home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1110 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  10# Another cinderella story
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 10# Another cinderella story  (Læst 11923 gange)
Vashtar
Ynglingespiller

Sv: Another cinderella story
« Svar #15: 22 Jun 2011, 16:16 »

Udemærket start! Følger med Smiley

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #16: 22 Jun 2011, 16:18 »

Vil lige tilføje at jeg har samme problem som asj da jeg også markere hvor jeg er kommet til, hvilket er umuligt når det er et billede .. men følger stadig Wink

FC Barcelona

Guldbrand
Blogmester

« Svar #17: 23 Jun 2011, 11:58 »

Diego Benaglio     -     Georgios Samaras 

Thomashald
Gæst

Sv: 2# Another cinderella story
« Svar #18: 23 Jun 2011, 14:52 »

Personligt syntes jeg at købet af Samaras er hul i hoved? og kunne du ikke have købt Akinfeev for samme pris som Benaglio? Ellers fin blog Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #19: 23 Jun 2011, 14:53 »

Personligt syntes jeg at købet af Samaras er hul i hoved? og kunne du ikke have købt Akinfeev for samme pris som Benaglio? Ellers fin blog Wink

prøv læs introen der står der at han ikke vil købe de store før efter 3 sæsoner

Tidligere: Baloo38

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #20: 23 Jun 2011, 15:03 »

Du er en fuldstændig fantastisk blogger, Guldbrand, og jeg beundrer virkelig det du kan! Jeg har fulgt de fleste af dine tidligere blogs, og jeg har altid lagt søvnlæs i flere nætter når du har stoppet dem. Græder Ej, overdrivelse fremmer forståelse du ved. Wink

Denne blog ser ud til at blive endnu en fantastisk en fra din side, og jeg er stor fan af din måde at gå til spillet på. Jeg aner ikke hvad geniescout er, men det lyder som noget "snyd" af en art, så det er bestemt kun et plus du ikke bruger det!

Samaras indkøbet forstår jeg ikke en meter af selvom du siger du ikke vil hente mainstream navne, men er Dame N'Doye ikke bedre bare for at komme med et hurtigt eksempel? Peace - Benaglio er jeg tilgengæld gigantisk fan af, han er virkelig en absolut fremragende keeper, så ham kan du godt forvente dig meget af. I hvert fald hvis han er ligeså god som i virkeligheden. Hehe.

Endnu engang - flot arbejde. Fortsæt med din arbejde og ikke mindst dit layout, som jeg modsat andre er vildt begejstret for! Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Guldbrand
Blogmester

« Svar #21: 23 Jun 2011, 15:07 »

Angående Samaras så er han udelukkende købt til at dække hullet for Bendtner, mens han er skadet. Derfor gik jeg efter en billig, dog OK angriber, og der var Samaras oplagt. Når Bendtner kommer tilbage fra sin skade, så vil Samaras ikke have nogen rolle på holdet længere, og højst sandsynligt blive solgt igen. Jeg ville bare ikke stå i en situation hvor Chamakh også blev skadet, og jeg derfor ikke havde en passende angrebstype på holdet..

Angående akinfeev, så vil jeg ikke købe mainstreamspillere. . Desuden er Benaglio undervurderet, og helt sikkert en god målmand..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #22: 23 Jun 2011, 15:28 »

Mange tak for det lange og meget rosende indlæg The_Gerrard.   Peace

Faktisk var N'Doye også en spiller jeg havde kig på, men jeg vurderede at prisen for ham var for høj i forhold til hvad jeg søgte. Alternativt skulle jeg ud og leje en spiller, men her var ingen interessante emner, og derfor valgte jeg i sidste ende at købe Samaras, som trods alt kun kostede 18 millioner kr. og kun skal være backup i de måneder Bendtner er ude..

Thomashald
Gæst

« Svar #23: 23 Jun 2011, 18:01 »

Fair nok, alle har jo ret til sin mening Wink

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 23 Jun 2011, 18:19 »

Jeg følger helt klart. Der er dog nogle enkelte stavefejl mht. til nutids-r, men værre er det jo ikke. Spændende indkøb og jeg glæder mig til at se, hvad du kan få ud af dem. Jeg kan derimod, i forhold til nogle af de andre, godt lide layoutet. Forsæt det gode arbejde! Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #25: 23 Jun 2011, 20:49 »

Guldbrand
Blogmester

Sv: 3# Another cinderella story
« Svar #26: 24 Jun 2011, 11:30 »

Baliian
Landsholdsspiller

Sv: 4# Another cinderella story
« Svar #27: 24 Jun 2011, 14:41 »

God start på denne blog!
Du skriver godt og grafikken er også helt i orden Smiley
Jeg følger med.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #28: 24 Jun 2011, 17:10 »

God start på denne blog!
Du skriver godt og grafikken er også helt i orden Smiley
Jeg følger med.

Mange tak, og dejligt at have dig med som læser..  Smiley

Iøvrigt vil der højst sandsynligt ikke komme flere updates her i weekenden, da jeg skal til stævne med mine U-13 drenge. Men regner stærkt med at der vil komme en update igen på mandag..   Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #29: 26 Jun 2011, 15:34 »

Stævnet for u-13 drengene er overstået, og det blev til nogle flotte sølvmedaljer.. Da jeg er tidligere hjemme end forventet (dog fysisk og mentalt træt) så har jeg besluttet mig for at forkæle jer med endnu en update som jeg har liggende.. Den vil derfor være klar om nogle få minutter..   Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010