home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #6 Er muren her stadigt?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #6 Er muren her stadigt?  (Læst 7529 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Er muren her stadigt?
« Svar #15: 21 Jun 2011, 18:43 »


Bestyrelsens dårlige ånde

4. Update

Pressemeddelelse, 1. Juni 2011, Stadion Miejski




På vegne af den polske 1. divisins klub, Wisla Krakow, udsendes hermed en pressemeddelelse, for at redegøre ovenpå de seneste ugers virak omkring klubben og klubbens fans.

Først og fremmest er det vigtigt for klubben at påpege, at Wisla Krakow tager stor afstand fra de voldsomme scener, der har udspillet sig i byens gader, efter klubbens mislykkede forsøg på at genvinde det polske mesterskab. I samme åndedrag er det vigtigt for klubben, at udråbe stor sympati, til de fans samt pårørende, der har lidt skade under disse dybt uacceptable gadekampe. Klubben tager klart afstand fra disse handlinger, og appellerer til at kampene indstilles omgående, og holdes væk fra stadion i den kommende sæson. Skulle lignende scener opstå i den kommende sæson, vil der omgående uddeles karantæne fra stadion, da dette intet har med foldbold at gøre.

Efter denne opsang, kan vi berette at bestyrelsen gennem de seneste to uger, har været samlet til flere møder angående klubbens fremtid. På disse møder har hovedtemaet været, hvorvidt klubbens manager Tomaz Radlinskew, skal fortsætte i sin nuværende rolle som manager. Efter lange drøftelser på disse møder, er vi dog kommet frem til den konklution, at trods en skuffende afslutning på sæsonen, har Radlinskew ydet en kæmpe indsats for klubben. Derfor har bestyrelsen enigt besluttet at forlænge kontrakten med Radlinskew, frem til sommeren 2012. Dette sker dog med det klare krav om, at klubben skal til tops igen i den kommende sæson, og skulle dette ikke ske, vil vi søge nye veje.

Til slut er det vigtigt for bestyrelsen at fortælle, at dette ikke bliver nogen nem opgave. Dette skyldes blandt andet at vi grundet den manglende 1. plads, har været nødt til at nedjustere de foreløbige økonomiske forventninger, og dermed ser os nødsaget til at skille os af med flere spillere. Det vil blive Radlinskew's opgave at finde de spillere, der skal finde nye græsgange i den kommende sæson.

Ergo vil det blive en lang og hård sæson her i Wisla. Men vigtigt er det at konkludere at vi her i bestyrelsen, har stor tiltro til at det efter den kommende sæson, er blevet til en lykkelig slutning.

Boguslaw Cupial
Bestyrelsesformand


Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er muren her stadigt?
« Svar #16: 21 Jun 2011, 19:51 »

Såvidt mine evner rækker, så er t'et i slutningen af 'stadigt' forkert. Burde overskriften ikke bare hedde: "Er muren her stadig?" :-)

Jeg har lige besluttet mig for at mane den helt til jorden. Grunden til at jeg ikke laver det om, er at nu har det stået der siden bloggen startede, det er en ubetydelig fejl, og jeg gider helt ærligt ikke lave topbanneret om Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Er muren her stadigt?
« Svar #17: 21 Jun 2011, 21:30 »


Grubleren

5. Update




Så er det slut med stenkast, og tid til at gøre klar til en ny sæson. For at kunne give plads til et par nye ansigter, må vi som bestyrelsen beskrev give afkald på et par af de spillere, der er i truppen på nuværende tidspunkt. Derfor satte jeg mig ned med min gode ven, og assistent Kazimierz Moskal, for at lave en gennemgående analyse af truppen, og se hvem der er inde, og hvem der er ude. Min bestræbelse er som tidligere fortalt at skabe et europæisk dreamteam, og som et led i den plan, er vi kommet til enighed om at der i denne sæson, maks må være tre ikke europæiske spillere på holdet. Herefter er det planen at det tal skal skæres ned hver sæson, så der om tre sæsoner kun befinder sig europæere på holdet.

Målmænd: Målmands posten er en af de positioner der er svagt besat, så derfor er vi nødt til at hive en hurtig lappeløsning ind før starten på den nye sæson. Spørgsmålet er bare hvem af de tre der er i truppen nu, der skal siges farvel til. Det stærkeste kort på pladsen, er uden tvivl den estiske Sergey Pareiko. Han er en rigtig holdspiller, og med sine 33 år er han den mest erfarne i truppen. Til trods for det, er målet at finde en bedre og muligvis, et par år ældre erstatning, da Sergey har en del mangler i basale ting som flair, balance og beslutninger. Hvis det skulle lykkes os at finde en erstatning for Sergey, så må serberen Milan Jovanic, For selvom han har glimrende evner, har han en alder jeg ikke bryder mig om til en keeper. Desuden vil han sandsynligvis ikke kunne udvikle sig meget mere, og dermed er det om at få ham solgt mens han stadigt kan generere en rimelig indtægt. Den sidste keeper i truppen er den unge Filip Kurto, der forhåbentligt vil udvikle sig meget i den tid han har foran sig.

Forsvar: I forsvaret er det svaært at komme med en umiddelbar konklution, foruden at der skal hentes et par spillere mere. Det eneste der står soleklart, er at den lejede Osman Chávez trods sine udemærkede evner, bliver sendt tilbage til Platense, som et led i min europæiske plan. Efter hans hjemrejse, er der kun 5 deciderede forsvarsspillere tilbage. Og da vores plan er at spille 4-5-1, så er det nødvendigt at finde 1-2 nye, dog ikke nødvendigvis folk der skal kunne gå ind i førsteholdstruppen. Men af de spillere vi har nu, vil opstillingen se ud som følger. I højre side skal den purunge Michal Czekaj optræde. Det er en knægt med et fremragende potentiale allerede på nuværende tidspunkt, og han skal så vidt muligt have spilletid i denne sæson, så han kan få erfaring, og vende sig til spillet på dette niveau. Den bedste mand i det centrale forsvar, er hollandske Kew Jaliens, der i tilfælde af at vi skaffer endnu en stabil midterforsvarer, kan supplere på højrebacken. I venstre side, er det muligt at vi skal have en erstatning, der kan træde ind fra næste sæson. Her har vi nemlig en ikke EU spiller i form af Serge Branco, med kontraktudløb efter denne sæson, og derfor er det planen at han ikke får forlænget.

Midtbanen: I vores 4-5-1, er det tanken at vi skal spille med to stærke defensive spillere, to hurtige kanter samt en targetspiller på den offensive midt. Førstevalget på den defensive midt, falder uden tvivl på den tunge dreng med det klingende navn, Radoslaw Sobolewski. Han vil med sine 182cm og knapt 80kg, være et fint supplement til forsvaret. På kanterne skal vi igennem transferen, før vi kan komme til en klar konklution, men den mest talentfulde back i truppen er uden tvivl, Maor Melikson. Men til trods for han åbenlyse talent, kommer han jo til at forlade klubben inden længe, igen med tanke på operation Europa. På den offensive midtbane, har vi besluttet os for at satse på den kære polak Lukasz Gargula. Dette skyldes hans gode flair, og bevægelse uden bolden. Foruden det har han et højt kreativitetsniveau, samt gode førsteberøringer.

Angreb: Her vil der næppe gå spillere til eller fra. Da vi kun har tænkt os at spille med en enkelt angriber, og der i praksis er fem spillere, hvis man tager midtbanefolkene med, der kan dække denne position. Den spillertype vi gerne vil benytter må gerne være en ordenlig kleppert, hen ad Jan Koller. Desværre er vi ikke i besiddelse af Koller, men en spiller der kunne gå hen og minde lidt om, er bulgareren Tsvetan Genkov. Selvom han ikke har samme højde, har han god power i hans ret præcise afslutninger.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

asj89
Gæst
 
Sv: #5 Er muren her stadigt?
« Svar #18: 21 Jun 2011, 21:33 »

Du ved jeg elsker dine blogs, så det overrasker ingen at jeg følger som altid. Tunge
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: #5 Er muren her stadigt?
« Svar #19: 21 Jun 2011, 21:40 »

Elsker denne her blog dog var trupgennemgangen en smule kedelig der manglede noget af hovedpersonens racisme specielt med hensyn til Israeleren Smiley KIU
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 Er muren her stadigt?
« Svar #20: 21 Jun 2011, 21:57 »

Du ved jeg elsker dine blogs, så det overrasker ingen at jeg følger som altid. Tunge
Ja jeg har efterhånden fundet ud af at du godt kan lide dem Wink Jeg håber du fortsat vil følge Smiley

Elsker denne her blog dog var trupgennemgangen en smule kedelig der manglede noget af hovedpersonens racisme specielt med hensyn til Israeleren Smiley KIU
Ja jeg ved godt at trupgennemgangen var dødsyg, men for at være helt ærlig, så ligger min spidskompetence i historie fortællingen. Derfor bryder jeg mig heller ikke personligt om den type updates, men jeg synes et eller andet sted at de hører til, så derfor har jeg den altid med selvom jeg ikke rigtigt kan lide dem... Smiley Desuden håber jeg at jeg kan fange din opmærksomhed igen ved næste update.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 Er muren her stadigt?
« Svar #21: 24 Jun 2011, 01:11 »

Skulle der sidde en enkelt læser eller 60 derude og følge med i min blog, så vil jeg bare lige smide en kort opdatering på hvordan man kan forvente at der kommer opdateringer i bloggen. Da jeg er i lære som tjener, har jeg som oftest en ret hakkende arbejdsrytme, hvilket betyder at der kan være fire dage på arbejde, og to dages fri, eller lignende. Derfor vil det formentligt blive sådan at der kan komme dage med flere updates på en dag, Derefter kan der komme perioder på fire - fem dage hvor der ikke kommer nogle updates. Dette er bare en påmindelse om at bloggen ikke er død når den ligger stille nogle dage, men er på ferie grundet grovt og urimeligt arbejdspres fra mine mestre.
Desuden har jeg fri i morgen, og derfor regner jeg stærkt med at der kommer en update eller to der.
- jskovc
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 Er muren her stadigt?
« Svar #22: 24 Jun 2011, 22:24 »


Første skår i potten

6. Update




Vreden var ikke nem at holde tilbage.Til trods for at bestyrelsens, og personalets klare løfte om fuld tillid til mig, har de valgt at hente en spiller ind uden at konfrontere mig forinden. Det er meget muligt at vi har brug for en stærkere keeper, men at hente en ind der klart strider mod mine ambitioner, er helt ude i den tungeste og mest ildelugtende hamp!

Manden der fuldstændigt uden besvær er spankuleret ind i truppen, er den kulsorte senegaleser Tony Sylva. Til trods for min store foragt for ham, er der ingen mulig tvivl om, at det er en spiller med store højdepunkter i sin karriere. Jeg husker tydeligt i 2002, da min søn Kuzhack og jeg sad klistret til skærmen, og så de traditionsbundne løjer fra den grønne himmel i Sydkorea og Japan. Traditionen tro var der et enkelt afrikansk hold der gjorde sig bemærket. I dette tilfælde var det de lykkelige semi-sambaer fra Senegal, anført af den karismatiske og excentriske Tony Sylva. Det er nu otte år siden, og efter endt ophold i tyrkiske Trabzonspor, så det egentligt ud til at blive et år uden fodbold for senegaleseren. Men nu er han her, til hans egen store lykke, og kort tid efter sin ankomst til Krakows lufthavn udtalte han dette til pressen:

"Jeg er lykkelig over at få denne gyldne mulighed. Det er som om den højeste af alle guder holder hånden over mig, og er med til at sikre at jeg altid får det bedste af det bedste. Siden jeg forlod Frankrig som altid vil være min store kærlighed, har jeg været dybt ulykkelig. Tyrkerne tænker ikke på spilleren, men på resultatet og hvis det ikke flasker sig, bliver man frosset ude. Derfor er jeg lykkelig over at komme til dette land, hvor alle er kendt for at stå sammen skulder ved skulder som brødre"

Med den udtalelse, er det tydeligt at høre at han intet aner om mine planer. Han kommer aldrig til at opleve så meget som et minut med vores stolte stjerne på brystet. Men oven på dette indkøb, bliver det nærmest umuligt at hente endnu en keeper til truppen. Derfor vil jeg helt udenom stab og bestyrelse drage min egen beslutning, og konkludere at vores keeper den kommende sæson, er den purunge og ærkenationalistiske polak Filip Kurto der står for alt det jeg også elsker ved denne verden. Dermed vil jeg slå et lige så stort skår af bestyrelsens potte, som de har slået af min, ved at liste rundt om mig på denne uværdige måde!
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Philips
Gæst
 
Sv: #6 Er muren her stadigt?
« Svar #23: 24 Jun 2011, 23:18 »

Elsker denne her blog KIU Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Er muren her stadigt?
« Svar #24: 24 Jun 2011, 23:31 »

Rigtig flot blog, og spændende at få læst om en polsk klub. Har aldrig rigtig vidst noget om fodbold i Polen, men denne blog forandre det da forhåbentlig. Forresten, så tror jeg at du er kommet til at tage et billede af brasilianske Dida, i din seneste update. :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 Er muren her stadigt?
« Svar #25: 24 Jun 2011, 23:37 »

Elsker denne her blog KIU Smiley

Super godt at høre  Thumbs Up

Rigtig flot blog, og spændende at få læst om en polsk klub. Har aldrig rigtig vidst noget om fodbold i Polen, men denne blog forandre det da forhåbentlig. Forresten, så tror jeg at du er kommet til at tage et billede af brasilianske Dida, i din seneste update. :-)

Det lyder skide godt det hele Opstemt Hvad angår billedet af Dida, så er det egentligt en svipser. Men det gør absolut ikke budskabet om holdningen til Sylva svagere Smiley Desuden håber jeg at du får lært noget om polsk fodbold  Thumbs Up
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 Er muren her stadigt?
« Svar #26: 27 Jun 2011, 00:03 »

elsker denne blog Smiley forsæt endelig
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010