home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Manchester United - Kun sejr der tæller
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United - Kun sejr der tæller  (Læst 2881 gange)
LosCules
Gæst

Manchester United - Kun sejr der tæller
« : 10 Sep 2006, 20:25 »

Hejsa Smiley.

Har valgt at starte en blog med Manchester United Wink. I skal nok ikke regne med at der tit kommer updates, men der kommer vel nok en i ny og næ.. Håber på at få den første update op i aften, men lover intet Smiley.

Spiller med FmD's sommerupdate, og af ligaer har jeg England (Coca-cola Championship and above) Germany(Bundesliga only(Basic) Italy (Serie B TIM and above) og Spain (Segunda Division B and above)

Håber i vil nyde det Smiley.

DelPiero
Gæst

Sv: Manchester United - Kun sejr der tæller
« Svar #1: 10 Sep 2006, 20:29 »

Så kommer der endelig en blog fra drømmenes teater Opstemt

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #2: 10 Sep 2006, 20:31 »

Uuh,. En United blog..
Glæder mig Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #3: 10 Sep 2006, 20:42 »

Endelig en blog med det bedste hold i England. Håber det bliver godt Smiley

LosCules
Gæst

« Svar #4: 10 Sep 2006, 21:01 »

Manchester United præsenterer ny manager

Manchester United har i dag meddelt at manager Sir Alex Ferguson har valgt at stoppe som manager i Manchester United. Det skyldes personlige problemer. Men de meddelte samtidig at en helt ukendt træner skal overtage roret efter Sir Alex. Det er den blot 29-årige spanier Jose Almeida, der til pressemødet kom med denne kommentar: ”Jeg håber på at mit ophold i Manchester United vil blive succesrigt, og jeg er ekstremt stolt over at de har valgt mig som manager i klubben. Som barn så jeg op til Manchester United, så jeg kan stadig ikke fatte at jeg er blevet manager for klubben. Derfor vil jeg takke David Gill for at have givet mig dette job.

Saha på vej til rivaler?

Der går rygter om at Manchester Uniteds franske landsholdsangriber Louis Saha er på vej til ligarivalerne fra Arsenal. Ifølge BBC’s kilder, så har Arsenal afgivet bud på Saha, der ligger omkring 70 mio. danske kroner. Men det siges også at Manchester United kræver en større sum for Saha.

Barzagli på vej væk?

Palermos italianske forsvarsspiller Andrea Barzagli har sagt til Gazzetta Dello Sport, at han er meget skuffet over Palermo-manager Francesco Guidolins beslutning, om at afvise et bud på ham. Buddet kommer fra storklubben Manchester United, der for nylig skiftede manager. Da hjemmesiden Teamtalk.com spurgte Jose Almeida, om at det var rigtigt, at Manchester United var interesserede i Barzagli, sagde Almeida: ”Ja, vi er interesserede i Barzagli, men Palermo mente at vores bud var fuldstændig uacceptabelt, så nu må vi se hvad der sker.

Saha skifter til Arsenal

Arsenal har i dag meddelt, at de har købt Louis Saha fra Manchester United. De ønskede ikke at oplyse prisen for angriberen, men den siges at være oppe omkring de 120 mio, hvilket må være ganske tilfredsstillende for Jose Almeida, der havde sat Louis Saha på transferlisten.

Saha sagde selv: ”Det har været dejligt for mig, at få dette skifte på plads. Den nye manager var åbenlyst ikke glad for mig, så det har været et godt skifte for mig, for i mine øjne er Arsenal ikke et skridt ned for min karriere.

Manchester United køber ind

På et pressemøde meddelte Manchester United, at de i dag kunne præsentere to nye spillere. Den ene spiller var som ventet Palermos 24-årige Andrea Barzagli, mens den anden var lidt mere uventet. Det var nemlig Athletic Bilbaos Pablo Orbaiz, der har spillet en kamp på det spanske landshold.

Jeg er meget glad for disse to indkøb, da det er to spillere af international klasse, der kommer til klubben.  Både Barzagli og Orbaiz kan forstærke vores trup i allerhøjeste grad.

Cardenas enig med United

Manchester Uniteds spanske manager Jose Almeida, sagde idag, at han var blevet enig med det columbianske stortalent Sherman Andres Cardenas, og at der nu kun manglede en arbejdstilladelse. Sherman Andres Cardenas bekræftede det til en lokal columbiansk avis.

Iaquinta skifter til Manchester United

Manchester United har i dag meddelt at den 25-årige italianske landsholdsangriber Vincenzo Iaquinta skifter til Manchester United på en tre-årig kontrakt. Handlen menes at have kostet Manchester United  op mod 100 mio. danske kroner.

Jeg er meget stolt over at være kommet til Manchester United, der i mine øjne er den største klub i verden. Jeg vil score mål for Manchester United, men jeg ved at jeg bliver nødt til at kæmpe med Wayne (Rooney) om at være i startopstillingen, men jeg er klar til det,” sagde Iaquinta, der får trøjenummer 9 i Manchester United.

Solskjær på vej væk fra Manchester United

Den norske landsholdsspiller Ole Gunnar Solskjær er uønsket i Manchester United. Det fortæller han til den norske avis VG. Han siger: ”Den nye manager kan ikke lide mig, så jeg er på vej væk.

Vi kan godt blive enige om at Solskjær ikke er førstevalg. Jeg har ingen andre kommentarer,” sagde Uniteds nye manager, Jose Almeida.

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 10 Sep 2006, 21:11 »

Saha er alletiders supersub, skidt at skilde sig af med ham...

DelPiero
Gæst

« Svar #6: 10 Sep 2006, 21:16 »

Er også skuffet over at du har skildt dig af med Saha. Han score mange kasser!

Don Abramovich
Manager

« Svar #7: 10 Sep 2006, 21:20 »

ja det vil jeg nu også sige Saha er en fremragende spiller..

MisterFCK
Gæst

« Svar #8: 10 Sep 2006, 21:26 »

Jeg har ikke prøvet Saha i FM endnu så jeg kan ikke tilslutte mig dem der siger, at du ikke skal sælge Saha. Jeg kan dog sige at jeg syntes, at det er sat rigtig godt op og godt med billederne, dog kunne jeg godt tænke mig hvis der kom datoer ved hver nyhed Smiley

cube
Manager

« Svar #9: 10 Sep 2006, 22:52 »

Syns nu det er ganske fornuftigt at komme af med Saha. Ser ud til at blive en god blog som jeg glæder mig til at følge =)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 10 Sep 2006, 23:08 »

120 millioner kr. for Saha! Shockeret Du må da være gal! Hvordan f*** fik du så mange penge for ham Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #11: 11 Sep 2006, 10:36 »

Selvom Saha er en fornuftig spiller, findes de bedre og billigere.. Smiley - Men gd blog, so far.. Glæde mig til at følge med i den.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Møller
Gæst

« Svar #12: 11 Sep 2006, 11:46 »

Synes denne blog er helt vildt godt skrevet, sat op, er bare ligesom mange af de andre uforstående overfor salget af Louis Saha, han er virkelig en god reserve ! Men 120 mio. lyder fornuftigt.

Hvad er dit transferbudget ?

LosCules
Gæst

« Svar #13: 11 Sep 2006, 16:00 »

Mit transferbudget var på 370 mio dkk.

Og har desuden altid hørt dårlige ting om Saha, så valgte at skille mig af med ham..

Zhotlog@ Man får utrolig mange penge, hvis man gør så man får pengene over 24 måneder.. Wink.

Er ikke sikker på om der kommer en update i dag, men håber på det Wink.

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 11 Sep 2006, 16:03 »

håber jeg skam også Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010