home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  1 Bruger, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 75362 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #270: 15 Jul 2011, 18:10 »

Ja det vil være fint vmanstar Wink Bare lad os få en masse updates Peace

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #271: 16 Jul 2011, 14:26 »

Jeg vil skrive en update nu Peace

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #272: 16 Jul 2011, 16:32 »

Europa League

Efter Southamptons kæmpe succes sidste år, hvor man vandt FA Cuppen, er englænderne, efter to sejre over islandske FH, kvalificeret til Europa Leagues gruppespil. Gruppen bestod af Elfsborg, Werder Bremen og Saint Etienne samt Southampton.

I første kamp tog The Saints imod Werder Bremen. Kampen blev spillet i et højt tempo. Første halvleg sluttede 0-0, men det var hjemmeholdet, som havde været det bedste. Anden halvleg fulgte den samme skabelon som første, og Southampton blev ved med at skabe chancer – men man kunne bare ikke omsætte dem. I det 83.-minut fik Werder Bremen så frispark; Der stod syv af vores mænd på række og tre meter bag dem stod det meste af Bremens hold. Bolden gik over hovedet på hjemmeholdet og landede for fødderne af Rade Prica, der nemt kunne prikke den ind. Alle på stadion troede, at der var offside, men dommeren pegede på midten. Det viste sig senere, at venstrebacken, Leandro Grimi, havde hængt og derved ophævet offsiden – eller havde han? Diskuteret blev der i hvert fald efter kampen. Derefter satte hjemmeholdet alt ind på en udligning, hvilket resulterede i, at efter et hjørnespark kunne tyskerne slå kontra, hvorefter Rade Prica kunne score til 2-0, da man var 3 mod 1.

Efter skuffelsen i første kamp, drog Southampton til Frankrig, hvor Saint Etienne var næste udfordring. Kampen kunne ikke være startet dårligere, da man allerede efter 4 minutter måtte se Blaise Matuidi score til 1-0. The Saints var chokerede og spillede nervøst, men fik alligevel skabt nogle chancer. Forløsningen kom så 2 minutter før halvlegsfløjtet, da Ishmael Miller får sendt bolden ind bag Vincent Planté. Hvis man havde troet, at begge hold ventede til pausen, måtte man tro om; 2 minutter inde i tillægstiden scorede lejesvenden, John Fleck, til 2-1. Fornøjelsen varede helt ind til det 66.-minut, hvor Loïckk Perrin scorede til slutresultatet, 2-2, som vi kunne være rimelig tilfredse med. I den anden kamp havde Elfsborg fået uafgjort mod Werder Bremen, så stillingen hed 4 til St. Etienne, 4 til Bremen og 1 point til både Southampton og Elfsborg.

Vi kunne bringe os helt tilbage i kampen om videre avancement, hvis vi kunne tage 3 point i Sverige.

Esteban Granero bragte os i front, da han i det 12.-minut satte bolden ind, men Elfsborg svarede igen bare 3 minutter senere. Svenskerne kunne dog ikke juble i for lang tid, da både Miller og Falkevall (OG) bragte The Saints på henholdsvis 2- og 3-1. Men kampen var ikke slut endnu – langt fra. Præcis på den samme måde, som Werder Bremen scorede sit mål på frispark, gjorde Elfsborg og derefter skrabede de et heldigt mål ind til 3-3, hvor den underpræsterende Kasper Schmeichel så forfærdelig ud. Mens Southampton satte alle kræfter ind på at skaffe sejren, fik svenskerne et dumt frispark, og så hamrede de den ind til slutresultatet 4-3 – meget ufortjent.

For ikke at ryge helt ud, var vi nødt til at hente en sejr hjemme mod Elfsborg. Det blev også en smal formsag, hvor Lallana og Pienaar sikrede en overbevisende 2-0 sejr. Stillingen hed 7 til Bremen og St. Etienne, 4 til Southampton og 4 til Elfsborg; Det betød, at en sejr var påkrævet mod Werder Bremen, hvis St. Etienne ellers vandt over Elfsborg.

Det startede nervøst fra begge hold, men det var som om, at tendensen blev brudt, da Adam Lallana satte et flot placeret skud af sted, der ramte det nettet. Så stod der ellers Bremen på det hele, men de manglede de sidste, og vi stod godt placeret nede i bagerste kæde. Vincenzo Filippi havde været skadet i hele sæsonen, og da Rio Ferdinand også var ude, var Anders Kure nød til at starte inde ved siden af Caldwell. Sidstnævnte tabte fuldstændigt hovedet, da han sidst i 1.-halvleg savede en tysker midt over. Et tidligt bad for skotten, men The Saints formåede at holde føringen til halvleg. Som forventet stod der Bremen på alt bagefter, og i det 49.-minut blev det så Anders Kures tur til at dumme sig, da han begik et grimt straffespark, som ydermere resulterede i endnu en udvisning. Jô trådte selvsikkert hen til pletten, men Kasper Schmeichel hev en fantastisk redning op ad lommen. Werder pressede på igen og igen, men de fik ikke scoret, så englænderne kunne sensationelt tage en 1-0 sejr med hjem i bagagen.

Det krævede en sejr, hvis der skulle stå europæisk på menuen efter årsskiftet. Lige som sidste kamp fik vi en mareridtsstart, da Hyland kom højest på et hjørnespark og scorede på det første skud i kampen. Miller fik gang på gang vist lovende takter, da han på flere tidspunkter driblede forsvaret, men alene med målmanden, var han ikke skarp. I det 17.-minut var Saint Etienne så for første gang siden scoringen oppe på vores banehalvdel, og da Rivíere modtog bolden 30 meter fra målet, tøvede han ikke, men bankede den ind bag Schmeichel; 2 skud, 2 mål – ikke helt skidt for franskmændene. 21 minutter og mange, mange chancer senere kunne Ishmael Miller endelig score, men det tog kun 4 minutter og så stod der 3-1; Effektiviteten var helt i top, da Saint Etienne ikke engang behøvede at skyde, da Nigel de Jong klarede skærene for dem. Lige før halvleg kunne Lallana så med et fantastisk langskudsmål så reducere, men helt uforståeligt fløjtede dommeren for offside. I anden halvleg fortsatte Southampton med at skabe chance på chance, men især Miller var en stor synder foran mål. Der måtte andre boller på suppen, og Filippi var for første gang, siden skadesorgiet, fra start, hvilket han takkede for, da han i det 55.-minut headede 2-3 scoringen i mål. Flere gange kom vi tæt på, inden Le Bihan fik et indlæg lige i panden med frit mål i det lille målfelt, men helt uforståeligt brændte han. 2 minutter senere var scenariet helt det samme – bare spejlvend; Det var nemlig John Fleck, der fik chancen, og den udnyttede han. Kampen bølgede frem og tilbage, men det blev lige ved og næsten, da kampen sluttede 3-3, og Southampton er ude af Europa League.

SS af stilling og kampe kan ses her

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #273: 17 Jul 2011, 12:24 »

Fin update lidt aveligt at kampen mod Elfborg kom til at koste den videre gang i Euro League men sådan er det jo engang imellem Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #274: 17 Jul 2011, 13:12 »

Det var nu mest sidste kamp, som jeg vil se tilbage på med ærgrelse; Vi var klart bedst og ramte også træværket i det 85.-minut... Heldet kan åbenbart kun gå en vej Skuffet

wermuth
Ynglingespiller

« Svar #275: 17 Jul 2011, 13:32 »

Fedt Spil i har kørende, følger så meget med som jeg kan :-) Vmanstar hvad hedder dit skin?

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #276: 17 Jul 2011, 13:50 »

Fedt Spil i har kørende, følger så meget med som jeg kan :-) Vmanstar hvad hedder dit skin?

Steklo   Peace

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #277: 18 Jul 2011, 18:15 »

Jeg har en rigtig dårlig nyhed drenge Skuffet

Min computer er brudt ned, hvorpå savegamet og FM lå; Det vil sige, at al data siden sidste upload formodentligt er gået tabt, og at jeg heller ikke kan spille FM, indtil min computer er repareret - eller skiftet ud. Jeg beklager rigtig meget og skælder mig selv ud for ikke at have noget data-backup.

Jeg foreslår, at en af jer tager Readys upload og spiller videre, og så "sletter" vi det, som jeg har lavet.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #278: 18 Jul 2011, 23:47 »

Altså jeg kan godt tage spillet og spille videre fra mit eget. skal bare vide om jeg skal gøre det eller ej ret hurtigt Smiley fordi har 1dag til at spille det færdig og det er hele Tirsdag hvilket jeg godt kan hvis det er så jeg kigger imorgen:)
Men hvis Sj har lyst til at tage spillet nu og vi så bare køre spillet forfra så gør vi det Smiley (Min favorit)4
Dog skal det siges at jeg er ved den 1. november så jeg er godt på vej med spillet hvis det er Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jul 2011, 00:41 af Ready123 » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #279: 19 Jul 2011, 13:02 »

Ready hvis du kan køre spillet videre må du meget gerne det, jeg er lige startet på arbejde igen efter sygmelding så har ikke så meget tid lige nu.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #280: 19 Jul 2011, 13:21 »

Jeg tager og køre denne sæson så, men kan du overtage den allerede imorgen hvor jeg er færdig med sæsonen? ellers skal TheX gøre det Smiley eller en ny 5mand

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #281: 19 Jul 2011, 15:58 »

Kan godt overtage imorgen, har tid til at spille fredag aften og hele søndag, så burde kunne nå det der Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #282: 19 Jul 2011, 17:21 »

Der bliver en update inden længe med mine indkøb fra sæson start også helt indtil vinter med Euro League og det hele Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #283: 19 Jul 2011, 17:28 »

Lyder godt Ready, glæder mig til at høre mere.. Tænkte på om vi skulle åbne for tilmelding? og måske få 1-2 spillere mere ind?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #284: 19 Jul 2011, 17:49 »

Jeg tænkte selv det samme måske starte med 1 også lige overveje med alle de andre omkring den 2. plads Smiley

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010