Romeo
|
|
Har lige læst i Jyllandsposten at Jesper "kasi" Nielsen ikke vil købe en klub i 2. division men derimod et superliga hold. Hans krav er at det skal ligge tæt på Kbh. Så der er vel reelt kun tre muligheder. Hvem tror i det bliver, hvad er jeres tanker om det.
Hvem skulle han hente til den klub det nu bliver??
|
|
|
|
Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Har lige læst i Jyllandsposten at Jesper "kasi" Nielsen ikke vil købe en klub i 2. division men derimod et superliga hold. Hans krav er at det skal ligge tæt på Kbh. Så der er vel reelt kun tre muligheder. Hvem tror i det bliver, hvad er jeres tanker om det.
Hvem skulle han hente til den klub det nu bliver??
Brøndby er vel også en mulighed 
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
Romeo
|
|
Ja en teoretisk mulighed er de da, men tror næppe at de blå/gule sælger... Tror også Jesper Nielsen er pænt træt af de hæje herrer på vestegnen,
|
|
|
|
Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
HB Køge er da også for langt væk fra hovedstadsområdet... Men tror ikke der er noget hold i det, ellers er det bare for at ligge pres på Brøndbys bestyrelse.
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo
|
|
Hvorfor skulle han ønske at presse dem ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
Hvorfor skulle han ønske at presse dem ??
Så Brøndbys bestyrelse lader ham komme ind i klubben. De vil vel nødig se FCN få alle de millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo
|
|
Så Brøndbys bestyrelse lader ham komme ind i klubben. De vil vel nødig se FCN få alle de millioner.
Som skrevet tidligere tror jeg virkelig ikke han har nogen som helst interesse i at blive en del af Brøndby, de har haft deres chance og brændte deres broer!
|
|
|
|
|
|
|
|
DenGrimmeÆlling
|
|
Ville være så fedt hvis det var FCN der fik ham  De er et talent hold og prøver at spille som barcelona dejligt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo
|
|
Giver dig ret, det ville være rigtig spændende hvis det var nordsjælland...!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo
|
|
Dog bryder jeg mig ikke om klubnavnet  Nej du har ret det ville virkelig ikke passe særlig godt til et hold fra Farum, men med penge følger jo nogle ændringer...
|
|
|
|
|
|
|
|
Romeo
|
|
Hvilke spillere skulle han købe hjem??
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ville være så fedt hvis det var FCN der fik ham  De er et talent hold og prøver at spille som barcelona dejligt!  Hold nu op med de påstande om at de spiller positiv fremadrettet fodbold. Holdet scorede sølle 38 mål i 33 kampe sidste år og 40 sæsonen før.
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Ja sådan går det når ens angribere ikke kan score mål... jeg er Brøndbyfan, så skulle måske tie stille angående det  Ej da jeg hørte at han måske sigt sigtede efter en klub i Superligaen, for nogle måneder siden, tænkte jeg faktisk på Nordsjælland... burde måske blive spåkone eller noget 
|
|
|
|
|
|
|
|