Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 598 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Celtic - Succes i Europa er målet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Celtic - Succes i Europa er målet (Læst 1190 gange)
N17
Manager
Celtic - Succes i Europa er målet
«
:
11 Sep 2006, 23:25 »
Ja jeg kommer med en ny blog, da Rennes bloggen som skrevet gik død pga. at jeg ikke kan få savegamet til at virke, efter jeg havde lagt det på cd
.. Hvis nogen kan hjælpe, så send en PM.
Men indtil videre, så bliver det så denne blog jeg kører med. Håber I vil læse med. Ris/Ros og konstruktiv kritik modtages gerne.
Celtic FC ansætter ny træner
Den 37-årige irske træner Alen Chrissen er blevet ansat som ny træner for de grønne fra Glasgow. The Bhoys har som mål at etablere sig i den absolutte elite i Europa, og der mener man at Alen kan fører klubben til store ting. Første mål vil være at blive en etableret deltager i gruppespillet i CL.
”Det er et sats at ansætte Chrissen, men vi mener at han kan fører vores klub til store ting. Han har været i klubben i flere år, som ungdomstræner for vores elitehold i de ældste årgange. Så det er ikke en ukendt personlighed her i klubben. Det var en enig bestyrelse som traf beslutningen om at ansætte ham.”
udtaler bestyrelsesformand Brian Quinn
Målet for den kommende sæson er at vinde ligaen, samt få succes i europa, men pga. klubbens dårlige økonomi er der ikke noget videre transferbudget at gøre godt med.
”Jeg skal nok klare mig med den spillertrup vi har nu, men der vil nok komme nogle forstærkninger. Men det lille beløb jeg har at gøre godt med skal bruges ordentligt.”
siger Chrissen inden det var af sted til træningsbanen og første træningspas som chef for førsteholdet.
Ny træner glæder jeg til at møde fansene
Chrissen er stor beundrer af Celtic fansene.
Alen Chrissen har kun været i klubben få dage før han prøver at vinde fansene hjerter.
”Det er en klub med en ekstrem fangruppe. Ikke ekstremt forstået voldeligt, men det er en ekstrem lydkulisse som der møder modstander holdene på Celtic Park. Det er ikke noget som er sjovt at være oppe imod. Og de er uden tvivl en meget vigtig faktor for vores kamp mod den europæiske top.”
Formanden for Celtic supporterne har taget udtalelsen til sig, men mener samtidig at holdet skal gøre sig fortjent til støtten som supporterne leverer både i medgang og modgang.
”Jeg er helt enig med formanden for supporterne. Selvfølgelig skal vi gøre os fortjente til opbakningen, og det lover jeg at vi nok skal gøre os. Vi vil spille flot fodbold, men samtidig vil vi også spille med musklerne. Vi er uden tvivl det bedste hold i Skotland.”
Truppen til den kommende sæson:
Målmænd
Artur Boruc
David Marshall
Forsvar
Gary Caldwell
Adam Virgo
Bobo Baldé
John Kennedy
Lee Naylor
Paul Telfer
Mark Wilson
Midtbane
Thomas Gravesen
Neil Lennon
Paul Lawson
Aiden McGeady
Stephen Pearson
Maciej Zurawski
Craig Beattie
Shunsuke Nakamura
Alan Thompson
Jiri Jarosik
Shaun Maloney
Angreb
Kenny Miller
Derek Riordan
Jan Vennegoor of Hesselink
Målet er guld
Aston Villa efter ungt talent
Aston Villa har i dag sendt et tilbud på omkring 30 millioner kroner af sted mod Celtic Park på den unge offensiv spiller Aiden McGeady. Celtic har dog besluttet sig for at forhandle tilbuddet. Om der kommer mere ud af det må vi se senere.
Første nye spiller til Celtic
Celtic FC har i dag præsenteret klubbens første ny indkøb. Det drejer som om den tidligere brasilianske landsholdsspiller Denilson, som klubben har hentet på fri transfer. Klubben håber at kunne få de ting at se, som der i sin tid gjorde Denilson til verdens dyreste fodboldspiller, da han skiftede til Betis Sevilla i Spanien.
Samtidig melder klubben at man har udlejet Stephen Pearson til Leeds United. Pearson har brugt for kamptræning, og da han spillede samme plads som Denilson, så var det tid at komme videre. Indtil videre varer lejekontrakten 6 måneder.
Denilson er klar til at vise sit talent i Skotland
Spansk bomber til Celtic
Alen Chrissen har endnu engang været på markedet. Denne gang har klubben skrevet en 4 årig kontrakt med den spanske bomber Diego Tristan, som kommer til klubben på en fri transfer, efter han var blevet fritstillet af Deportivo de la Coruna.
Manager Alen Chrissen er meget begejstret for at have tilføjet Tristan til truppen.
”Det er et scoop for os, at have sikret os en storspiller som Diego. Der har været arbejdet hårdt i kulissen for at hente ham, og han har nu besluttet sig for at komme til Celtic Park. Jeg glæder mig til at vise ham frem overfor fansene”
Diego Tristan er også selv meget glad for skiftet til den skotske storklub.
”Det er et vigtigt skridt i min karriere. Om jeg kan falde til i kulturen og klimaet kommer til at betyde meget for mine præstationer, men det forventer jeg selvfølgelig at jeg kan, eller var jeg ikke kommet. Derudover så ser jeg meget frem til at spille foran det entusiatiske publikum på Celtic Park. De er verdens bedste fans, så jeg glæder mig til at score for dem. De har stor andel i mit skifte.”
Samtidig meddelte klubben at man har udlejet den unge højreback Ryan Conroy til Ross County.
Diego skal finde målnæsen frem for The Bhoys
Celtic i økonomisk fremgang
Klubben oplever pt en fremgang i økonomien. Igennem den sidste måned har klubben tjent 20 millioner kroner, og er nu i plus på kontoen.
Træningskampe
Banik Ostrava – Celtic 3-3 ; 0-1, 0-2 og 2-3 Zurawski
Slavia Prague – Celtic 0-2 ; 0-1 Beattie, 0-2 Miller
Teplice – Celtic 0-3 ; 0-1, 0-2 Hesselink, 0-3 Beattie
Ag. Dimitrios – Celtic 1-3 ; 0-1 Hesselink, 0-2, 1-3 Riordan
Ergotelis – Celtic 0-2 ; 0-1, 0-2 Zurawski
Ionikos – Celtic 0-3 ; 0-1 Hesslink, 0-2, 0-3 Selvmål
Fransk landsholdsmålmand til Celtic
Den formodentlig sidste spiller i rækken af ankomne spillere til Celtic Park har i dag vist sig i Glasgow. Den franske landsholdsmålmand Fabien Barthez har underskrevet en to-årig kontrakt med Celtic, og er også kommet til klubben på en fri transfer.
Samme dag har klubben meddelt at de har hentet den unge højreback Justin Hoyte i Arsenal for 7.750.000 kroner.
Den franske sprællemand er skiftet til Celtic
Slut på juli måned
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
cube
Manager
Sv: Celtic - Succes i Europa er målet
«
Svar #1:
11 Sep 2006, 23:30 »
Må indrømme jeg ikke er vild med dine spillerkøb. Synes det mere ligner fyld en spillere med virkeligt potentiale og en fremtid i klubben, men ellers en god blog.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
N17
Manager
«
Svar #2:
11 Sep 2006, 23:35 »
Det må vi se senere, om spiller indkøbene for positiv eller negativ indflydelse. Jeg tror på det bliver positivt, ellers havde jeg selvfølgelig ikk købt dem
Og start så lige den blog Cube
TOTTENHAM HOTSPUR FC
cube
Manager
«
Svar #3:
11 Sep 2006, 23:53 »
Citat af: John Spurs 11 Sep 2006, 23:35
Det må vi se senere, om spiller indkøbene for positiv eller negativ indflydelse. Jeg tror på det bliver positivt, ellers havde jeg selvfølgelig ikk købt dem
Og start så lige den blog Cube
Ja, vi får se.
Hehe, det sker forhåbentlig efter denne sæson jeg har gang i med Valencia.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
Bademesteren
Manager
«
Svar #4:
12 Sep 2006, 09:25 »
Efter at have set Gravesen give den gas på Celtics midtbane i weekenden, fik jeg også lyst til at starte et spil op med The Bhoys.
Hentede også Denilson på fri, han gjorde det så godt, at han blev solgt til Real Madrid for £3 mio. allerede i første transfervindue.
Han er en ok spiller, men mest af alt en investering. Det samme kan sikkert gøres med Tristan, hvis du vil have lidt kroner i kassen.
Held og lykke med drengene!
Metsu1
Manager
«
Svar #5:
12 Sep 2006, 10:53 »
Har et spil, hvor jeg har overtaget Celtic i 3. sæson og jeg må sige at Craig Beattie bomber for vildt. Han har scoret 47 mål til sammen i de turneringer, jeg har været med i.
Samtidig er McGeady og Bobo Balde fremragende på hhv. midtbane og i forsvaret.
Det eneste, der er pisseirriterende er i Champions League, hvor jeg møder Roma i 1. KO runde, taber 2-0 ude, men har alt spillet, for derefter at komme på 3-0 hjemme, men selvfølgelig skal de have straffe 5 min. før tid, selvom de er spillet ud af banen i hele kampen.
Jeg synes altid det sker for mig, når jeg er et "midterhold"
Mht. bloggen synes jeg indkøbene er fede, men det er nok, fordi jeg aldrig er i en klub mere end 2-3 sæsoner af gangen, så jeg tænker ikke så meget over om der er 2 eller 10 år tilbage i de spillere jeg køber.
Jeg glæder mig meget til at høre mere fra Celtic Park, især om Graver bliver en storspiller.
Badefar
Manager
«
Svar #6:
12 Sep 2006, 17:09 »
iøvrigt er zurawski angriber
men ved ikke hvad han er i dit spil?
N17
Manager
«
Svar #7:
12 Sep 2006, 22:52 »
30. juli 2005: Aberdeen 2–4 Celtic : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Første kamp, og en kamp vi skal vinde. Selvom det er ude.
Kampforløb:
1. min 1-0 Chris Clark
32. min 1-1 Denilson
46. min 1-2 Jan Vennegoor of Hesselink
Pause:
Vi fører fortjent ved halvleg, og burde fører større. Desværre har vi også fået Denilson skadet i første halvleg.
73. min 1-3 Jan Vennegoor of Hesselink
79. min Kenny Miller mål underkendt for offside
86. min 2-3 Karim Touzani
90. min Michael Hart(Aberdeen)
91. min 2-4 Thomas Gravesen, straffespark
Slut:
En sikker og fortjent sejr, om end den var for lille. Men de tre point var vigtige i sæsonens første kamp.
MoM
: Jan Vennegoor of Hesselink(Celtic)
Vennegoor scorede 2 mål i sin debut
Resultater i første runde
Aberdeen vs
Celtic
2-4
Dundee Utd vs Hibernian 1-1
Hearts vs
Rangers
0-1
Motherwell
vs Inverness CT 3-1
St. Mirren vs
Dunfermline Ath
1-3
Kilmarnock
vs Falkirk 4-2
Med de resultater ligger vi på en 1. plads efter første runde.
6. august 2005: Celtic 2–2 Motherwell : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Første hjemmekamp, og en kamp vi skal vinde. Vi skal ud og vise os frem for hjemmepublikummet. Eneste ændring fra sidst er at skadede Denilson er ude af kampen, i stedet starter Nakamura på venstrekanten.
Kampforløb:
5. min 1-0 Maciej Zurawski
42. min 2-0 Maciej Zurawski
Pause:
Vi har igen domineret en første halvleg, og de er ikke kommet fra til en eneste chance i første halvleg.
77. min 2-1 David Clarkson
81. min 2-2 Steve McGarry
Slut:
Meget meget skuffende at vi kun får 2-2 på hjemmebane. Endnu værre fordi vi jo førte 2-0 ved pausen.
MoM
: Maciej Zurawski(Celtic)
Zurawski scorede 2 mål på Celtic Park
Resultater i anden runde
Celtic vs Motherwell 2-2
Dunfermline Ath vs
Hearts
0-3
Falkirk
vs Dundee Utd 1-0
Hibernian
vs St. Mirren 1-0
Inverness CT vs Kilmarnock 1-1
Rangers
vs Aberdeen 3-0
Med de resultater ligger vi på en 2. plads efter anden runde. På 1. pladsen ligger vores rivaler fra Rangers FC.
13. august 2005: Kilmarnock 0–3 Celtic : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: En sejr vil være belejlig efter kun at have fået 2-2 hjemme i sidste kamp
Kampforløb:
5. min 0-1 Kenny Miller
13. min 0-2 Maciej Zurawski
16. min 0-3 Maciej Zurawski
Pause:
Endnu en første halvleg som vi dominerer. Denne gang skal sejren altså holdes hjem i anden halvleg!
93. min Jan Vennegoor of Hesselink scoring annuleret for offside
Slut:
En sikker og meget fortjent sejr. Men efter den skuffende kamp sidst, så skulle det også ske.
MoM
: Lee Naylor(Celtic)
Naylor viste flotte takter gennem hele kampen
Resultater i tredje runde
Kilmarnock vs
Celtic
0-3
Dundee Utd vs Inverness CT 1-1
Aberdeen
vs Hearts 3-1
Hibernian vs Dunfermline 0-0
Motherwell vs Rangers 0-0
St. Mirren vs Falkirk 3-3
Denne rundes resultater har sendt os tilbage på førstepladsen.
20. august 2005: Celtic 5–0 Dundee Utd : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Så skal vi have første sejr på hjemmebane, men det kræver en bedre indsats end sidst på Celtic Park. Desuden så får Tristan formentlig sin første kamp for klubben i dagens kamp efter overstået skadesperiode. Denilson er også på plads på bænken efter sin skade
Kampforløb:
4. min Lee Mair(Dundee Utd)
5. min 1-0 Jan Vennegoor of Hesselink, straffespark
10. min 2-0 Maciej Zurawski
Pause:
En god første halvleg, og der er ingen tvivl om vi kører denne hjem med en mand i overtal.
46. min 3-0 Maciej Zurawski
62. min 4-0 Maciej Zurawski
72. min 5-0 Kenny Miller
72. min Diego Tristan kommer ind til sin debut. Han afløser Kenny Miller
88. min Maciej Zurawski skadet
Slut:
Vi fik en god og fortjent stor sejr, men der gik nogle skår i glæden, da Zurawski blev skadet til sidst. Forhåbentlig er det ikke for slemt.
MoM
: Maciej Zurawski(Celtic)
Igen viste Zurawski klassen, og er nu på 7 sæsonscoringer
Resultater i fjerde runde
Celtic
vs Dundee Utd 5-0
Dunfermline Ath vs
Aberdeen
0-2
Falkirk
vs Hibernian 3-1
Hearts
vs Motherwell 3-0
Inverness CT
vs St. Mirren 2-1
Rangers
vs Kilmarnock 4-0
Vi beholder førstepladsen med dagens resultater.
Yderligere undersøgelser af Zurawski
De yderligere undersøgelser af Zurawskis skade fra kampen mod Dundee Utd har heldigvis vist, at han skade kun vil holde ham uge i 3 dage til en uge. Så den farlige kantspiller er heldigvis snart klar igen. Indtil da vil Craig Beattie overtage pladsen.
Champions League gruppe trukket
Det største opgave i Champions League gruppe B er uden tvivl opgøret mellem Liverpool og Celtic. Men ingen af holdene må undervurderer de to andre hold i gruppen. Tyske Werder Bremen, samt Græske AEK Athen.
Det er denne pokal der kæmpes om
CIS Cup tredje runde
Celtic trak i dag 1. divisions klubben Gretna i tredje runde af den skotske pokalturnering CIS Cup.
Kampen spilles på Raydale Park den 21. september.
Kan Celtic gøre det igen?
27. august 2005: St. Mirren 0–1 Celtic : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Vi skal møde bundholdet i dagens kamp, og vi skal have alle tre point med tilbage til Celtic Park. For første gang starter Tristan på banen, og han henviser Kenny Miller til bænken. Zurawski var desuden allerede klar til dagens kamp.
Kampforløb:
Pause:
Vi har været det bedste hold, men har ikke rigtig haft nogle store chancer i kampen. Men det skal nok komme i anden halvleg.
68. min 0-1 Diego Tristan
Slut:
En skuffende indsats egentlig, men tre point er tre point.
MoM
: Lee Naylor(Celtic)
Naylor viste igen sit store potentiale
Resultater i femte runde
St. Mirren vs
Celtic
0-1
Dundee Utd vs
Rangers
0-2
Kilmarnock vs
Hearts
0-2
Motherwell
vs Aberdeen 2-1
Hibernian vs
Inverness CT
0-2
Falkirk
vs Dunfermline Ath 3-1
Vi beholder endnu engang førstepladsen med dagens resultater.
Stillingen
Slut på en fin august måned
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Dusty78DK
Manager
«
Svar #8:
13 Sep 2006, 08:50 »
God blog med gode resultater.
Det ser ud som om du er kommet i en meeeeget svær CL gruppe, men jeg krydser fingre for at det går dig godt.
Bademesteren
Manager
«
Svar #9:
13 Sep 2006, 08:58 »
Hejsan Spurs fan,
En udemærket blog du har gang i her, så for at gøre den bedre skulle du tage et kig i guidesektionen, hvor du finder en guide om indsættelse af billeder, så de bliver vist i den korrekte størrelse...
N17
Manager
«
Svar #10:
13 Sep 2006, 22:54 »
skal nok rette det, men bliver ikke i næste update.. Ved godt hvordan man gør det, men dovenskab i forbindelse med spillet har gjort at jeg ikke har fået det gjort
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #11:
14 Sep 2006, 01:30 »
Løvenkrands tilbage til Skotland
I de sidste minutter af transfervinduet har Celtic hentet den danske venstrekantsspiller Peter Løvenkrands tilbage til skotsk fodbold, hvor han med succes slog sine folder i rival klubben Glasgow Rangers.
I Celtic forventes det dog at den omkring 13.000.000 dyre dansker vil blande sig i kampen om pladsen både som venstrekant, men også en af de to pladser i front.
Løvenkrands er tilbage i skotsk fodbold
Månedens spiller August
Celtics højreback Lee Naylor er i dag blevet kåret til månedens spiler i august måned.
Efter en måned med gode præstationer sluttede Naylor foran Pospisil og Zurawski som månedens spiller.
Naylor månedens spiller August
10. september 2005: Celtic 5–1 Hibernian : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Det kører meget godt lige nu, så nu skal der holdes fast. Regner med at have Løvenkrands med i truppen til dagens hjemmekamp. Spændende hvordan fansene tager imod en gammel rival.
Kampforløb:
23. min 0-1 Steven Fletcher
27. min 1-1 Jiri Jarosik
43. min 2-1 Jiri Jarosik
Pause:
Vi spiller en god første halvleg, og er fortjent foran ved halvleg. Dog har vi ikke skabt rigtig mange chancer.
48. min 3-1 Maciej Zurawski
51. min 4-1 Thomas Gravesen
71. min 5-1 Jiri Jarosik
Slut:
Vores anden halvleg var helt forrygende, og der er ikke noget at klage over. Specielt viser Jarosik klassen.
MoM
: Jiri Jarosik(Celtic)
Jarosik var en skuffelse i Chelsea, men en succes i Celtic
Resultater fra sjette runde
Celtic
vs Hibernian 5-1
Dunfermline Ath vs Motherwell 1-1
Hearts vs
Dundee Utd
1-3
Inverness CT vs Falkirk 1-1
Rangers
vs St. Mirren 3-0
Aberdeen vs
Kilmarnock
1-4
Vi sidder stadigvæk på rækkens førsteplads
13. september 2005: AEK Athen 0–2 Celtic : Champions League
Optakt
: Første kamp i CL, og det er en af de kampe vi skal vinde for at erobre europa. Og så skal vi slå AEK på udebane, selvom det bliver svært.
Kampforløb:
36. min 0-1 Maciej Zurawski
Pause:
En meget lige kamp, men på den første store chance bringer vi os foran med 1-0.
55. min 0-2 Peter Løvenkrands
Slut:
En fortjent sejr, og vi holder AEK fuldstændig fra chancer i anden halvleg.
MoM
: Bobo Baldé(Celtic)
Baldé spillede en forrygende kamp i midterforsvaret
17. september 2005: Falkirk 2–3 Celtic : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Vi skal bare fortsætte den stime som vi er inde i, og det GØR vi! Virgo er tilbage i startopstillingen i stedet for den skadede Gary Caldwell.
Kampforløb:
2. min 1-0 Steven Thomson
17. min 1-1 Jiri Jarosik
31. min 2-1 Juho Mäkelä
Pause:
Fanme en skidt første halvleg, og vi er helt fortjent bagud med 2-1.
53. min 2-2 Jiri Jarosik
91. min 2-3 Alan Thompson
Slut:
Vores vilje var forskellen i anden halvleg, og så fik jeg held med min indskiftning af Alan Thompson i stedet for Denilson.
MoM
: Jiri Jarosik(Celtic)
Endnu en forrygende kamp af Jiri
Resultater fra syvende runde
Falkirk vs
Celtic
2-3
Kilmarnock vs Motherwell 1-1
St. Mirren vs
Hearts
0-2
Dundee Utd vs
Aberdeen
1-2
Hibernian
vs Rangers 1-0
Inverness CT vs Dunfermline Ath 0-0
Med Rangers’ nederlag, så er vi nu tre point foran i toppen.
21. september 2005: Gretna 1–3 Celtic : CIS Cup 3. runde
Optakt
: Vi skal videre. Gretna er fra den næstbedste række. Vi sparer dog et par af de faste spillere.
Kampforløb:
14. min 0-1 Aiden McGeady
36. min 0-2 Diego Tristan
Pause:
Vi dominerede fuldstændig i første halvleg, og de kommer ikke frem til noget.
79. min 1-2 Gavin Swankie
90. min 1-3 Peter Løvenkrands
Slut:
Vi går meget langt ned i tempo i anden halvleg. Det var ikke helt godt nok.
MoM
: Bobo Baldé(Celtic)
Endnu en fremragende kamp af Bobo Baldé
CIS Cup kvartfinalerne trukket
De fire kvartfinaler er i dag udtrukket, og det ser ud som følger her.
Celtic
vs Inverness CT
Motherwell vs Hearts
Rangers vs Dundee Utd
Aberdeen vs Hibernian
Pokalen er stadig en mulighed for Celtic
24. september 2005: Celtic 1–0 Dunfermline Ath : Bank of Scotland Premier League
Optakt
: Så det tid til ligaen igen, og vi skal holde vores forspring. Men jeg tror heller ikke på at vi taber på hjemmebanen Celtic Park. Vi er tilbage i stærkeste opstilling, men det giver også sæsondebut til Shaun Maloney efter nogle gode træningsindsatser.
Kampforløb:
4. min 1-0 Souleymane Bamba, selvmål
Pause:
Ikke vores bedste halvleg, men vi skaber alligevel en del chancer, men udnytter dem meget dårligt, hvilket scoren også viser.
Slut:
Vi vinder uden selv at score, det viser lidt om vores udnyttelsesprocent i det hav af chancer vi havde.
MoM
: Greg Paterson(Dunfermline Ath)
16-årige Greg Paterson blev kun passeret én gang
Resultater fra syvende runde
Celtic
vs Dunfermline Ath 1-0
Dundee Utd
vs Kilmarnock 4-2
Falkirk vs
Hearts
0-2
Hibernian vs
Aberdeen
1-3
St. Mirren vs
Motherwell
1-2
Inverness CT vs
Rangers
0-1
Go for it Bhoys.
28. september 2005: Celtic 1–0 Liverpool : Champions League
Optakt
: The Battle of Britain skal i gang nu. Liverpool startede CL med uafgjort. Vi med sejr, og jeg er sikker på vi tager en sejr til i dag.
Kampforløb:
Pause:
De to forsvarer har lukket fuldstændig af for chancer til modparten. Flotte defensive præstationer af begge hold.
47. min 1-0 Jan Vennegoor of Hesselink
Slut:
En fortjent sejr synes jeg. De kommer frem til nogle enkelte chancer, men ikke nogle kæmpe nogen. Og vi har selv et par stykker.
MoM
: Fabien Barthez(Celtic)
Barthez stod en god kamp for Celtic
Fra næste update, vil billederne være tilpasset, så det ser ordentligt ud
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Dusty78DK
Manager
«
Svar #12:
14 Sep 2006, 11:51 »
Sejr over Liverpool er ufatteligt stærkt gået!
Guldbrand
Gæst
«
Svar #13:
14 Sep 2006, 12:32 »
man må da sige at du klare dig ganske udemærket
krydret med en flot sejr over Liverpool !
Men ved ikke om det bare er mig, men jeg synts at skriften er træls at kigge på, så hvis du kunne ændre det, ville det bare være perfekt..
Men ellers forsæt det gode stykke arbejde..
Niko
Gæst
«
Svar #14:
14 Sep 2006, 12:53 »
Kanon Blog
Jeg får helt lyst til af starte et gem med dem .
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »