home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal updatesene være?
1. Måned updates, tak
- 5 (55,6%)
Som den seneste, tak
- 4 (44,4%)
Antal Stemmer: 9

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa  (Læst 9148 gange)
Zone 43
Manager

O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa
« : 11 Sep 2006, 17:12 »

Som de fleste herinde har lagt mærke til har jeg i min sign. skrevet at der er en ny blog på vej. Here it is Smiley

Holdet er blevet Aston Villa, da i denne sæson har rigtige gode under Martin O'Neill (Celtic's gamle succes træner Thumbs Up)

Men om det bliver til lige så meget succes for O'Neill IRL, som i denne blog vil vi få at vide Smiley Enjoy.

Jeg vil ikke skrive så meget i denne preseason Smiley

10. Juli.

O'Neill afløser O'Leary

Efter en række skuffende resultater er David O'Leary blevet afløst af Celtic's tidl. succes træner Martin O'Neill, som har en plan for Aston Villa.

"Jeg er glad for at vende tilbage til træner jobbet. Jeg havde en rigtig god tid i Glasgow (med Celtic) og jeg håber at jeg får en mindst lige så tid i Birmingham" lød det fra O'Neill.

Samtidig blev det offenligtgjordt at AV truppen skal en tur til Polen for at spille 3 venskabskampe. Her hedder modstanderne Ruch Chorzow, Cracovic og Legia. Desuden får man besøg af russer klubben Terek.

Martin O'Neill har vundet masser af trofæer med Celtic, nu er turen kommet til Aston Villa

15. Juli

På fredagens pressemøde kunne Martin O'Neill ikke blot præsentere en spiller, men to spillere. Fra Norske Lyn er hentet Bjarne K. Ingebretsen og i Frankrig har man hentet Razak Boukari. Den samlede pris ventes at løbe op imod 10,5 mil. Bjarne K. har fået en 4 årig kontrakt mens Razak Boukari har fået 5. Samtidig går der rygter om at Aston Villa skulle være ude efter Greg Halford fra Colchester. O'Neill afkrafter.

16. Juli

Dagen efter præsentationen af Bjarne og Razak kunne man i Aston Villa se at Martin O'Neill har hentet en ung skotte ved navn Andy Webster. Han har fået en 4-årig kontrakt med Villa drengene.

Andy Webster (længst til højre), er det tredje køb på to dage af Martin O'Neill

20 Juli

Ruch Chorzow - Aston Villa 0-2 (0-1)
0-1 Steven Davis
0-2 Gareth Barry
MoM : Juan Pablo Angel (8)

23 Juli

Så er det tid til at indsende spiller nummerne til FA. Her er nr.

1. Thomas Sørensen
2. Mark Delaney
3. Jlloyd Samuel
4. Olof Mellberg
5. Martin Laursen
6. Gareth Barry
7. Lee Hendrie
8. Gavin McCann
9. Juan Pablo Angel
10. Milan Baros
11. James Milner
12. Steven Davis
13. Stuart Taylor
14. Eric Djemba Djemba
15. Ulises de la Cruz
16. Wilfred Bouma
17. Peter Whittingham
18. Aaron Hughes
19. Liam Ridgewell
20. Razak Boukari
21. Gary Cahill
22. Luke Moore
23. Patrik Berger
24. Mathieu Berson
25. Bjarne K. Ingebretsen
27. Andy Webster
28. Wayne Henderson
29. Kevin Phillips

På selvsamme dag skulle AV møde Cracovia.

Cracovic - Aston Villa 1-1 (1-0)
1-0 Wrobel
1-1 Kevin Phillips
MoM : Wrobel (8)

25 Juli

Legia - Aston Villa 1-3 (1-2)
0-1 Milan Baros
1-1 Wilfred Bouma (selvmål)
1-2 Kevin Phillips
1-3 Luke Moore

Efter kampen kunne man præsentere endnu en skotte. Denne gang er det landsholdskeeperen Craig Gordon. Han har fået en 3-årig kontrakt og skal spille i nr. 30

C. Gordon i en aktion for Skotland mod Italien

31 Juli

Aston Villa - Terek 1-1 (1-1)
0-1 Makarou
1-1 Kevin Phillips

Aston Villa vinder 5-3 i straffe
MoM : Steven Davis (8)

Det var det for denne gang. Nsæte update kommer, formentlig, i løbet af ugen. Smiley
« Seneste Redigering: 08 Okt 2006, 19:04 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

Sv: O'Neill's engelske eventyr: Aston Villa
« Svar #1: 11 Sep 2006, 17:20 »

God start!
sikke en masse tid det må have taget at uploade alle de SS Opstemt

Badefar
Manager

« Svar #2: 11 Sep 2006, 17:23 »

Fantastisk start alt for god nu kræver jeg allerede en ny update

Det må have taget tid med de ss

Zone 43
Manager

« Svar #3: 11 Sep 2006, 17:45 »

God start!
sikke en masse tid det må have taget at uploade alle de SS Opstemt

Resultat mæssigt, ikke den bedste..

Tja.. ca. 15-20 min. tog det Smiley

Fantastisk start alt for god nu kræver jeg allerede en ny update

Det må have taget tid med de ss

Hehe.. Du må nu altså vente en dag eller to Wink

Men tak til jer begge for rosen Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 11 Sep 2006, 18:00 »

den er da ikk helt dårlig Zone 43

Come On You Spurs
COYS

lurking

Zone 43
Manager

« Svar #5: 11 Sep 2006, 18:20 »

Det er rigtigt nok, men når man nu ikke har hørt om modstanderne, kunne man godt forvente et bedre resultat Smiley

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 11 Sep 2006, 19:41 »

Jeg mente nu ikke resultaterne, men mere måden bloggen er sat op på Wink

Zone 43
Manager

« Svar #7: 11 Sep 2006, 19:42 »

Ahh.. Wink

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #8: 13 Sep 2006, 16:55 »

Som skrevet sidst, 2-3 dage..

Så er det blevet August, hvilket betyder start på PL. Dog skal Arsenal og Chelsea mødes i en kamp om FA Community Shield.. Aston Villa skal op imod modstandere, hvor der skal hentes point, hvem det er kan i jo se Wink

Enough talk.. Let's begin Thumbs Up

4. August

Aston Villa og Manchester United har indgået en aftale om at AV kan leje tyske Marcus Neumayr for denne sæson. Marcus er udset til at være back-up for Milner. Han får nr. 31.

7. August

FA Community Shield: Chelsea 0-2 Arsenal (0-0)

Arsenal slog Chelsea 0-2 og er vindere af FA Community Shield

8. August

Så er der friske odds, til tippere af PL.

Hvem vinder PL?

Chelsea 2.50
Man Utd 2.75
Arsenal 2.75
Liverpool 6.00
Everton 26.00
Aston Villa 41.00
M'boro 41.00

13 August

Northampton og Aston Villa kunne begge bekræfte af Wayne Henderson officielt er Northampton spiller. Prisen ventes at være omkring 3 mil.

De første resultater fra PL: Man City 0-2 Chelsea | Arsenal 2-1 West Brom | Bolton 2-0 Sunderland | Liverpool 2-0 Blackburn | M'boro 2-3 Tottenham | Newcastle 0-2 Wigang | West Ham 2-1 Everton

14 August

Aston Villa - Birmingham
2.25 - 3.20 - 2.75

Sæsonens første startopstillinger for Aston Villa og Birmingham

1-0 Baros (30) Steven Davis erobre bolden midt på banen og sender Baros afsted.
2-0 Baros (47) Milan Baros scorer sikkert på straffe, som blev begået på Kevin Phillips
2-1 Lazardis (65) Bolden bliver smidt i feltet og Lazardis står helt fri og via en helflugter går den i nettet.
3-1 Angel (90+1) Ingebretsen, som tidl. i kampen kom ind istedet for Boukari, som blev skadet, smider bolden i hovedet på Angel, som sikkert får den i nettet.

Resultat: 3-1 (1-0)

MoM : Milan Baros (8)

Superstart vi får på sæsonen. Vi slår vores rivaler med 3-1 hjemme. Ros til hele holdet for den kamp Thumbs Up lød det fra O'Neill efter kampen.

Razak Boukari, blev som tidl. nævnt skadet, han er ude i op til 4 uger. de la Cruz fik en mindre skade og er ude i ca. 2 uger.

Samitidig med vores kamp spillede Charlton og Man Utd. Her vandt gæsterne med hele 1-4 og er nr. 1 efterfulgt af os Opstemt

Milan Baros har skudt Aston Villa igang. Her fra en kamp i hans Liverpool tid

15 August

Fulham 1-1 Portsmouth

20 August

(19) Sunderland - Aston Villa (2)
2.75 - 3.20 - 2.25

Dagens to start opstillinger

0-1 Phillips (20) Phillips løber fra Sunderland' højreback, Nosworth, og scorer sikkert.
1-1 Nosworth (80) Nosworth er fri i feltet, da Sunderland får et hjørne

Resultat: 1-1 (0-1)

MoM: Nosworth (7)

Det er sådanne kampe vi skal vinde, hvis vi skal drille de store hold, og samtidig se om vi ikke kan få en Europa Cup placering lød det fra en halvsur O'Neill efter kampen

Øvrige resultater fra PL: Wigan 0-0 M'boro | Portsmouth 1-1 Man City | Birmingham 1-2 Newcastle | Blackburn 1-1 Arsenal | West Brom 1-1 Bolton | Chelsea 2-3 Liverpool | Everton 3-1 Charlton | Man Utd 3-1 Fulham | Tottenham 0-0 West Ham (De spillede dagen efter)

23 August

West Brom har ikke fået nogen god start i denne sæsons PL. Det skal dog ikke holde dem fra at gå efter sejren onsdag mod Aston Villa på udebane, det mener træner Robson.

Om modstanderen hedder Sunderland, Aston Villa eller Chelsea er lige meget, vi går altid efter sejren var Robson's kommentar.

O'Neill er til gengæld ikke WBA fan.. Jeg tror at West Brom ryger ned i denne sæson, uanset om de skulle få point med hjem i morgen

24 August

(3) Aston Villa - West Brom (14)
Evans - 3.25 - 3.25

Resultat: 0-0

Vi havde de fleste chancer og det bedste spil i dag, men West Brom keeperen stod en god kamp i dag. Men, igen, det er sådanne kampe vi må og skal vinde lød det fra O'Neill efter kampen

MoM : Gaardsøe (7)

Øvrige PL resultater: Arsenal 0-0 Chelsea | Bolton 1-2 Blackburn | M'boro 1-0 Birmingham | West Ham 2-0 Wigan | Charlton 1-1 Tottenham | Newcastle 0-0 Sunderland

27 August

Resultatet af lodtræningen til Carling Cuppens 2. runde betød at Leicester skal en tur til Aston Villa og spille. Kampen spilles 21 Sep.

Charlton U18 1-0 Aston Villa U18

(11) Blackburn - Aston Villa (4)
2.60 - 3.00 - 2.50

1-0 Bellamy (32) Bellamy fik en friløber mod Thomas Sørensen og den chance udnyttede waliseren
1-1 Phillips (50) Friedel kunne ikke holde Baros' hovedstød også stod Phillips på det rigtige sted..
2-1 Emerton (90+3) Efter at have misset en frisparks mulighed slår Emerton kontra og scorer  Græder

Resultat: 2-1 (1-0)

Vi havde fortjent point i denne kamp.. Vi var en tand bedre end 'dem', men det gælder ikke i fodbold...Det er kun målene lød det fra en skuffet O'Neill

MoM: Bellamy (8)

Øvrige resultater: Man City 0-0 Arsenal | Birmingham 0-0 West Ham | Chelsea 2-1 Bolton | Everton 0-2 Man Utd | Wigan 0-1 Charlton | Søndagskampene | West Brom 2-2 Newcastle | Sunderland 3-1 M'boro | Tottenham 0-1 Fulham (Mandag)

30 August

Kort før det berømte vindue, transfer vinduet, lukkede kunne Aston Villa præsentere en ny skotte. Navnet er Scott Brown Han skal forstærke midtbanen og angrebet. Han får nr. 24 da Berson er lejet ud i denne sæson.

Liam Ridgewell, Gary Cahill, Luke Moore og Peter Whittingham er blevet udtaget til det engelske U21 landshold. Erik Lund skal ligeledes optræde på et U21 landshold, det er dog Sverige han skal spille for.

Scott Brown (tv.) er Aston Villa's sidste indkøb denne sommer

31 August

Ulises de la Cruz (Ecuador), Wilfred Bouma (Holland), Milan Baros (Tjekkiet), Thomas Sørensen (Danmark), Andy Webster, Craig Gordon og Scott Brown (Skotland), Steven Davis og Aaron Hughes (Nordirland) samt Olof Mellberg (Sverige) er kaldt op til deres landshold for at spille.

Lidt resultater: (PL) Portsmouth 0-0 Liverpool | Norwich res. 2-1 Aston Villa res. | Charlton U18 4-0 Aston Villa U18

Stillingen efter August måned..

Næste update kommer enten fredag eller mandag Smiley

Her kommer bl.a. to hold, som kæmper om mesterskabet forbi. Carling Cuppen går i gang for AV. Thumbs Up

- Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #9: 13 Sep 2006, 18:33 »

En acceptabel placering uden at være prangende.
Fin opstilling og fortælling, jeg er på Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 13 Sep 2006, 18:39 »

udemærket start, dog lidt skuffende at du ikke slår Sunderland og WBA Wink
Men jeg er ligesom Cube, hooked Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #11: 13 Sep 2006, 18:43 »

Jeg er enig med resultaterne..Der blev også brændt en del, store som små, chancer.. Og det kommende måned ser ikke så godt ud .. som nævnt Smiley

Det glæder mig at høre Thumbs Up

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 13 Sep 2006, 18:47 »

Kommer der en update mere i aften?

Zone 43
Manager

« Svar #13: 13 Sep 2006, 18:49 »

Det skal du nok ikke regne med.. Jeg har spillet ca. 1/3 af måneden og min PC er ikke så hurtig igen Skuffet

Men formenligt fredag, hvis jeg får tid Smiley

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 13 Sep 2006, 18:54 »

Nå hr. Andersen.. Kunne godt tænke mig lidt mere tekst, det bliver meget opremsning af resultater osv. Lidt mere fylde på dine "nyheder" og nogle gode referater af kampene ville være superb. Ellers ser det fint ud :-)

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010