LukasPodolski
|
|
Sådan! Fantastisk, intet mindre! Tilføjer lige lidt i 2.-indlæg efter jeg har spist Kan vi ikke få SS af økonomi? Og er du snart klar til at sende spillet videre i rækken? Her kan i se økonomien. Vi taber desværre penge hver mdr. pga høje spiller løninger så der skal roddes lidt op i spillerene når TheX overtager spillet. Jeg er næsten klar til at sende det videre..
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Her kan i se økonomien. Vi taber desværre penge hver mdr. pga høje spiller løninger så der skal roddes lidt op i spillerene når TheX overtager spillet. Jeg er næsten klar til at sende det videre.. Hahaha TheX får det hårdt ikke nok med han ikke skal rykke ned han skal også have styr på lønningerne
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Hahaha TheX får det hårdt ikke nok med han ikke skal rykke ned han skal også have styr på lønningerne Og han skal spille Europa League!!! Held og lykke til TheX!! Jeg føler med dig
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Og han skal spille Europa League!!! Held og lykke til TheX!! Jeg føler med dig også mig glæder mig til at se hvordan han klare det der er jo slet ikke pres på
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Og han skal spille Europa League!!! Held og lykke til TheX!! Jeg føler med dig Det glæder jeg mig faktisk til. Dog tror jeg ikke ligefrem vi kommer forfærdeligt langt
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Det glæder jeg mig faktisk til. Dog tror jeg ikke ligefrem vi kommer forfærdeligt langt Nej men det må da give lidt penge i klubkassen
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Nej men det må da give lidt penge i klubkassen Ja forhåbenlig Men jeg er sikker på TheX nok skal klare sig rigtig godt
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Ja forhåbenlig Men jeg er sikker på TheX nok skal klare sig rigtig godt har du det snart klar, eller kan jeg godt spille lidt på mit nuværende save inden du får det uploadet?
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Jeg er fuldt igang med at uploade tager nok 5 min endnu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jeg tror da også lige jeg henter spillet for at kigge lidt nærmere på tingende!
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Holy fucking jesus... Forventningerne er MINIMUM midterplacering. gud fader bevares.
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Hehe ja de er rimlig hårde. Jeg har lige kigget på hvilket spillere der har kontrakt udløb, og Lars Jakobsen og Michael Owen og Atouba og Ali Karimi ser meget spændende ud
|
|
|
|
|
|
|
|