Southampton
Transfers og Venskabskampe
Venskabskampe:Jeg valgte at spille hele 8 venskabskampe for at jeg kunne nå at se hvem jeg ville beholde i klubben og hvem jeg syntes skulle skippes videre.
Venskabskampene endte som følgende:
Lyon 4 - 1 Southampton (Basit)
AS Monaco FC 1 - 1 Southampton (Dzagoev)
Southampton 3 - 0 Olympique Marseille (Diallo, Rodriguez, Fillipi)
Southampton 14 - 0 North Greenford (2xFillipi, 3xGarcia, 2xSchimmel, Dzagoev, Cahill, Jones, Adelaar, De Marigny, Diallo, Wilkinson Selvmål)
Southampton 2 - 4 Schalke (De Marigny, Gallo)
Southampton 4 - 0 Celtic (2xGallo ,De Marigny, Wilson Selvmål)
Southampton 6 - 1 HSV (2xSchimmel, Diallo, Dzagoev, Garcia, Bannan)
Southampton 10 - 0 Old Woodstock (3xSchimmel, 2xJones, 2x Cahill, 2xBasit, Stanislas)
Champions League Gruppen:I Champions League kom vi i gruppe med A.C. Milan, Sporting CP og Brugge og jeg forventer at vi giver A.C. kamp til stregen om første pladsen i gruppen og det tror jeg godt vi kan klare.
Indkøb/Salg:I transfervinduet er det sket flere udgange af truppen ind der er kommet spillere til, men der er blevet hentet i alt 4 spillere til i alt 305mio det er blevet til 2 angribere, en venstre kant og et AllRound forsvarstalent.
Angriberene: Sylvian De Marigny og José Luis García
Sylvian var en spiller jeg kiggede på sidste gang jeg havde spillet og den 19 årige franskmand var blevet hentet af Engelske Arsenal dog havde han ikke rigtig fået lov at prøve sig af på deres første hold og havde nu i 2 sæsoner været på deres U18 og Reservehold, Jeg sendte en spejder efter ham og fik afvide at Sylvian har et størrer potientale end vores anden franske angriber Ousmane Diallo også var der ingen vej uden om Sylvian skulle til The Saints og spille og han blev hentet for 110mio kroner og blev faktisk den dyreste spiller i dette transfervindue.
García blev hentet i Italienske Palermo da jeg kiggede lidt på angribere faldt jeg for den unge argentiner på 22 år og da jeg så han havde en frikøbsklausul i sin kontrak på sølle 67,5mio så skulle han bare hentes og det kunne ikke gå for stærkt, dog var jeg ikke den eneste klub der havde udset mig den unge argentiner også spanske Atletico Madrid ville have ham med García valge The Saints.
Venstrekant: James Rodriguez
Den Columbianske venstrefløj blev hentet for 100mio i italienske Inter da jeg utrolig gerne ville have tilknyttet en venstrebenet spiller til venstrekant hvor vi indtil videre kun har haft højrebenede spillere der. Jeg har før haft utrolig gode erfaringer med ham som assistmaker og han har da også lavet 7 Assist i 7 kampe 4 som starter i vores venskabskampe i denne sæson.
Forsvarstalentet: Mohamed Laouar
Den 16 år unge franske forsvarsspiller blev hentet for 30 mio i Stade Rennais FC i transfervinduet og blev Nigel Martyn's sidste signing i dette vindue.
Alle indkøb og salg:Som der kan ses er det Lejet en masse spillere ud alle vores "talenter" er lejet ud for at få noget spilletid og forhåbenligt udvikle sig rigtig meget hvor de ældre spillere forhåbenligt bliver købt på den forkøbsret de respektive klubber har fået på dem.
Den nye start 11:Skader:Igen, igen, igen...... Ja det undre vel ikke nogen at det igen er stjernefrøet Ousmane Diallo der for 3gang i karrieren har revet sin Lægmuskel over denne gang skete det for det franske Landshold og Diallo er ude i 3-4 Måneder, Jeg overvejer at hente nye Fysioterapeuter fordi det kan ikke være rigtigt det her.
Den anden skade i truppen er engelske Jonjo Shelvy som under venskabskampen mod Celtic rev sit korsbånd over og han er ude i 7-8 Måneder så sæsonstarten bliver uden 2 fra startelveren.