|
Jonaspetersen93
|
|
Jeg er lige her :=)
DU ER FUCKING VILD DUDE!
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
hvad er det til højre oppe ved din stats?? er det doping? så er det jo ud af klubben 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Enged
Gæst
|
|
Hvad foregår der? Så kommer man hjem fra Roskilde Festival, og så er der kun 6 spillere tilbage i FC Lolland. Hvad er der foregået og bliver der stadig spillet i klubben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamdenrare
|
|
Hvad foregår der? Så kommer man hjem fra Roskilde Festival, og så er der kun 6 spillere tilbage i FC Lolland. Hvad er der foregået og bliver der stadig spillet i klubben?
Folk blev utålmodige over et eller andet og skred. Ved ikke hvad det var de manglede. Kunne jo bare have udnævnt en til æresmedlem, hvis det var så vigtigt at have en online 24/7.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Folk blev utålmodige over et eller andet og skred. Ved ikke hvad det var de manglede. Kunne jo bare have udnævnt en til æresmedlem, hvis det var så vigtigt at have en online 24/7..  folk vil nok gerne have opgraderet deres træner , manager og stadion ..
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
hamdenrare
|
|
folk vil nok gerne have opgraderet deres træner , manager og stadion ..
Nu laver du fis, ikke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Folk blev utålmodige over et eller andet og skred. Ved ikke hvad det var de manglede. Kunne jo bare have udnævnt en til æresmedlem, hvis det var så vigtigt at have en online 24/7..  Men det var du jo heller ikke online til at gøre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamdenrare
|
|
Men det var du jo heller ikke online til at gøre.  Jeg var online fredag og en gang både lørdag og søndag. Der var ingen problemer lørdag men da jeg loggede på søndag var i smuttet. Beklager jeg ikke er tankelæser og ikke havde tid i den weekend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
HVordan går det for de andre klubber i spillet ?
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hej. Klubben Greve IF søger to midtbane spillere, og to forsvarsspillere.. 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enged
Gæst
|
|
Hvilket niveau er den på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Vi har vundet alle kampene stort i 5. division.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Vi har vundet alle kampene stort i 5. division.
I ligger nr 3 og jeres niveau er ikke det bedste ,,
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Vi har da stadig vundet alle, og alle der mega aktive.. Klubben startede her for nylig. Edit: Sorry, vi har tabt en  My bad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|