home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Redigering af sæsonkort
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Redigering af sæsonkort  (Læst 3721 gange)
Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Redigering af sæsonkort
« : 24 Jun 2011, 22:42 »

Hej alle.

Nu kan det godt være, at det jeg spørger om er snyd, men jeg er vildt frustreret over at jeg har ført en klub op igennem ligaerne i England (Dover; fra Blue Square South til Premier League mester og Champions League-vinder), og mens mit stadion er blevet udbygget til godt 42.000 har jeg kun formået at tiltrække knap 12.000 sæsonkort-holdere.

Det frustrerende er, at min økonomi hænger udelukkende sammen ved hjælp af spillersalg.

Så mit spørgsmål er om der findes en save-game editor, der kan ændre på antallet af sæsonkort-holdere, så man kan få samme procentdel som resten af ligaen, FMRTE kan ikke gøre det, har tjekket...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #1: 24 Jun 2011, 22:56 »

Tjaeh hvorfor ødelægge realismen ? isære nu hvor du har ført holdet hele vejen til pl. Dover er en lille by med lige over 30k indbyggere. Så dit stadion er faktisk større end byen du spiller i. Hvis 12.000 af disse har sæsonkort så er det da dælme bare godt gået. En så lille by vil jo bare aldrig kunne give meget mere end det, sådan er det jo bare. Du har jo selv valgt byen og klubben Wink

Jeg er selv i PL med afc wimbledon pt og sælger blot små 7k sæsonkort.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 23:09 af Sunbao » Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #2: 24 Jun 2011, 23:18 »

Som skrevet er jeg godt klar over at det er snyd, men er bare frustreret over min økonomi og det er det eneste sted, jeg lige kan se, hvor der kunne ske en udvikling. Ifølge en simpel procentudregning burde jeg have ca. 30.000 sæsonkort-holdere.

Og så kan det godt være at der er plads til flere tilskuere end der er indbyggere i Dover, men man har vel hørt om, at folk i andre byer kan være fans (især når klubben er verdens 4. største, ifølge World-oversigten og den største i England), er ret sikker på at nogle af Man Utds 55.000 sæsonkort-holdere er borgere i andre byer end lige Manchester.

Men du ved ikke, om der findes en editor, der kan løse mit problem.

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #3: 24 Jun 2011, 23:20 »

Blot fordi man er så stort et hold betyder det jo ikke man kan få så mange til at købe sæsonkort. Hvad er dit tilskurer gennemsnit ?.

Og jeg tvivler på en editor der kan ændre det findes må jeg indrømme.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #4: 24 Jun 2011, 23:21 »

Som skrevet er jeg godt klar over at det er snyd, men er bare frustreret over min økonomi og det er det eneste sted, jeg lige kan se, hvor der kunne ske en udvikling. Ifølge en simpel procentudregning burde jeg have ca. 30.000 sæsonkort-holdere.

Og så kan det godt være at der er plads til flere tilskuere end der er indbyggere i Dover, men man har vel hørt om, at folk i andre byer kan være fans (især når klubben er verdens 4. største, ifølge World-oversigten og den største i England), er ret sikker på at nogle af Man Utds 55.000 sæsonkort-holdere er borgere i andre byer end lige Manchester.

Men du ved ikke, om der findes en editor, der kan løse mit problem.



Ved godt det ikke er præcis det du spørger om, men i FMRTE kan man jo ændre på hvor mange tilskuere der kommer. Altså i gennemsnit, højeste antal og laveste antal Smiley
Logged

Aldrig alene!

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #5: 24 Jun 2011, 23:27 »

Mit snit er på godt 38.000 og det stiger hvert år. Stadion er blevet udbygget til nuværende kapacitet for ca. 3 år siden.

Antallet af sæsonkort-holdere stiger år efter år, men kun med mellem 500-1000 holdere.

Måske er det realistisk nok, men er meget frustreret over, at jeg efter hver eneste sæson skal sælge 2-3 af mine bedre spillere for at kunne få økonomien til at hænge nogenlunde sammen.

Det er lidt det samme med sponsorere, pengebeløbet bliver større, hver gang et sponsorat skal forlænges, men der kommer aldrig nye sponsorere. Kunne godt ændres til FM2012.

Nå, men tak for dine svar og kan se, at du er kommet frem til samme konklusion som mig, desværre.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #6: 24 Jun 2011, 23:28 »

Hvis du har stadion udsolgt stortset til hver kamp, så tjener du jo altså også flere penge på løs biletter end du ville gøre hvis de alle var solgt som sæsonkort.

En simple kalkulation fra min egen klub en billet til kampene koster i snit 44 £, hvilket for 19 liga hjemmekampe giver 836£ hvor imod et sæsonkort kun koster 664 £ i snit.

Så frem stadion ca er udsolgt til hverkamp som i dit tilfælde så er der langt flere penge i at sælge biletterne i løssalg. og derfor vil et højere sæsonkort salg intet ændre for dig. Nærmere det modsatte.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 23:32 af Sunbao » Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #7: 24 Jun 2011, 23:31 »

Ved godt det ikke er præcis det du spørger om, men i FMRTE kan man jo ændre på hvor mange tilskuere der kommer. Altså i gennemsnit, højeste antal og laveste antal Smiley
Det har du ret i, men jeg føler ikke at jeg har problemer med at der kommer tilskuere...

Hvis du har stadion udsolgt stortset til hver kamp, så tjener du jo altså også flere penge på løs biletter end du ville gøre hvis de alle var solgt som sæsonkort.
Det kan du have ret i...

Det irriterer mig bare, at når jeg kigger på min finansoversigt står der £10M ved sæsonkort, hvor der i tidligere spil med bl.a. Man Utd har stået nærmere £50M (hvis ikke jeg husker helt forkert)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #8: 24 Jun 2011, 23:40 »

Kan sagtens forstå dig men sådan er vilkårene bare heh. Hvordan ser dine sponsor aftaler ud.
Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #9: 24 Jun 2011, 23:47 »

Jeg har en på knap £2M... Den samme, der er steget siden spillets start.

SI burde virkelig kigge på de her ting og få dem implementeret i FM12...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #10: 24 Jun 2011, 23:49 »

Jeg har en på knap £2M... Den samme, der er steget siden spillets start.

SI burde virkelig kigge på de her ting og få dem implementeret i FM12...

Okay, det var ikke meget. Den første del synes jeg nu ikke de bør kigge på, dit sæsonkort salg er som det bør værre.
Hvor længe har du været i pl ? 2 mill lyder godt nok ikke af meget. Burde vel være stadion sponsorat osv indeover. Hvis stadion da på et tidspunkt er bygget fra nyt, eller er det blot udbygget det gamle ?.
Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #11: 24 Jun 2011, 23:53 »

Og så alligevel... Hvis resten af klubberne i PL har et sæsonkortsalg på over 50 % (de største klubber) burde en mindre klub vel også få det, når den udvikler sig?

Jeg kører stadig med Crabble Athletic Ground som er blevet kraftigt udbygget siden start. Jeg er i gang med min niende sæson i PL...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #12: 24 Jun 2011, 23:57 »

Der vil jeg så igen fremfører, du er i en lille by alle de store hold holder til i millionbyer/million distrekter. medtaget oplandet er der omkring 50k mennesker i dover og omegn.

Okay ja et nyt stadion ville formentligt sætte gang i både sæsonkort salg samt pris på biletterne. Samt give et godt stadion sponsorat.
Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #13: 25 Jun 2011, 00:10 »

Der vil jeg så igen fremfører, du er i en lille by alle de store hold holder til i millionbyer/million distrekter. medtaget oplandet er der omkring 50k mennesker i dover og omegn.

Okay ja et nyt stadion ville formentligt sætte gang i både sæsonkort salg samt pris på biletterne. Samt give et godt stadion sponsorat.
Nu har jeg lavet lidt Wiki-søgning på Dover og omegn. Dover er i distriktet Kent, hvor ingen andre større fodboldklubber befinder sig. Der bor knap 1.600.000 mennesker i Kent. Man kunne godt forestille sig, at hvis distriktet fik et fodboldhold, der kunne gøre sig gældende i toppen i Premier League, ville hele distriktet bakke op om holdet.

Mht. det nye stadion vil jeg straks bede bestyrelsen om det for at se hvad de siger til det. Og for at se om sponsorerne og sæsonkort-holderne så kommer...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Redigering af sæsonkort
« Svar #14: 25 Jun 2011, 00:29 »

Nu har jeg familie i Gillingham i Kent, og selvom de ikke er nogen 'storklub', så tvivler jeg stærkt på at nogen herfra ville købe sæsonkort til Dover, selvom de skulle rykke i Premier League. Gillingham er om noget fodboldholdet i Kent.
Logged



Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010