home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 418 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil (Huddersfield)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil (Huddersfield)  (Læst 61868 gange)
sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #225: 23 Jul 2011, 23:47 »

Det europæiske eventyr

John Doe's tropper sad tilbage efter den sidste gruppekamp, de var helt målløse, hvordan kunne det dog ske?
Huddersfield tropper havde spillet helt fantastisk i alle 6 kampe gruppe kampe og sluttede som nr. 1 i gruppen, selvom det blev udpeget som en svær gruppe i starten af turneringen. Men efter 6 kampe, 6 sejr og en målscorer på 20-5 har Huddersfield kvalificeret sig til næste runde i Euro Leauge mod Fenerbache.

John Doe sagde efterfølgende: "Jeg er helt vildt stolt af disse drenge, de har gjort et kæmpe stykke arbejde og alle fans af Huddersfield skal hylde det hold som verdensmestre. Vi tager en kamp af gangen fra nu af"


Eksperterne mener at det er en stor overraskelse at Huddersfield har kvalificeret sig videre og venter spændt på at se hvor langt dette hold kan gå. Eksperterne peger især på holdets fantastiske form foran mål, hvor især Yaya Sanogo har imponeret med 7 mål i 6 kampe og Thiago og Sandro hver især har stået for 4 assist.
Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #226: 24 Jul 2011, 11:36 »

Jamen jamen.. nu hvor der spises kirsebær med de store bliver resultaterne i Prl vel ikke påvirket i negativ retning..
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #227: 25 Jul 2011, 21:43 »

Nej selvfølgelig ikke vi skulle jo nødig have krisebærerne bliver sure. Vi har i skrivende stund vundet 1-0 over City, selvom vi spillede 10 mand i 82 minutter. Tak gud for Goodwillie Opstemt

Og ja vi ligger nr. 4 med en kamp mere end United på 5. pladsen.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2011, 21:49 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #228: 26 Jul 2011, 12:51 »

Er i fuld gang og skulle gerne være færdig senere på dagen.
Tjek trofæ skabet på 1. side, det er netop blevet opdateret.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #229: 26 Jul 2011, 17:42 »

Huddersfield Town mod toppen




John Does tropper har virkelig haft en imponerende sæson hvor som har været præget af stabilitet og imponerende resultater. Vi spillede med om to trofæer helt indtil sæsonen slutning, samtidig skulle vi koncentrere os om ligaen samtidig. En stor udfordring for Does spillere, som de klarede til topkarakter.   

Premier League
Alle kampe kan ses her: http://imageshack.us/photo/my-images/580/plkampe.jpg/
Ligatabel: http://imageshack.us/photo/my-images/713/pltabel.jpg/
Spillerstatistik: http://imageshack.us/photo/my-images/835/statestik.jpg/
Tidligere positioner: http://imageshack.us/photo/my-images/849/postioner.jpg/

Jeg synes virkelig vi har spillet fantastisk. Det er virkelig tæt i toppen og vi har virkelig været heldige at ende som nr. 3 i år, da vi sagtens kunne have blevet nr. 6 eller 7 i stedet.

Europa League
Efter at have kvalificeret os til gruppespillet, gik vi ubesejret igennem gruppespillet, fik nogle heldige lodtrækninger og mødte faktisk først rigtig modstand, på papiret, i semifinalen.
Men det kan ses her: http://imageshack.us/photo/my-images/705/elkampe.jpg/

Vi vandt sku EL. Fuldstændig overrasket? Ja også mig  Shockeret

Ligacuppen
En turnering som blev hurtigt overstået. Der blev ikke stillet store krav og heller ikke sat de store kræfter ind for at vinde dette trofæ.
3. runde:
Burnley 1-1 Huddersfield (videre på straffe)
4.runde
Liverpool 2-3 Huddersfield
kvartfinale
Sunderland 3-2 Huddersfield

FA Cup
Var den anden turneringen vi kæmpede med i til det sidste, og det kan ses her: http://imageshack.us/photo/my-images/829/fakampe.jpg/
Vi skulle blandt andet igennem to omkampe, men vi endte altså i finalen som desværre endte i sejrsrus fra EL, og blev desværre de små i denne kamp.

Transfers:
De eneste to transfers i januar var Pablo Sarabia og Roy Gustafsson ( http://imageshack.us/photo/my-images/17/gustavson.jpg/ ) på lejeaftaler. Sidstnævnte kunne være på vej til klubben fast. Så blev der hentet 9 nye talentspejdere ind, så vi kan udvide vores horisont rundt omkring i verden.

Sæsonens bedste spiller
Jeg kan ikke rigtig vælge mellem Goodwillie og Griffiths, så det må blive dem der bliver de bedste.
Goodwillie: http://imageshack.us/photo/my-images/714/goodwillie.jpg/
Griffiths: http://imageshack.us/photo/my-images/7/griffiths.jpg/

Den bedste unge spiller.
Leonardo Paccor: http://imageshack.us/photo/my-images/232/paccor.jpg/


Tak for denne gang.

Link til download

http://www.megaupload.com/?d=XE6DOH6I
« Seneste Redigering: 26 Jul 2011, 19:34 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #230: 26 Jul 2011, 20:01 »

Nogle virkelig imponerende resultater, det må jeg sige! Smiley
Hvis vi fortsætter sådan her ved jeg ikke hvad det kan blive til Opstemt
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #231: 26 Jul 2011, 22:59 »

Nej det er utroligt ikke? Smiley
Der skal lidt forbedringer til så kommer til at ske ting og sager i toppen af PL Wink
Suso er hentet ind fra Liverpool, det nåede jeg lige at gøre inden jeg lod savet gå videre. Han har virkelig udviklet sig helt vildt oO
Jeg har også hentet Gustafson Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #232: 26 Jul 2011, 23:21 »

Lyder dælme dejli' Opstemt hvem er den næste i rækken egentlig?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #233: 27 Jul 2011, 05:44 »

Mig - torres tog sidste sæson for mig  Så jeg tager den næste for ham. Regner med at starte når jeg kommer hjem i eftermiddag engang.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2011, 16:02 af darkalf » Logged


sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #234: 28 Jul 2011, 15:43 »

Synes det er sjovt når man ser på ligatabellen fra sidste sæson at vi spiller så mange uafgjorte kampe - hvis vi kunne få lukket kampene ordentligt kunne det være det lugtede af 1. plads næte år Opstemt Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #235: 28 Jul 2011, 16:03 »

jeg går så småt igang med den nye sæson i dag
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #236: 29 Jul 2011, 17:01 »




Transfers ud


Så havde jeg atter tid til at tage en sæson med Huddersfield. Jeg startede med at tage et kig på hvilke spillere der var i klubben og hvilke spiller Fernando-torres91 havde skaffet os på fri transfer i slutningen af sidste sæson. Der var også en del spillere som skulle have forlænget deres kontrakter, men ikke alle kunne blive i klubben. Jeg fik mig også noget af en overraskelse da jeg forlængede kontrakten med en af spillerne... Pludselig var 3 andre spillere også steget i løn pga en klausul i deres kontrakt. Det er simpelthen ødelæggende for økonomien i klubben når man giver spillere sådan en klausul, så de 3 spillere som skulle have forlænget deres kontrakt samtidig med at de lige var steget i løn, solgte jeg dem uden at blinke. Thiago, Jay Rodriguez og Steven N'Zonzi røg derfor hurtigt videre til Bordeaux, Cagliari og Freiburg for en samlet pris på 178,5 mil dkr. Derud over var Chris Eagles, Craig Gardner, Tom Cleverley, Dan Gosling, Jordan Rhodes og Stefano Okaka i overskud og blev solgt. Dave James var et talent engang, men han fik aldrig noget ud af det så han røg til Swindon. Nadir Belhadj og Oriel Romeu blev lejet ud.. hva Nadir overhovedet laver i klubben fatter jeg intet af men vi kan jo håbe på at han ryger ud til sommer.. Romeu er en spiller som Torres91 har hentet, men han røg ud på leje igen..  I alt kom der 360 mil dkr ind via transfers.

Transfers ind


Med afgangen af alle de spillere skulle der jo andre ind. Tom Thorpe blev hentet på Man City's reserve hold og skal være 4 valg i midter forsvaret. Suso er hentet på fri transfer af Torres og han går direkte ind på midten i stedet for Thiago. Han har virkelig udviklet sig i Liverpool og kan blive en rigtig god spiller for klubben. Renan er en newgen som jeg faldt over i Salzburg. Han er købt til den defensive midtbane plads i vores 4-4-2 hvor han skal ligge som defensive playmaker. Adam Matthews skal være indskifter på højre midtbane. Gustafson er hentet af Torres og kan vel bruges som rotations spiller. Hassen Hosni er hentet som en fremtidens mand til angrebet. Gianmarco Dominic er også hentet af Torres91 og kan vel betegnes som et talent/rotations angriber til ligacuppen blandt andet. James Vaughan røg ud på fri transfer og er hentet for at have nogle englændere i truppen endnu. Der er i alt hentet spillere for 152 mil dkr.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #237: 29 Jul 2011, 17:20 »

virkelig godt at se at vi har fået endnu et nøk op i spillerkvalitet Opstemt
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #238: 29 Jul 2011, 18:52 »

Torres du kan godt tilføje et trofæ til skabet.. vi vandt super cuppen med 3-1 over man utd som er forsvarende CL mestre.. I CL er vi kommet i gruppe med Inter, Ajax og Bordeaux.. noget af en dynamit pulje men vi kan jo altid overraske så længe bolden er rund.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil (Huddersfield)
« Svar #239: 29 Jul 2011, 18:57 »

Så er det opdateret. Er det fint nok ? Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010