home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I går kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
21 Maj 2024, 20:57 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Udvidelse af rekrutteringsnetværk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udvidelse af rekrutteringsnetværk  (Læst 1995 gange)
19christian89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« : 19 Jun 2011, 22:33 »

Nu har jeg ramt år 2022 i FM med OB, en stolt 11-årig ansættelse der har kastet 7 ligatriumfer, 9 cup-triumfer og salg af spillere for mere end 2,3 mia kroner.... Fantastisk tid, og her til juli 2022 er mit nye stadion Helveg Stadium, med plads til 29.246 personer færdigt...

Men de talenter klubben selv producerer, er til trods for Top ungdomsfaciliteter, top træningsfaciliter, ungdomsakademi og andet gøgl, stadig 2-3 stjerner under mine spillere i potentiale..

Jeg ved jeg bliver nødt til at udvide rekrutteringsnetvær ket for at få flere og bedre talenter.. Men hver gang jeg prøver at gå ind og tale med bestyrelsen er det bare ikke en mulighed at vælge... Jeg har været der i 11 år og ikke en gang, på trods af alt min succes, har dette været en mulighed... Hvorfor..?
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #1: 19 Jun 2011, 22:34 »

Hold musen på det grå i noget tid, så står der hvad du mangler, eller hvorfor du ikke kan Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

19christian89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #2: 19 Jun 2011, 22:36 »

OMG, jeg har spillet manager siden 97, men har ALDRIG opdaget man kunne det... Mit liv blev lige 89 gange så nemt.. tak.. Opstemt
Logged

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #3: 19 Jun 2011, 22:49 »

OMG, jeg har spillet manager siden 97, men har ALDRIG opdaget man kunne det... Mit liv blev lige 89 gange så nemt.. tak.. Opstemt
Har det på præcis samme måde og har spillet siden 1992
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #4: 19 Jun 2011, 23:09 »

Nu har jeg ramt år 2022 i FM med OB, en stolt 11-årig ansættelse der har kastet 7 ligatriumfer, 9 cup-triumfer og salg af spillere for mere end 2,3 mia kroner.... Fantastisk tid, og her til juli 2022 er mit nye stadion Helveg Stadium, med plads til 29.246 personer færdigt...

Men de talenter klubben selv producerer, er til trods for Top ungdomsfaciliteter, top træningsfaciliter, ungdomsakademi og andet gøgl, stadig 2-3 stjerner under mine spillere i potentiale..

Jeg ved jeg bliver nødt til at udvide rekrutteringsnetvær ket for at få flere og bedre talenter.. Men hver gang jeg prøver at gå ind og tale med bestyrelsen er det bare ikke en mulighed at vælge... Jeg har været der i 11 år og ikke en gang, på trods af alt min succes, har dette været en mulighed... Hvorfor..?
Kan du måske uploade spillet? Wink
Logged

FMFreaks inside you.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #5: 19 Jun 2011, 23:32 »

Hold musen på det grå i noget tid, så står der hvad du mangler, eller hvorfor du ikke kan Wink

.......hahahahah! Det var da fantastisk :-)

Misforstå mig nu ikke - jeg griner ikke af dig - jeg griner af at jeg ikke har opdaget det noget før.  Peace
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #6: 19 Jun 2011, 23:36 »

Hvilket grå er det? :-)
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #7: 19 Jun 2011, 23:41 »

Det er under samtale med bestyrelsen. Hvor du kan anmode om forskellige ting.
Hold markøren over en af de grå/dem som ikke kan vælges
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

daryth
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Udvidelse af rekrutteringsnetværk
« Svar #8: 08 Aug 2011, 11:01 »

Apropos kan jeg SAGTENS få lov efter få sæsoner i Liverpool. Men når der er gået det respektive år det tager siger klubben at det er aflyst, uden at skrive en grund. 2 år i træk. nogen gode ideer til hvofor de hundehoveder afvikler det ?? løninger ? transferbudget? for få scouts ?
Logged

YNWA !!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010