home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmF's Sommerupdate (Afsluttet)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bør videreførslen af FmF's sommerupdate endes pga. de mange crash dumps?
Ja
- 39 (41,9%)
Nej
- 54 (58,1%)
Antal Stemmer: 93

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: FmF's Sommerupdate (Afsluttet)  (Læst 72298 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: FmF's Sommerupdate
« Svar #30: 26 Jun 2011, 13:01 »

Nu nævner du det jo ikke i dit originale indlæg, men jeg spekulerede på om der bliver gjort noget ud af spillerforbedringer? så som ungdomsspillere som har spillet sig op i a trupperne, og folk som har spillet sig af.. specielt de danske talenter interessere mig en del her. Smiley

Det er ikke noget jeg har kigget på. Grunden hertil er, at jeg det føler jeg ikke at jeg kan stå inde for. Er der andre af jer, der gerne vil kigge på det, sende mig et SS af spilleren før og efter, så skal jeg gerne implementere det, men dog kun hvis jeg føler det er rimeligt Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #31: 26 Jun 2011, 13:01 »

Janssen skal til FCM
Han er i FCM i updaten. Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Swizz CataR
Manager

« Svar #32: 26 Jun 2011, 13:04 »

Hvad gør du/I så med den danske 1. division der denne sommer går fra 16 til 14 hold?...

Jeg har ikke ændret noget. I og med at ændringerne sker fra start i spillet, altså juli 2010, da vil de formentlig køre fortsat som hidtil. Spillerændringerne sker blot ét år tidligere end i virkeligheden Smiley Alternativet er, at lade alle transfers gå igennem i sommeren 2011, hvorved man så skal spille et år eller gå på ferie. Herved vil jeg mene, at der kan ske andre transfers også, hvilket jeg ikke synes er fordelagtigt. Smiley

EDIT: Jeg kom til først at ændre i dit indlæg, istedet for at skrive i mit eget  Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #33: 26 Jun 2011, 13:04 »

C:\Users\ASUS\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data

(det er så stien hos mig, men du fanger den nok Wink)

Det lyder fandeme kedeligt! FM burde være dit liv  Tunge

Jeg er jo sønderjyde + ingeniørstuderende - liv har jeg intet af  Peace

Swizz CataR
Manager

« Svar #34: 26 Jun 2011, 13:07 »

jeg forstår ikke lige helt hvordan det her fungerer...

For hvis man henter filen og starter et nyt spil op... hvad gør man så når der kommer en opdateret fil ?  Så kan man jo ikke bare erstatte den nye med den gamle og spille videre Huh

Når du starter et nyt spil op, kan du vælge hvilke editor-filer du vil aktivere. Mener du skal krydse et flueben af i bunden, hvor der står noget med "Ændrer". Smiley Du vælger så at denne fil skal være aktiveret.

Når en ny version bliver lagt op, kan man ikke spille videre i samme save nej Smiley Man bliver nødt til at starte forfra. Derfor kan man godt sige, at man bliver nødt til at vælge et tidspunkt, hvor man så vælger at starte med de transfers der så er lavet. Andet kan ikke lade sig gøre, desværre.

Swizz CataR
Manager

« Svar #35: 26 Jun 2011, 13:09 »

Villas-Boas er ikke manager i Chelsea..

Lille står ikke som franske mestre.

Jeg har som nævnt ikke ændret managerne. Jeg har dog fundet en liste med disse på transfermarkt.de, hvilken jeg så vil forsøge at implementere i de kommende updates.

Omkring Lille, så skal du huske, at spillet jo stadig starter i 2010-2011 sæsonen. Derfor er den sidste sæson, hvor de blev mestre, jo ikke spillet. Kun op- og nedrykkere har fået ændret deres historik. Mesterholdene kan dog selvfølgelig også ændres i de kommende updates Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #36: 26 Jun 2011, 13:10 »

Bojan bliver først præsenteret som Roma spiller den 4. juli. Smiley

og Adriano spiller i Corinthians.

Såfremt Bojan-handlen skulle gå igennem der, så vil den først komme med i spillet, når handlen er registreret hos transfermarkt.de Smiley

Hvilken Adriano tænker du på? Ham der har spillet i Roma?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #37: 26 Jun 2011, 13:59 »

Jeg har som nævnt ikke ændret managerne. Jeg har dog fundet en liste med disse på transfermarkt.de, hvilken jeg så vil forsøge at implementere i de kommende updates.

Omkring Lille, så skal du huske, at spillet jo stadig starter i 2010-2011 sæsonen. Derfor er den sidste sæson, hvor de blev mestre, jo ikke spillet. Kun op- og nedrykkere har fået ændret deres historik. Mesterholdene kan dog selvfølgelig også ændres i de kommende updates Smiley

Ok, havde lige overset den med managers! Og troede at du havde rettet det med mestre osv, fra starten af spillet. My baad

Manchester United

sebbews
Ynglingespiller

« Svar #38: 26 Jun 2011, 14:23 »

Såfremt Bojan-handlen skulle gå igennem der, så vil den først komme med i spillet, når handlen er registreret hos transfermarkt.de Smiley

Hvilken Adriano tænker du på? Ham der har spillet i Roma?

Ja ham der spillet Roma Smiley

No Totti No Party

Langmach
Lilleputspiller
*

« Svar #39: 26 Jun 2011, 15:04 »

Er den også funktionel til mac ?

Swizz CataR
Manager

« Svar #40: 26 Jun 2011, 15:48 »

Det burde den være Smiley Stien er vist en anden, men ellers bør der ikke være nogen ændring Smiley

kerlon25
Gæst

« Svar #41: 26 Jun 2011, 18:53 »

godt arbejde.. Men kan vel også godt bruge bold.dk kan man ikke... jeg kigger da altid på den i hvert... Hvad f.eks. Kjellerup IF og deres spiller/stab.. De er rykket opå fra dk serien og til 2 div.

Swizz CataR
Manager

« Svar #42: 26 Jun 2011, 21:37 »

Jeg har kun rettet Superligaen i DK. Jeg har ikke ændret op- og nedrykningshold fra 2. division til DK serien Smiley

Du kan sikkert godt bruge bold.dk til noget, men man vil skulle skelne mellem transfers og rygter Smiley

herbertpdf
Lilleputspiller
*

« Svar #43: 26 Jun 2011, 21:56 »

Kan du ikke også lave de europæiske turnringer så de rigtige hold spiller i Europa Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #44: 26 Jun 2011, 21:59 »

Det kan godt laves ja. Jeg vil forsøge at få det med i den kommende update Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010