home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 75172 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #375: 30 Jul 2011, 00:53 »

Hey drenge.

Må desværre trække mig fra spillet da min lyst til FM er helt i bund og jeg har faktisk slettet det fra min computer + jeg heller ikke har tid til at spille for tiden, men jeg vil da stadig følge med i jeres spil. Håber i finder en anden spiller istedet for mig

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #376: 30 Jul 2011, 01:37 »

Noooooooeeeees Skuffet

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #377: 30 Jul 2011, 11:55 »

Southampton

Juli - Februar

Ligaen

Inden sæsonen forventede jeg at vi ville kvalificere os til Europa igennem placering igennem ligaen. Det gav omkring 250 millioner at købe ind for, og de blev flittig brugt.

I ligaen er der sket ting og sager det ser sådan ud i skrivende stund

Det har holdt hårdt at komme med op i toppen af ligaen, på grund af masser af skader. Det startede godt, men så fik vi et par langtids skadede, blandt andet Diallo, Robles og Cesar. Men nu er det lykkedes at komme op der hvor vi hører til.

CL
Vi havnede i gruppe med Marseille, Barcelona og Steaua og det endte sådan her
http://imageshack.us/photo/my-images/842/clgruppe.jpg/

Liga Cuppen
I liga cuppen er vi havnet i finalen mod Burnley efter
4-1 over West Ham
1-0 over Blackburn
2-1 over Liverpool
5-0 over Hull (Over to kampe)

Fa Cuppen
er lige startet for vores vedkommende og vi startede med at vinde 5-0 over Coventry og stod 0-0 med Hull i kampen efter og nu gælder omkampen. Turneringen er ikke højt prioritet, så det ender nok med at vi bruger dem der ikke får så meget spilletid.

Kampe
En okay sæson, med dumme pointtab i nogle kampe.
http://img827.imageshack.us/img827/7296/kampe.jpg

Transfers
http://img339.imageshack.us/img339/228/transfermt.jpg

Steven Caulker
er købt til forsvaret, som back-up, og så var han englænder og 30 millioner synes jeg var billigt for en forsvarsspiller i en okay klasse.

Oscar Gallo startede vi med at leje her indtil vinter, vi havde sikret os en klausul så vi kunne købe ham for 20 millioner og det valgte jeg så at benytte her i vinterens transfer vindue. Han har virkelig været en god spiller for os.

Phil Jones blev indkøbt for 195 millioner, men har virkelig været hver en øre hver. Jones kan både spiller forsvar og midtbane. Jeg har købt ham som den defensive styrmand på midten, og han har virkelig imponeret ved siden af Dzagoev.

Craig Kemp er lejet i Tottenham, men en klausul på køb. Men har ikke rigtig været brugt, den største kamp han har spillet var mod Barcelona i CL.

Henri Lansbury er hentet som reservespiller/rotationsspiller. Han kan spille på alle positioner på midten, bliver derfor en vigtig spiller i foråret, med alle de kampe vi står overfor.

Marcel Nicolet er hentet ind som det næste store talent helt fremme. Nu må vi se hvad det bliver til.

Ryan Lee er lejet i City, han spiller udemærket. Han kan både spille oppe foran og på venstrefløj. Der er en klausul i kontrakten der gør vi kan hente ham på hvilket som helst tidspunkt igennem leje målet.

Solomon Sodje er hentet ind som nok det største talent i dette år i vores Southampton save. Tror virkelig han kan udvikle sig til en klasse spiller. Jeg har sat ham på at træne venstrebacn positionen, da Atila har været med skadet i denne sæson.

Hold
http://imageshack.us/photo/my-images/832/holdp.jpg/

Taktik
http://imageshack.us/photo/my-images/829/taktikz.jpg/

Bedste unge spiller

http://imageshack.us/photo/my-images/33/bedste.jpg/
Har endnu engang imponeret for os, hvis vi kan holde på ham, så er vi uovervindelige.
Bedste spiller
http://imageshack.us/photo/my-images/11/jonesk.jpg/
Jones har virkelig været god for os på midten og har været mest stabile spiller i dette år.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #378: 30 Jul 2011, 12:45 »

For det første rigtig fedt at du er hoppet op hvor vi hører til i ligaen nemlig i toppen, syntes også det er fedt nok med CHL

Men til transfers, syntes det er rigtig fedt at du har satset engelsk men er alligevel lidt trist over vi ikke fik hapset Barca's forsvars talent som jeg lejede i sidste sæson Skuffet

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #379: 30 Jul 2011, 12:47 »

For det første rigtig fedt at du er hoppet op hvor vi hører til i ligaen nemlig i toppen, syntes også det er fedt nok med CHL

Men til transfers, syntes det er rigtig fedt at du har satset engelsk men er alligevel lidt trist over vi ikke fik hapset Barca's forsvars talent som jeg lejede i sidste sæson Skuffet

Til gengæld har jeg hentet Gallo, som efter min mening er bedre

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #380: 30 Jul 2011, 12:59 »

Til gengæld har jeg hentet Gallo, som efter min mening er bedre
og 3 år ældre Smiley
Men Gallo ser ivertfald også spændende ud stat mæssigt  Hævet Øjenbryn

Ariana Grande
Manager

« Svar #381: 30 Jul 2011, 16:15 »

Det ser sgu godt ud.
Imponerende med CL Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #382: 30 Jul 2011, 23:40 »

Det ser sgu godt ud.
Imponerende med CL Smiley
Tak tak. Det gælder Palermo nu her.

og 3 år ældre Smiley
Men Gallo ser ivertfald også spændende ud stat mæssigt  Hævet Øjenbryn
Men tror ikke ham fra Barca udvikler sig til at være lige så god som Gallo.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #383: 31 Jul 2011, 23:39 »

Hey drenge.

Må desværre trække mig fra spillet da min lyst til FM er helt i bund og jeg har faktisk slettet det fra min computer + jeg heller ikke har tid til at spille for tiden, men jeg vil da stadig følge med i jeres spil. Håber i finder en anden spiller istedet for mig

ØV ØV ØV Skuffet

Der mangler 4 kampe i sæsonen så forventer en update sent imorgen aften.  Thumbs Up

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #384: 01 Aug 2011, 17:01 »

Glæder mig til updaten Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #385: 02 Aug 2011, 00:22 »

SOUTHAMPTON

2. Update
2. halvdel af sæson 16/17

Nye tider i engelsk fodbold?

Der har været store overraskelser i denne sæson i Englands bedste række, hvor vi skal sige farvel til Bolton, Nottingham Forest og West Brom. Mens West Ham skal med ud og spille CL. Største overraskelse er vel at Tottenham kun blev nr. 11, Arsenal nr. 9 og Liverpool nr. 7. Sidstnævnte skal dog stadig i EL da de kom I FA cup finalen og tabte til City, som dog er med i CL. En anden overraskelse er at Wigan er med helt i toppen og lige så godt kunne have taget Chelseas EL plads. Npower Championsship holdet Burnley skal i EL næste sæson via deres sejr i Liga cuppen, og de blev kun nr. 8 i ligaen og bliver derfor nede i englands bedste række. Oprykkerne er Everton, Sheffield Wednesday og Cardiff.

Ligaen

Vores placeringer svingede meget, men til sidst tabte City nogle point og vi fik styr på spillet og vi kom foran dem. Den bedste kamp var 6 runder før tid hvor vi mødte city, og vi vandt 1-0. Det var den kamp der gjorde at vi vandt ligaen.

Liga Cuppen.
Vi klarede os helt til finalen, som i kunne læse i sidste update, men jeg havde problemer med at få drengene til at spille bold, og vi tabte et svigende og dårligt nederlag til Burnley som dermed sikrede sig EL næste sæson.

FA CUP

Som i kunne læse i sidste update skulle vi ud i omkamp mod Hull og den vandt vi sikkert 2-0, hvor vi derefter mødte Liverpool, de efterfølgende finalister, og tabte 1-0. Så havde holdet lige pludselig kun 2 turneringer tilbage at imponere i.

CL
CL-gruppen blev på en helt fantastisk måde klaret med en 2. plads, hvor vi var uheldige at rende ind i Palermo i 8-dels finalen. Et Palermo hold, som har samlet en masse af talenter i FM, og skabt et fantastisk hold. I 1. kamp fik vi 2-2 på hjemmebane, og vi derfor tvunget til at score på udebane. Desværre for os tabte vi 3-1 i modsatte kamp, og vi var dermed ude af det fine selskab for i år. For at holdet skal være en dominerende fakta der, skal vi virkelig holde os fri for skader, da jeg havde store problemer på begge backer i år og Diallo, Schimmel  har været skadet meget af sæsonen. Kan vi holde på dem og fri for skader, har vi gode chancer.

Udvidelse af stadion

Southamptons bestyrelse har valgt at udvide stadionet med 4750 sæder, og det skulle efter planen være klar til den nye sæson. Det vil koste klubben 57,5 millioner af fuldføre.

Trænings update

Vores assistent manager har udvalgt Filipi og Roman Aliev som dem der har forbedret sig markant i det foregående år. Mens at han har et udvikling hos Gallo, Stanislas og Dean Griggs. Efter min egen mening er Griggs efterhånden klar til at være back-up på førsteholdet, måske et års udlejning vil udklække ham helt og det samme med vores unge talent Frank Nicholis.

Økonomien.

Pengene har aldrig været større i Southampton.

Vi har også fået ny trøjesponsor og vi får nu 33 millioner årligt de næste 3 år, hvor vi fik 13 før. Klubben havde en omsætning på 1,57 milliarder i foregående sæson.

Bedste præsterende må være Ousmane Diallo, som endnu engang har imponeret. 28 kampe, 18 mål, 11 oplæg og en gennemsnitskarakter på 7,61 i ligaen.
Bedste præsterende unge spiller
Må være Filipi (32 kampe, 5 mål, 2 oplæg og 7,28 i karakter) eller Gallo (29 kamp, 4 kampe, 2 oplæg og 7,20 cirka.) De har virkelig spillet godt, vi har sikret vores forsvar længe frem over, da de begge er 22 og spiller helt fantastisk. Nu skal vi bare have backerne til at holde sig skades fri.

Værst præsterende spiller.
Ryan Lee var udlejet til os, men der er ingen grund til at smide penge efter ham. 16 kampe, 0 mål, 3 oplæg og 6,70 i karakter.

Bedste indkøb, må betegnes som at være Phil Jones i skarp konkurrence med Gallo.

Roman Aliev blev foretrukket på målmandsposten i denne sæson og han klarede 18 rene bure i 37 kampe og der gik 35 mål ind. En fantastisk god målmand vi har fået os der.

Spillet kan hentet her: http://www.megaupload.com/?d=J9U40FMN

« Seneste Redigering: 02 Aug 2011, 09:36 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #386: 02 Aug 2011, 00:34 »

Du har gjort det fantastisk Smiley 2x mesterskab nu og CHL begynder at se pænere ud Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #387: 02 Aug 2011, 08:23 »

Du har gjort det fantastisk Smiley 2x mesterskab nu og CHL begynder at se pænere ud Smiley

Hvad med updaterne?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #388: 02 Aug 2011, 11:00 »

Hvad med updaterne?
De var da udemærkede Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #389: 02 Aug 2011, 18:32 »

Har lige skrevet med Ready over Privat, hvor han spurgte mig om jeg var klar til at tage en sæson, hvilket jeg er Smiley
Derfor vil jeg nu hente spillet fra FernandoTorres og starte på den nye sæson! Smiley

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010