home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal updatesene være?
1. Måned updates, tak
- 5 (55,6%)
Som den seneste, tak
- 4 (44,4%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa  (Læst 9131 gange)
Sehested47
Førsteholdsspiller

Sv: O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa
« Svar #30: 24 Sep 2006, 20:26 »

Det med ciffertips hvordan kan du se det? eller er det noget du selv finder på?

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #31: 24 Sep 2006, 20:29 »

Det med ciffertips hvordan kan du se det? eller er det noget du selv finder på?

Tænker du på de øvrige resultater? Hvis det er dem, så er det sådan, som de andre hold spiller Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Motn
Juniorspiller
**

« Svar #32: 07 Okt 2006, 17:26 »

Tror han mener, oddsene du har lavet til dine kampe..

I spillet er oddsene ikke til at finde ud af,  så er de odds du har lavet af egen fri fantasi eller ved du hvad oddsene "svarer" til..?

Succes is temporary, loyalty is FOREVER

Zone 43
Manager

« Svar #33: 07 Okt 2006, 17:29 »

Tror han mener, oddsene du har lavet til dine kampe..

I spillet er oddsene ikke til at finde ud af,  så er de odds du har lavet af egen fri fantasi eller ved du hvad oddsene "svarer" til..?

Ahh.. Det er ikke så svært igen!

F.eks. hvis oddsen er på 3-5 så siger man 3/5+1 (i dette tilfælde 1.6)

edit: der kommer nok en update i aften eller i morgen. Alt efter hvor meget jeg får spillet Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don Abramovich
Manager

« Svar #34: 07 Okt 2006, 18:40 »

Skynd dig nu bare at få lavet den update ! den rigtig go' blog ! KUTGW

Zone 43
Manager

« Svar #35: 07 Okt 2006, 18:55 »

Skynd dig nu bare at få lavet den update ! den rigtig go' blog ! KUTGW

Jeg skal jo først have spillet måneden færdig! Wink

Det kan godt tage noget tid på den her maskine!

- Daniel Agger.

Don Abramovich
Manager

« Svar #36: 07 Okt 2006, 18:57 »

Jeg skal jo først have spillet måneden færdig! Wink

Det kan godt tage noget tid på den her maskine!
okay det er da iorden  Smiley men skybd dig alligevel Grin

Badefar
Manager

« Svar #37: 07 Okt 2006, 19:23 »

kommer der ikke snart en ny update

Zone 43
Manager

« Svar #38: 08 Okt 2006, 10:26 »

kommer der ikke snart en ny update

Jo, senere i dag Smiley

Jeg kan da afslører på nuværende tidspunkt at jeg driller et af de store hold Thumbs Up

- Daniel Agger.

Motn
Juniorspiller
**

« Svar #39: 08 Okt 2006, 12:08 »

OKay, tusind tak...

er det altid +1, eller?

Succes is temporary, loyalty is FOREVER

Zone 43
Manager

« Svar #40: 08 Okt 2006, 15:15 »

OKay, tusind tak...

er det altid +1, eller?

+1? Huh

Men jeg går da i gang med skrive update, når F1 slutter om lidt Thumbs Up

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #41: 08 Okt 2006, 18:36 »

Så er det igen tid at høre om Villa holdet. Der vil stå mindre end sædvanligt, men til gengæld vil det være over en længere periode end 'det obligatoriske 1. måned'.

Til sidst vil det blive offenligjort, hvem der købt ind. Forhåbenlig kan vedkommende gøre en forskel.

Enjoy.

2/10 Kamp i Premier League: Arsenal - Aston Villa

Arsenal var inden kampen store favoritter, noget de også beviste i kampen. Efter 8 min. måtte hjemmeholdets største stjerne, Thierry Henry, udgå med en skade, men ind kom Bergkamp som skulle bevise at han burde starte inde. Midt i første halvleg gjorde han til 1-0. Med få minutter igen i 2. halvleg var det hollandsk duo som gjorde det onde ved Villa. Van Persie og Bergkamp gjorde det hhv. til 2-0 og 3-0.

At Arsenal vandt i dag var fortjent nok, men de to mål de fik efter pausen kom efter vi satsede på at få et point med hjem. lød det fra Villa kaptajnen Mellberg

22/10 Kamp i Premier League: Portsmouth - Aston Villa

Pompeys var svage favoritter hos bookmakerne også de lagde også ud med lyn og torde, men Thomas Sørensen lod ingen mål gå ind fra start. Det gjorde han til gengæld efter ca. 30 min. Lualua kunne stille og roligt score da forsvaret ikke gik efter ham. Med få sekunder tilbage af 1. halvleg var det Portsmouth' forsvar tur til at sove. Luke Moore scorede til 1-1, som kampen også blev. 2. halvleg var ikke noget at råbe hurra for.

Det er utroligt skidt at de får sådan et mål i dag. Heldigvis blev det rettet op da Moore fik scoret, men vi må tage os sammen nu. lød det fra træner O'Neill

26/10 Kamp i Carling Cup: Aston Villa - Millwall

At vi (AV) var favoritter kom ikke bag på os, men derimod at Millwall kæmpede som gale. Efter en målløs, og kedelig, første halvleg var der gang i den efter pausen. Milan Baros var knap nok skiftet ind før han scorede til 1-0 med knap 15 min. igen. Og hvad der lignede en 1-0 sejr blev ændret til 1-1 kort før tid da Williams scorede, kampen skulle hermed ud i ekstra tid. Her skulle hjemmeholdet vise sig at være bedst. Med ca. 3 min igen scorede Hendrie sit første mål i sæsonen og bolden var dårligt nok sat i spil igen før Brown kunne score. 3-1 lød de samlede cifre.

Jeg er da glad for at have scoret mit første mål, men det vigtigere at vi vandt lød det fra Hendrie.

29/10 Kamp i Premier League: Newcastle - Aston Villa

Newcastle var favoritter til kampen. Trods det var spillerne mere end klar til kæmpe for at få point med hjem.

Newcastle lagde ud med pres fra start og det gav pote for dem! Efter små 4 min. kom de foran ved deres norske lejesvend Hanseveit, derefter var resten af første halvleg meget lige med store chancer til begge hold. Hvad Hanseviet gjorde i første halvleg, gjorde Angel i anden halvleg. 1-1, det resultat var de fleste på St. James Park forberedt på. Men hvad sker der?!? Solano scorer i de døende sekunder. Dermed kunne Newcastle løbe med de 3 point i en kamp, hvor pointdeling ville være på sin plads.

Jeg er altid glad for score mål, men Villa gjorde det godt og de har også givet mig gode oplevelser så jeg er da lidt ked af de ikke fik point idag. Forhåbenligt gør de det i deres næste kampe sagde Solano efter kampen.

6/11 Kamp i Premier League: Aston Villa - Middelsbrough

Medierne havde Villa, som svage favoritter pga hjemmebane fordelen. M'boro havde gjorde lidt som forventet hidtil. De lå midt i tabellen, mens vi rodede rundt i bunden.

Begge hold lagde godt ud offensivt. Efter knap 10 min. gav det pote for hjemmeholdet da M'boro's offsidefælde kikser også kan Milan Baros nemt gøre det til 1-0. Midt i første halvleg gav Wilfred Bouma kunnen på sin frisparksevne da han sparkede bolden i mål lige uden foran feltet. 2-0. Bouma havde også en fod i 3-0 målet! Han tog bolden fra Downing og så en fri Boukari, som fik den og løb ned og scorede. 3-0 ved pausen til Villa! Efter pausen var det mere stille og roligt og 'kun' med et enkelt mål til følge. Det var Bouma som kopierede sit første mål. 4-0, det gik kampen også hen og blev. Bouma, som scorede sine to første Villa mål, gik hen og blev MoM Thumbs Up

Jeg er godt nok glad.. Vi vandt for første gang siden sæsondebuten. Også fik jeg scoret to mål og blev MoM. Det var godt nok superb! sagde en glad Bouma efter kampen.

26/11 Kamp i Premier League: Aston Villa - Charlton

Efter at vi havde klasket M'boro 4-0 havde vi fået favorit 'titlen' mod et stærkt Charlton hold. Begge hold havde iøvrigt dansk målmand på i alle 90min. De skulle også spille en stor rolle for deres hold. Der er tale om Thomas Sørensen og Stephan Andersen.

I første halvleg skete der ikke så meget, det gjorde der efter pausen. Efter et lille kvarter kunne Luke Moore gøre det til 1-0. Det var en fejl af Stephan A. da han skulle kaste bolden ud til sin forsvarspiller, men Moore fik fat i bolden. Herefter stod der Charlton på resten af kampen. De skulle 'blot' bruge 10 min. til at udligne føringen. Det skete ved Hughes, som stod helt fri i feltet og det koster.. 1-1 endte kampen.

Det er skidt at vi ikke holder nullet idag. Vi gør det godt og vi jublet nok over vores 4-0 sejr. Men vi må bare kæmpe videre. lød det fra keeper Sørensen

29/11 Kamp i Carling Cuppen: Aston Villa - West Bromwich

Begge hold roder rundt i bunden af ligaen, selvom det ikke har meget med CC at gøre, vi er dog favoritter til kampen. Men som sagt er Carling Cuppen ikke noget jeg vil kæmpe for, med mindre vi kommer langt.

De første 90 min. er mildest talt røveledinge! Der skete ikke noget, udover at Martinez fra gæsterne blev udvist i slutningen af kampen. 0-0 efter de første 90 min. I ekstra tiden pressede vi på, men WBA' polske keeper havde en god dag i målet. 0-0 og straffesparks konkurrencen kaldte. Jeg håbede selvfølgelig på mine reserver, men frygtede lidt da Taylor blev småskadet i slutningen af de første 90. Men han overraskede positivt. Han tog ikke mindre end 3 spark. Så vi kunne gå videre med 3-1 efter straffe. Desværre er Taylor i op i 1½-3 uger.

3/12 Lodtrækning til Carling Cuppen: Aston Villa - Manchester United. Kampen spilles 21/12 på Villa Park.

4/12 Kamp i Premier League: Fulham - Aston Villa

Fulham var svage favoritter pga hjemmebane fordelen. Samtidig manglede vi to angribere! Baros og Angel. Jeg tog derfor Agbonlaghor op fra reserveholdet, hvor han har gjort det godt. Han fik også lov til at starte inde da Moore var meget træt. En beslutning som skulle vise sig at være klog.

Fulham pressede og pressede, men defensiven stod hvor den skulle. Efter en lille 3-0 får Agbonlagor en friløber sammen med Phillips, 1-2 er det faktisk, Phillips spiller Agbonlahor på det rigtige tidspunkt også banker han den ind. 0-1, på en af de chancer vi kom frem til. Resten af kampen stod på Fulham pres, men det endte i at Knight blev udvist for hjemmeholdet. Vi henter 3 point helt ufortjent efter spil og chancer, men sådan er fodbold.

Jeg er glad for min debut på 1. holdet og samtidig vise at jeg også kan score på det her niveau lød det fra målscore Agbonlahor

5/12 Premier League rundens hold. For Aston Villa kom Thomas Sørensen, Wilfred Bouma og Eric Djemba Djemba på rundens hold! Klik her for at se hele holdet.

7/12 Kamp i Premier League: West Ham - Aston Villa

Vi var overraskende nok favoritter til at vinde kampen! Oprykkerne fra London har gjort det over alt forventning og er i top 10! Vi er dog kravlet væk fra nedrykningsstregen. Jeg valgte at bruge samme 11 fra start.

Hjemmeholdet kæmpede som gale fra start og det gav pote for dem, for efter 15 min. stod der 3-0! på måltavlen. Ashton startede og Harewood med to fuldtræffe lige efter. Mod slutningen af 1 halvleg blev det ikke nemmere for os da Agbonlahor blev vist ud.. Også var løbet kørt, mere eller mindre, for Phillips kunne løbe gennem forsvaret uden problemer og scorer til 3-1 knap et minut inde i anden halvleg. Mere skete der ikke i den kamp.

Jeg er skuffet. Både over udvisningen og de tre mål de for, det må bare ikke ske. sagde en skuffet O'Neill efter kampen.

10/12 Kamp i Premier League: Aston Villa - Manchester United

Gæsterne fra Manchester var store favoritter til kampen. Med spillere som Van Nistelrooy, Rooney og Ronaldo ville give problemer for vores defensiv. Jeg forventede 'blot' en helhjeret indsats fra drengene idag.

Man Utd startede, som forventet. Nemlig med hårdt pres på vores defensiv, som spillede rigtigt godt. Men efter 8 min. kunne Utd spillerne juble over Giggs' mål. Men Utd spillerne havde dårligt fået armene ned før vi fik dem op. Phillips finder Moore, som banker den ind ved nærmeste stolpe. 10 min spillet og 1-1. Fed start. Indtil slutningen af kampen har vi det meste spillet og de fleste chancer overraskende nok. Det blev selvfølgelig også udnyttet ved Scott Brown der scorede med 4 min igen. Herefter står United for resten af spillet, men scorer ikke. 2-1 mod Man Utd Shockeret Opstemt

Jeg var et helt andet sted, da jeg skulle juble. Jeg kunne mærke en underlig følelse som var fed, men nu er det først gået op for mig lød det fra matchvinder Brown.

14/12 FA Cuppen: Aston Villa skal møde Brstol City. Den første kamp endte 1-1, hvilket den anden også gjorde, men Bristol var bedre til straffe og skal nu en tur til Villa Park den 7/1

17/12 Kamp i Premier League: Everton - Aston Villa

Everton var klare favoritter til kampen. De havde bl.a. hjemmebane fordelen samtidig havde de folk, som vidste hvor målet står.

Kampen går som den skulle, hvis man ser fra medierne' side, Everton har kontrol over kampen og de kan da også bringe sig foran med 1-0 efter 20 min ved Beattie, som scorede sit 15. mål i sæsonen!, Selvsammen Beattie skulle også gøre det til 2-0 20 min. senere. Nu så det pludselig sort ud, men mørket forsvandt hurtigt. For minuttet senere gjorde Moore det til 2-1 og vice-kaptajn Barry til 2-2 på straffe i overtiden af 1. halvleg. Men i anden halvleg skulle Milner, Brown og Boukari få en hovedrolle, de solgte nemlig holdet med under 20 min. igen. Først ville Milner lave en 'Jesper Olsen'. Det udnyttede Beattie til at scorer hattrick. I løbet af 10 min. efter 3-2 målet kunne McFadden gøre det til hhv. 4-2 og 5-2. Brown begik straffe mod Beattie og Boukari spillede McFadden, lidt a la 'en Jesper Olsen'. De tre mål var grunden til at spillerne fik en røvfuld efter kampen.

Vi kæmpede så godt i første halvleg, men efter pausen gik det galt. De tre spillere har undskyldt for resten holdet og vi må bare se frem mod de kommende kampe sagde en skuffet O'Neill

21/12 Kamp i Carling Cuppen: Aston Villa - Manchester United

Man Utd har revanche til gode fra sidst. Jeg har valgt at bruge McGann og Ridgewell fra start, da det 'bare' er Carling Cuppen. Sidst nævnte gjorde sig positivt bemærket ved at blive MoM.

Lidt som sidst pressede United drengene fra start og kom, igen, foran. Denne gang ved Richardsson, som scorede fra 35 meter! Det var Giggs som fik et hjørne, Mellberg clearede men bolden endte os Richardsson som skød med det samme. 1-0. Og igen som sidst kom vi tilbage kort tid efter. 4 min. skulle der blot gå før Philliphs kom på måltavlen. Resten af de 90 min var meget lige, det var det også i ekstratiden. Kampen skulle i straffe konkurrence. Her var Thomas Sørensen den bedste af to målmænd. Måske Sir Alex skulle havde beholdt Van der Saar i målet? Rullende Øjne

Helt sensationelt slår vi Man Utd 2 gange (eller 1 gang også 1 uafgjort om i vil) inden for 11 dage. Superb Thumbs Up

24/12 Lodtrækning til Carling Cuppen semifinalen: Arsenal - Aston Villa & Liverpool - Man City. Kampene spilles 11/1 på hhv. Highbury og Anfield. Sikke en julegave!

26/12 Kamp i Premier League: Aston Villa - Tottenham

De to hold, som nok har skuffet mest hidtil, mødes i Villa Park. Hjemmeholdet ligger nr. 15 og gæsterne fra London blot en placering over. Samtidig er det den sidste kamp på Villa Park i dette år, så der skulle meget gerne point på kontoen. Ifølge medierne er vi også favoritter.

Ja, der er ikke så meget at skrive om. Det blev en lidt af en fuser i denne kamp. En kedelig 0-0 løsning. Ikke noget, som nogen af holdene kunne bruge.

Hold da ferie en kedelig kamp. Jeg håber da drengene gør det bedre på JJB Stadium næste gang. lød det bl.a. fra fansene efter kampen.

28/12 Kamp i Premier League: Wigan - Aston Villa

Vi er favoritter til kampen. Wigan roder også rundt i bunden. Samtidig vil vi gerne give vores fans en god afslutning i dette år ved at sejre. Det samme vil Wigang også gerne.

Første halvleg går, som vi vil have det. Vi presser deres defensiv mere eller mindre hele halvlegen igennem. Og med mål til følge. Luke Moore til 1-0 efter 15 min. Til sidst i kampen regner alle med en Aston Villa sejr, men Damien Francis ville det anderledes. I overtiden udligner han til 1-1 da han står helt fri i feltet på kanten af offside. Dermed rykker Wigan en plads op i ligaen.

Jeg er utroligt skuffet. Vi spiller dem ud af deres bane og alligevel får de et point. Luke Moore efter kampen.

1/1

Nu kommer det, som en del har ventet på. Nemlig hvem er det, som er hentet til Villa Park.

Han fik 1 stemme. Han har bl.a. optrådt i Barcelona, Liverpool og Ajax. Han er finne. Han er Jari Litmanen, han skal spille i nr. 32 i 1½ sæson hos Aston Villa. Der udover har O'Neill fået 57,5 mil dkr. til at købe spillere for i vintertiden, jo der skal handles lidt Wink

Samtidig kunne man også fortælle at Hr. Priskin, et af Ungarns største angrebstalenter træner med i de kommende 3 uger.

Der går også rygter om at Damien Duff skal til Aston Villa. Det blev dog ikke kommenteret på.

Stillingen ved nytåret:

Der kommer nok en-to updates i løbet af næste uge. Smiley

- Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #42: 08 Okt 2006, 18:47 »

Rimelig skidt i Premier League Skuffet Men nice med de to sejre over United.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #43: 08 Okt 2006, 18:52 »

Ja, der skal nok laves nogle udskiftninger i truppen og i dit taktiske oplæg, sådan så du kan komme væk fra bunden.

Zone 43
Manager

« Svar #44: 08 Okt 2006, 19:00 »

Rimelig skidt i Premier League Skuffet Men nice med de to sejre over United.

Ja, ikke det bedste Skuffet

Ja, der skal nok laves nogle udskiftninger i truppen og i dit taktiske oplæg, sådan så du kan komme væk fra bunden.

Jeg har allerede sat en del til salg, men der er ingen interesse i dem. Taktikken har jeg ændret en del gange. Jeg startede med nogen hjemmelavede og er siden skiftet til Bademesterens.

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010