Southampton
Første halvdel af sæsonen
Det bliver kun til 2 updates denne sæson men her er den første med indkøb og første halvdel af sæsonen.
Indkøb:Der er blevet handlet utrolig meget ind for at forstærke sig til strabasserne i Euro League hvor mit eget mål var at gå videre fra gruppe spillet hvis lodtrækningen ellers var med The Saints. Hele 14 spillere har fået lov at trække Southampton trøjen over hovedet denne sæson.
Jeg fremhæver et lille udklip her:
Darren GibsonDarren Gibson er hentet ind for at styrke midtbanen da jeg fandt den meget tyndt og bestem ikke god nok til Premier League.
Barry BannanBarry Bannan er ligsom Darren også hentet for at styrke den noget tynde midtbane.
Ousmane DialloOusmane Diallo var faktisk hentet ind som et kæmpe stort talent til angrebet i fremtiden men han har vidst sig at selv i en alder 17 år klar til at tage det helt store spring og er faktisk hoppet ind i start elveren fra start af.
Alle indkøb og salg kan ses
HerCharity ShieldCharity Shield skulle spilles den 10 August mod ligavinderene fra sidste sæson Chelsea.
og de engelske mestre vidst også deres klasse og vandt kampen 1-2
Ligaen:LigaenMedieprognosen siger en 19 plads og det kan jeg med det samme sige at der har de taget fejl! holdet ligger her den 1. Februar nummer 11 i ligaen og holdet har gjort det rigtig godt i denne sæson bedre end jeg selv forventede med de mange indkøb.
Liga Cuppen:Liga cuppen første kamp for vores Southampton blev desværre også vores sidst da vi trak Fulham på udebane og det blev den meget tæt kamp efter 1-1 ved pausen og 2-2 til slut efter en scoring af Andrey Arshavin i det 92min. Kampen blev afgjort på straffespark, hvor Fulham havde heldet på deres side og vandt 5-3.
FA Cup:Første kamp i FA cuppen var mod Milton Keynes Dons og den skulle vi spille på hjemmebane hvilket holdet udnyttede til fulde og vandt kampen sikkert
3-1 og havde hele 4 skud på træværket så det kunne have gået meget værre for MK Dons hvis heldet var mere på The Saints side denne kolde dag i Januar.
Euro League:Euro Leauge startede ud med to kvalifikations kampe som var mod Sheriff fra Moldova begge kampe blev vundet sikkert først 0-5 på udebane og 6-3 på hjemmebane. Vi var dermed videre til gruppespillet.
Gruppen blev:
Stuttgart (1. Seed)
Southampton (2. Seed)
Elfborg (3. Seed)
Trabzonspor (4. Seed)
Kampe endte som følgende:
Elfsborg 1 - 2 Southampton (1.kamp)
Southampton 3 - 0 Stuttgart (2.kamp)
Southampton 3 - 2 Trabzonspor (3.kamp)
Trabzonspor 2 - 2 Southampton (4.kamp)
Southampton 2 - 2 Elfsborg (5.kamp)
Stuttgart 4 - 1 Southampton (6.kamp)
Disse kampe gav os i alt 11 point og det var nok til at gå videre til første knockout runde som bliver mod franske Toulouse.
Gruppen kan ses
HerDen nye start 11 kan ses
Her