home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1039 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 75254 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #75: 27 Jun 2011, 10:14 »

Så er der tilføjet en del mere i 2.-indlæg. Udmærkelser kan både være månedens manager, men også verdens bedste spiller osv.

Trofæskab siger lidt sig selv Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #76: 27 Jun 2011, 13:52 »

Ja tak.
Jeg aner ikke hvor mange saves jeg har forsøgt at starte med dem, men det failer altid Tunge
Af en eller anden grund så håber jeg næsten at du ikke rykker op så jeg er fri for at skulle sørge for at vi ikke rykker ned igen  crazy
Hahahahahahahaha!!! Grin

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #77: 28 Jun 2011, 12:15 »

#2 - Part 1

33 kampe er spillet, sæsonen har budt på op og ned ture, heldigvis flest opture. Spillere har skuffet og spillere har overrasket. Men indtil videre har det har det alt i alt være en god sæson for The Saints.

Kigger vi først på resultaterne har den største skuffelse være vores tidlige exit fra FA Cuppen, vi spillede en meget ring kamp og blev spillet ud af banen af et hold som ligger en række under os. Kigger vi så på ligaen har der desværre også være lidt nedture, her tænker jeg på kampen mod Peterborough som blev tabt med 1-0 i denne kamp bliver vi igen udstillet og bliver spillet ud af banen, vi får stort set ikke et ben til jorden.

Kigger vi på spillere som indtil videre har skuffet i sæson må jeg nævne Aleksandrs Kolinko den 35 årige målmand var købt ind som en sikker sidste skanse og skulle med sin store rutine være med til at sikre et stabilt forsvar, men den gamle man skabte mere ondt end godt på vores hold og blev i vinters transfer vindue skibbet afsted til Pescara for 3,5 mio kr. Hvilket må siges at være godt for en gammel mand som har spillet flere dårlige kampe end gode.

En anden mand der har skuffet har været Adam Lallana som før sæsonen var af mig udset til at spille en stor rolle i vores forsøg på at rykke op. Men dette er udeblevet og det skyldes skader i starten af sæson blev Adam skadet i 4 mdr. og efter at have lavet comeback blev han igen skadet i ydereligere 6 uger, så indtil videre har Adam kun spillet 11 kampe i sæson og er på vej tilbage i stor form og kan forhåbentlig holde sig skades fri i lang tid.

Nu skal vi så over til den lidt sjovere del af min update, nemlig de opture vores hold har haft denne sæson, og som sagt er der heldigvis flere opture end nedture!!

Hvis vi starter med at kigge på de gode resultater som holdet har opnået indtil videre i denne sæson, så er det værd at nævne vores eventyr i Liga Cuppen hvor vi er nået frem til finalen efter at have slået ikke færre end 4 Premier League ud. De 4 Premier League hold der måtte se deres drøm om en pokal ende på St. Mary´s Stadium er Sunderland, Stoke, Blackpool og Arsenal. Vi har været så heldige at spille på hjemme bane i 3 af kampene, opgøret mod Arsenal blev spillet over 2 kampe hvor vi på udebane igen viste godt spil og tabte knebent med 3-2 til et Arsenal hold med mange reservere spillere, men dette betyder ikke at resultatet bliver dårligere af den grund. På hjemmebane viste vi igen hvor godt et hjemmehold vi er ved at sende Arsenal tilbage til London med en 3-1 sejr.

Vi er nu klar til finalen som skal spillet på Wembley Stadion foran 90.000 tilskuere, modstanderen i kampen om Liga Cup Pokalen er stenrige Manchester City som i denne sæson har brugt svimlende 820 mio. kr. på nye spillere. Dette bliver en stor opgave for vores Southampton hold. Men jeg er sikker på vi er i stand til at overraske alle i England og tage pokalen!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #78: 28 Jun 2011, 12:17 »

#2 - Part 2

Nu skal vi så kigge på hvilke spillere der har vist storspil indtil videre i sæsonen. Hvis vi starter i forsvaret har vi vores vice anføre José Fonte som indtil videre i sæson har scoret hele 9 mål, de fleste af disse mål er scorede på hovedstød. Samtidig har José Fonte været medvirkende til at vi i Ligaen kun har lukket 27 mål ind i 33 kampe.

Kigger vi så på midtbanen har vi vores dybt liggende Playmaker og vores anføre Dean Hammond som ligger og rydder op i mellem rummet mellem midtbane og forsvar. Dean har indtil videre har en god sæson og det viser han gns. bedømmelse på 7.07 da også, hans afleverings rate i ligaen ligger på imponere 85%.

Nu kommer vi til manden som har største del af æren for at vores sæson indtil videre har været så god. Manden hedder Rickie Lambert og må lige nu regnes for vores største stjerne. Rickie har indtil videre i sæson scoret 20 mål i alle turneringer og lagt op til 21 mål hvilket på siges at være mere end godkendt.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #79: 28 Jun 2011, 12:19 »

#2 - Part 3

Der er også sket lidt på transfer siden i Southampton her i vinters transfer vindue og det skal i da snydes for. Ind er kommet 1 målmand, 1 forsvar, 2 midtbane spillere og 1 angriber. Vi har i denne sæson været ramt af mange skader og derfor har vores hold til tider manglet noget brede derfor har jeg valgt at hente disse spillere ind.

Den første jeg har valgt at hente er Adam Bogdan fra Bolton. Efter vi solgt Kolinko manglede vi en god målmand og da jeg blev tilbud Adam for 2,5 mio. kr. slog jeg til med det samme da Adam har en stor fremtid foran sig og kan vise sig blive et godt salgs objekt i fremtiden.

I forsvaret er vi blevet forstærket med en central forsvar som mange i England kender. Han har spillet 8 U landskampe for England og var for nogen år siden blevet spået til at blive fremtidens mand på Englands A-Landshold men pga. af skader skete dette dog aldrig. Manden vi har hentet ind hedder Calum Davenport og har før spillet i Tottenham, Sunderland og West Ham. Calum var tilbage i 2004 udlejet til netop Southampton hvor han opnåede 10 kampe.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #80: 28 Jun 2011, 12:22 »

#2 - Part 4

På den central midt har vi også manglet noget ungt blod og noget brede derfor har jeg valgt at hente en 20 årige midtbane spiller ind som startede sin karriere i Leeds, men har fået sin fodbold opvækst i Chelsea hvor han dog aldrig opnåede nogen førsteholds kampe. Han er kommet til klubben for  2,75 mio. kr. denne spiller er hentet ind som bredde spiller og som fremtidig salgs objekt, der er selvfølgelig tale om Michael Wood.

I angrebet manglede vi en mål farlig angriber til at supplere vores 2 starter Lambert og Barnard. Så jeg valgt at hente topscoren i vores Liga som før han kom til os havde lavet 14 mål og lå nummer 1 på topscore listen, og i en alder af 24 år har han også fremtiden foran sig og viste da også i en af hans første kampe for os at han kan lavede mål i hjemme kampen mod Charlton scorede han ikke mindre end 5 mål i en kamp som vi vandt 7-2. Vores nye angriber hedder Will Hoskins.

Til sidst vil jeg lige give jer et overblik over Ligaen som den ser ud efter 33 kampe.

Samtidige kan jeg lige nævne at vi er i endnu en finale. Den lille pokal turnering som hedder Vans Pokal har vi formået at spillet os i finalen efter en sejr i semi finalen over Swindon over 2 kampe. I finalen skal vi møde Accrington fra npower League 2 hvilket burde betyde at vi vinder Vans Pokalen.

Dette var så alt for mig fra denne gang, jeg vil snart kommer med en sæson afslutning og det bliver spændende at se hvor mange pokaler vi kan hive hjem. Hvis i har nogen spørgsmål til holdet eller ting omkring holdet så bare fyr løs!

PEACE OUT!

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #81: 28 Jun 2011, 12:22 »

Gode indkøb Peace

Hvor mange kampe har Lambert spillet?

20 kasser og 21 assist!!! Vandvittigt! Det er jo bedre end Messi?

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #82: 28 Jun 2011, 12:23 »

PUHA!!! Det var noget af en omgang.. Blev nød til at dele det hele op i 4 afsnit pga. IMG buggen som vmanstar også siger Smiley Håber i nyder den lange update Opstemt

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #83: 28 Jun 2011, 12:23 »

Gode indkøb Peace

Hvor mange kampe har Lambert spillet?

20 kasser og 21 assist!!! Vandvittigt! Det er jo bedre end Messi?

37 kampe er han oppe på indtil videre Wink

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #84: 28 Jun 2011, 12:24 »

Rigtig god update Thumbs Up

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #85: 28 Jun 2011, 12:33 »

Rigtig fed update og dejlige resultater! Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #86: 28 Jun 2011, 12:40 »

10 point forspring og 12 kampe tilbage. Jeg tror på oprykning Thumbs Up

Ariana Grande
Manager

« Svar #87: 28 Jun 2011, 12:43 »

Det ser fremragende ud Smiley
Så ser det jo ud til at jeg kommer til at skulle kæmpe om overlevelse i næste sæson! Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #88: 28 Jun 2011, 12:44 »

Jeg kan lige sige at jeg snart skal møde City i Liga cup finalen.. City ligger nr 10 i PL og derfor er dette deres eneste mulighed for Europæisk fodbold næste sæson. Mon ikke de spiller op med alle stjerne?

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #89: 28 Jun 2011, 12:50 »

Jeg kan lige sige at jeg snart skal møde City i Liga cup finalen.. City ligger nr 10 i PL og derfor er dette deres eneste mulighed for Europæisk fodbold næste sæson. Mon ikke de spiller op med alle stjerne?

Bare sørg for at give spillerne et ordentligt skud doping

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010