smule opad. Hvordan vi kører den her, vil vi finde ud af undervejs, men hvis de største favoritter angriber, så skal I sidde med, inden jeg kunne blinke med øjnene! Hvis det kun er mindre ryttere, så afvent på favoritterne og tag dem i spurten.”

”Så kommer vi til enkeltstarten. Det er måske her, at løbet bliver afgjort, medmindre en kører solo i mål langt foran de andre favoritter. Jose, du bryder dig slet ikke om enkeltstarter, og Izaak kører kun en okay enkeltstart – desværre dårligere end de fleste klassementsryttere. Men jeg har en taktik; I er begge gode opad, så I sparer jer selv på den lille nedkørsel, og når det så begynder at gå op ad bakke, giver I den bare fuld gas. Jeg er overbevist om, at vi på den måde vil få det bedst mulige resultat.”

”Den syvende etape er lidt underlig. Den er udråbt som bjergetape, men det bliver en smule fesent, da bjerget ligger så langt fra mål, og der vil nok komme en større gruppe samlet over stigningen. Det er dog værd at bide mærke i, at når vi kommer ind på rundstrækningen, så er der en smule mindre stigninger, som det vil være muligt at angribe på. Om vi tager initiativet til angreb den dag kommer an på, om vi skal ud og vinde tid eller ej, men I – Jose og Izaak – skal under alle omstændigheder sidde med favoritterne og være klar på dem. I andre skal bare forsøge at hænge på, så lang tid I kan.”

”Før ottende og sidste etape, er klassementet måske lukket, men hvis vi er ude af top fem, kan vi måske akkurat snige os ind. Hvis der skal forsvare køre I bare kontra, men hvis vi skal angribe, så gør I det lige efter bunden af den sidste stigning, og så giver I den bare fuld hammer på nedkørslen – Izaak er jo en god nedkører. Så er der ikke så meget tilbage at sige end, at I skal holde fuldt fokus og ende blandt de bedste fem. Sov godt”

Med de ord gik han. Jeg slentrede tilbage kort efter, mens mine holdkammerater blev siddende og sludrede om alskens ligegyldige ting. Jeg var glad for at kunne køre min chance, men jeg synes godt nok, at Rujano ikke var nær så god, som alle gjorde ham til. Der var ingen tvivl om, at jeg nok skulle sætte dem alle på plads og vise, hvem der var den sande kaptajn. Nu skulle jeg bare have mig en god nats søvn, så jeg var klar til morgendagens strabadser.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2011, 10:27 af vmanstar » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #146: 10 Jul 2011, 10:24 »

Det blev lige i to afsnit pga. IMG-buggen Peace
« Seneste Redigering: 10 Jul 2011, 10:27 af vmanstar » Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #147: 10 Jul 2011, 14:25 »

to gode updates Smiley
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #148: 12 Jul 2011, 11:14 »

Glæder mig til flere updates Smiley
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #149: 15 Jul 2011, 14:50 »

Er du gået i stå ??
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010