home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57624 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #120: 01 Jul 2011, 23:18 »

Den her blogs historie og rytterpersonlighed har virkelig et så stort potentiale at det ville være forfærdeligt at stoppe den nu! Thumbs Up Du skal køre videre på den her. Wink


Fint at smide skylden over på kæden. Grin

Den stopper bestemt heller ikke - den bliver genoptaget så snart, at jeg kommer hjem fra Samsø Smiley
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #121: 01 Jul 2011, 23:22 »

Det var jeg godt klar over. Men mange vælger at stoppe deres PCM-blog efter 3-4 måneder i spillet, og det synes jeg ikke din skal, for den har nok potentiale til at du kan holde den interessant i flere sæsoner. Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #122: 01 Jul 2011, 23:50 »

Alt for lækker blog vmanstar, jeg kan overhovedet ikke sætte en finger på den!

Lækker måde vi følger den møg arrogante Izaak, og nogle rigtig fede billeder! Thumbs Up

Hvilken grafik kører du på og hvilken sværhedsgrad?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #123: 01 Jul 2011, 23:52 »

Det var jeg godt klar over. Men mange vælger at stoppe deres PCM-blog efter 3-4 måneder i spillet, og det synes jeg ikke din skal, for den har nok potentiale til at du kan holde den interessant i flere sæsoner. Smiley

Det ville også være synd, da Izaaks store resultater først vil komme om nogle sæsoner, da hans udviklingspotential e er enorm.

Alt for lækker blog vmanstar, jeg kan overhovedet ikke sætte en finger på den!

Lækker måde vi følger den møg arrogante Izaak, og nogle rigtig fede billeder! Thumbs Up

Hvilken grafik kører du på og hvilken sværhedsgrad?

Tak Smiley

Jeg kan ikke helt huske det, men jeg mener, at det ikke er for højt - den står bare på det, som den startede på.

Som der også står under 'Info', så kører jeg på normal Peace
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #124: 02 Jul 2011, 00:02 »

Wow, så passerede bloggen søreme 2000 views. Jeg havde på ingen måder regnet med, at dette projekt skulle blive så populært, men jeg værdsætter virkelig, at I gider læse det, jeg skriver.

Så er der ikke mere at sige end, at jeg håber I vil læse med, når den næste update kommer, hvilket sandsynligvis bliver på lørdag eller søndag Peace
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #125: 02 Jul 2011, 14:07 »

Denne her blog er jo så fantastisk at man ikke kan andet end at elske den.

elsker at du skriver om en enkelt rytter og at du fokuserer så meget på hans personlighed.

nu er Tour De France også begyndt, hvilket betyder at min Cykelinteresse stiger merkant, hvilket gør at denne blog bliver endnu bedre Smiley

og så er Izaak jo Cykelsportens svar på mario balotelli, et rytter med et kæmpe potentiale men samtidig også en rytter med et kæmpe ego, som han bliver nødt til at arbejde på, hvis han vil blive den største Wink
Logged

Søndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #126: 02 Jul 2011, 15:15 »

Hey Smiley
Jeg sad med tvivlen om PCM11 var et spil jeg havde lyst til at købe eller ej, så begyndte jeg at læse din blog, og nu nåede jeg til det punkt hvor spillet er købt og betalt. Jeg må sige det er godt nok en god blog du har fået skruet sammen, og jeg vil helt klart følge med Smiley og tak for henvisningen til download!

Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #127: 02 Jul 2011, 22:16 »

Tak for de gode ord, og jeg er selvfølgelig glad for at I vil følge med.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #128: 02 Jul 2011, 22:23 »

SAMSØ WUHU! Smiley

-Jeg har ikke spillet PCM i godt og vel 1½ år nu, men din blog har givet mig lysten til det igen nu, så det siger jo lidt om hvor god den er Wink
Logged


Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #129: 03 Jul 2011, 19:52 »

Damn du har ret, jeg får virkelig spillet noget PCM nu. Det er sku ret fedt i 11'eren
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #130: 03 Jul 2011, 23:00 »

Damn du har ret, jeg får virkelig spillet noget PCM nu. Det er sku ret fedt i 11'eren

De tidligere versioner har altid haft en større forventningens glæde, men årets udgave har virkelig fanget mig. Jeg glæder mig allerede en smule til at komme hjem for at spille og skrive videre, selvom jeg selvfølgelig nyder tiden på Samsø Peace
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #131: 03 Jul 2011, 23:11 »

Hvor bor du så på Samsø? Smiley

-Er lidt interesseret da min familie og nogle af deres venner har sommerhus derovre Peace
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #132: 03 Jul 2011, 23:13 »

Fantastisk blog har desværre først opdagede den her i eftermiddag men du fik mig lige til at installere PCM2010 og Downloade DAILY2011 db... stadig 4timer og 5 min tilbage af Daily download  ticked off  ticked off  ticked off

Men kæft hvor er det godt  Opstemt
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #133: 03 Jul 2011, 23:28 »

Super god blog Smiley

Den fanger i hvert fald en. Ærgeligt at Voeckler er i SÅ god form. De andre er der ikke noget at sige til - du har trods alt lige lukket det hul op til dem.

Glæder mig til din næste update når du er hjemme fra Samsø.
Håber du har mod på at lade den forsætte et par sæsoner og ikke lader den dø ud.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #134: 03 Jul 2011, 23:31 »

Tak Smiley

Jeg bor tæt ved mårup (tror jeg).... Det er den sydlige del af den store del... Hvis det giver nogen mening...
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010